מארינה מקסימיליאן קרני מוציאה את אלבום הבכורה שלה, אלבום באנגלית בהפקתו המוזיקלית של עופר מאירי, הכולל שירים כמו "Tango" ו-"Two Pigs". אל האלבום הגיע מארינה, כזכור פיינליסטית "כוכב נולד", אחרי שורה של מופעי במה כובשים.

כמי שניחנה ביכולות מוזיקליות גבוהות לקח לה הרבה זמן להתגבש סביב קבוצת שירים שתהווה את מה שהיא רוצה להוציא החוצה כיחידה אחת. ולראייה - בדרך אליו הוציא מארינה שורת סינגלים כמו "אני הולכת", "עמוק בטל", ו-"Maurin", וגנזה אלבום בעברית שכבר היה מוקלט.

"הרבה פעמים ביום אני אומרת את המשפט 'היה לי הרבה יותר קל לולא הייתי כל כך מורכבת', אבל זה מה שקיבלתי", אומרת מקסימיליאן-קרני. "היום כשאני בת 25, שזה סוג של רבעון, אני מתחילה לקבל תמונה של כל המארינות האלה שהופכות לקלסתר או קלסתרון".

"תבנתתי מחדש את הגוף שלי"

על השאלה המתבקשת מדוע היא מוציאה אלבום באנגלית, עם שיר אחד ברוסית או היא שרה עם אמה, עונה מארינה: "יש משהו בשירה שלי בעברית אני עדיין מרגישה עולה חדשה. כלומר לא במקרה הלחנתי שיר של לאה גולדברג. משהו בבית שהיגר למדינה עדיין זוכר שעברית היא שפתך בקודש. את הדבר הזה אני צריכה לפצח ואני מודיעה שהתחלתי לעבוד על הפיצוח של האלבום הבא בעברית".

מאז שנחשפה לפני 6 שנים ב"כוכב נולד" השתנתה מארינה גם חיצונית והורידה במשקל. "בזמנו הייתי חייבת לטעום כל עוגייה", היא נזכרת, "אבל לא במקרה תבנתתי מחדש את הגוף שלי, הכל זה שינוי צורה".

למרות שרזתה היא עדיין מפרסמת חברת הלבשה למידות גדולות. "נכון שאני מתרחקת מהקונספט מבחינת המידות, אבל מבחינת שאר הערכים אנחנו עדיין מאוד מתאימים. רק בעלי יכול להגיד לי 'סטופ הלכת רחוק מדי".

*מארינה מקסימיליאן קרני תופיע ב-2 ביולי בזאפה תל אביב עם להקתה ה"ליירז".