makoland

חופשיים מתמיד: ים של דברים לעשות

שבועיים חלפו ויש כבר כאלה שמתחילים לטפס על הקירות. גם מי שנמצא בקיטנה, חושש מה יעשה עם עצמו באוגוסט. הנה כמה רעיונות לקיטנות ולפעילויות קיץ מיוחדות שאפשר להעביר בהן את המשך החופש: מבוכים ודרקונים, אבירי השולחן העגול, קורס לעיצוב אופנה וקורס ליצירת מוזיקה אלקטרונית. רק תבחרו מה בא לכם

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 14/07/11 16:26:56 

יחד עם החופש הגדול יצאו לדרך הקיטנות ושלל הפעילויות הקייציות. כבר מזמן אין סתם דברים רגילים כמו בריכה, שוקו ולחמניה. היום יש קיטנת מבוכים ודרקונים, קיטנת אבירי השולחן העגול ומחנות כדורגל במועדונים נחשבים באירופה.

מלבד לרעיונות שראיתם בכתבה למעלה, יש לנו עוד כמה הצעות בשבילכם:

קורס לעיצוב אופנה

"האקדמיה לעיצוב אופנה" מציעה קורס ייחודי ומרוכז לתקופת הקיץ לילדות בגילאי 10-17. סוג של קייטנת עיצוב לאורך 12 מפגשים בחודש אוגוסט. בקורס הנערות לומדות סטיילינג, איור ציור אופנה, ותפירה. בסיום הקורס נערכת תצוגת אופנה עם הפריטים המעוצבים של הבנות. הבנות שבעניין מוזמנות להיכנס ולקבל יותר פרטים באתר של הקורס.

שנות השבעים לוקינג גוד | צילום: Emmerich-Webb, GettyImages IL

חוץ מזה, המכללה לאופנה "מרים" פותחת דלת אל העולם של הסטיילינג בקורס שמעניק לנערים ולנערות חוויה הכוללת הכרת סגנונות האופנה, סדנת אביזרים, סדנת שדרוגים והכרות עם הטרנדים ועד מהפך הכולל הפקת אופנה מקצועית. הקורס הינו מעשי והנרשמים בקורס מתרגלים את החומר הנלמד שמועבר על ידי הסטייליסטית המקצועית מירי ביילין, יד ימינה של סנדרה רינגלר שמנהלת את מגמת הסטיילינג השנתית במכללה. אפשר להירשם ולקבל עוד פרטים באתר של המכללה.

קורס ליצירת מוזיקה אלקטרונית

בית הספר למוזיקה Muzik פותח בכל שבוע לאורך החופש הגדול קורסי מוזיקה אלקטרונית ותקליטנות לחבר'ה בגילאי 10-17 שיש להם עניין מוזיקאלי. בין הקורסים: אבלטון לייב, קורסי די ג'יי בסיסי ומתקדם וקיובייס. הילדים לומדים שם לעבוד על תוכנות יצירה, הפקת וכתיבת שירים, הקלטה ורמיקסים. לפרטים נוספים כנסו לאתר של בית הספר למוזיקה.

אין תמונה היי מיסטר די ג'יי

קורס קרקס

לטובת המעופפים והליצנים שביניכם, יש מגוון של קורסים למקצועות הקרקס ב"קרקס פלורנטין".מי לא רוצה להיות להטוטן, לוליין או אקרובט? החוגים כוללים מגוון צבעוני ורחב של מקצועות הקרקס: אקרובטיקה, אקרובאלאנס, חבל, טיסו, גמישות, טרפז, טרפז מעופף, טרמפולינה ועוד. כל החוגים מתקיימים באוהל קרקס אמיתי ובסביבה בלתי פורמאלית, נעימה וירוקה. מעניין אתכם לדעת עוד? כנסו לאתר של הקרקס.

 

ואם בא לכם לראות עוד מ"המדורה הצעירה" צפו כל יום שישי ב-14:30 בערוץ 2. מומלץ!

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן