פבלו רוזנברג הוציא את אלבומו החדש "כשאני מתאהב", בו הוא חוזר למקורותיו הלטיניים במוזיקה הדרום אמריקנית, עם בלדות, רוק ושירי קצב לטיניים מרקידים. האלבום כולל את הדואט "רישיון כדי לעוף" עם אלחנדרו לרנר האגדי, אותו הקליט רוזנברג בארגנטינה ואת השירים "לולה לא לבד", "מאושרת איתי", "ארץ מובטחת" ושיר הנושא "כשאני מתאהב.

טיול שורשים עם אמא בארגנטינה

באוקטובר האחרון לקח רוזנברג את אמו לביקור שורשים בארגנטינה, אחרי שלא ביקרה שם 37 שנה והתרגשה לפגוש את אחיה. "אמא שלי היא נוצריה שהתגיירה", מספר פבלו. "בעיר מולדתה רוסריו, השניה בגודלה בארגנטינה, אח שלה לקח אותה לכנסייה שלו ושם הראו אותה על המסכים והציגו אותה בגאווה".

"עד שנת 98' לא יכולתי להיכנס לארגנטינה כי מי שלא עשה שם צבא נחשב עריק. ואז היתה חנינה גורפת ובשנת אלפיים נסעתי לשם להופעה ומאז לא הייתי. ועכשיו יש לי חברים שהם זמרים מפורסמים שם, אלחנדרו לרנר ודייגו טורס, לא 'רופוס שמופוס'".

"מירי אמרה לי 'אל תצלם!'"

עבור אחד הקליפים שלו נסע רוזנברג לרומא עם אשתו, הדוגמנית מירי לוי. "בדיוטי פרי היא רבה איתי ולא נתנה לי לצלם אותה במצלמה ביתית לקליפ. שמה לי יד על המצלמה ואמרה לי: 'אתה לא סגרת את זה איתי, אל תצלם'. במטוס השלמנו אז יש צילומים שלה מרומא. אבל כששלחו לי את הקליפ לצפות בבית היא אומרת לי 'מה זה, לא שמו אותי מספיק בקליפ', אז אמרתי לה 'את לא רצית להצטלם'. זה הסיפור של חיי".

על להקת הרוק שלו לשעבר "סטלה מאריס" אומר פבלו: "עכשיו זה בדיוק 20 שנה ויש דיבור על איזה איחוד. כולם בארץ, אם לחיפה והקריות אתה קורא ארץ".

>> מושיק עפיה: "אני מוכן להצטרף ליאיר לפיד"