makoland

ג'סטין ביבי: יגיע הערב לארץ וייפגש עם נתניהו אותו הוא "מעריץ"

ג'סטין ביבר צפוי לנחות בארץ בלילה שבין ראשון לשני ולשהות בישראל כשבוע. לוח הזמנים כולל פגישה עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה בביתם בירושלים, טיולים בכל הארץ והופעה בפארק הירקון. ישראל נכנסת ל"שבוע ביבר"

אסף נבו | mako | פורסם 10/04/11 06:38:54 | עודכן 10/04/11 11:41
ג'סטין ביבר בהופעה בחול ביבי ביבי ביבי הו! ג'סטין ביבר | צילום: Matt Kent, GettyImages IL

כוכב הפופ ג'סטין ביבר, שיופיע ביום חמישי בפארק היחרקון בתל אביב בפני כ-25 אלף מעריצים, צפוי לנחות הלילה (בין ראשון לשני) בישראל ולשהות כאן כשבוע. המלון הראשון בו הוא צפוי להתאכסן הוא מלון "דן" בתל אביב.

בהמשך אמורים ביבר בן ה-17 ופמלייתיו, הכוללת את הוריו, להחליף בתי מלון כדי לבלבל את צלמי הפפראצי. ייתכן שילונו גם במלונות בירושלים, כיוון שהם צפויים לטייל בעיר ובאיזור ים המלח ומצדה.

עד למופע בפארק ביום חמישי צפויים ג'סטין ביבר והוריו "לחרוש" את ישראל בטיולים. עיתון "ידיעות אחרונות" מפרסם הבוקר את לוח הזמנים של הביקור, בו כלולים: ביום שלישי סיור באתרים נוצריים ליד הכנרת, טבריה ונצרת. ביום רביעי טיול בירושלים ופגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו שרה בבית ראש הממשלה. צוות ההפקה של ביבר הקנדי טוען כי ג'סטין "מעריץ את נתניהו". ספק אם הוא יודע במי מדובר.

"נתניהו מתכוון לנצל את ביבר לטובת ההסברה הישראלית על עזה"

"האשמות דומות הופרכו". בני הזוג נתניהו ייפגשו עם ג'סטין ביבר. ביבי ושרה | צילום: AP

ביום חמישי כמובן ההופעה בפארק הירקון בתל אביב. ביום שישי סיור בקיסריה ועכשיו, בשבת ים המלח, מצדה ועין גדי וביום ראשון תפילה לחג הפסחא כנסייה ביפו. ייתכן מאוד כי לוח הזמנים הזה אינו נכון, וכי הוא נועד מראש להטעות את המעריצים והתקשורת. יש לקחת אותו בעירבון מוגבל.

מי שמתכוון לעשות הון פוליטי, מדיני וציבורי גדול מביקורו של ג'סטין ביבר הוא כאמור ראש הממשלה נתניהו, שיזמין לפגישה עם הכוכב ילדים מיישובי עוטף-עזה, אשר נפגעו מירי החמאס על ישראל. בין הילדים אמורים להיות גם כאלה שהיו על אוטובוס ההסעות של המועצה האיזורית שער הנגב, שספג ביום חמישי פגיעה מטיל נ"ט. מעניין עם נוכחותו של ביבר תפיג מהם את החרדה.

ראש הממשלה נתניהו, כך מפרסם העיתון, מתכוון לנצל את הפגישה המתוקשרת עם ג'סטין ביבר כדי להעביר מסר הסברתי לעולם, לפיו יש לגנוז את דו"ח גולדסטון וכי חמאס (בניגוד לישראל) כיוון נשק ישירות לעבר ילדים ואזרחים. "לפגישה תהיה חשיבות הסברתית גדולה", אמרו מקורבי נתניהו לעיתון, "היא תאפשר לישראל להציג לעולם את האמת על מה שקורה בעזה". מה הקשר לגס'טין ביבר? לא ברור. מה שכן ברור הוא שיאיר ואבנר נתניהו, בניו של ראש הממשלה, לא יוזמנו לפגישה כדי להימנע מהחשיפה התקשורתית.

הדרישות של ביבר: סוכריות חמוצות בצורת דגים

בהקשר לכך נמסר מהפקת המופע של ג'סטין ביבר כי 700 מילדי עוטף עזה הוזמנו למופע במימון תרומות. ברשימה נמצאים 100 ילדי שדרות, 100 ילדי שער הנגב, 100 ילדי אופקים, 50 ילדי מרחבים, 100 ילדי גן יבנה 100 ילדי שפיר 50 ילדי יואב, 50 ילדי יבנה ו-50 ילדי קרית מלאכי. הילדים הוזמנו במימון תרומות שהגיעו מקרן שוסטרמן, קהילת ROI ליזמות יהודית צעירה וקרן מורנינגסטאר, שרכשו עבורם כרטיסי כניסה למופע. בני הנוער שייסעו למופע אותרו בסיוע החברה למתנ"סים ומרכזים קהילתיים, וכל ישוב בעוטף עזה מממן אוטובוס הסעה למופע וחזרה.

מה שעוד נחשף הוא רשימת הדרישות של ג'סטין ביבר מההפקה, הכוללת מים עם ויטמינים, פירות וירקות, דבש, לימונים, צ'יפס, מיקס של כמה אגוזים, לחם מחיטה מלאה וקמח לבן, סוכריות ג'לי חמוצות בצורת דגים והרבה מגבות לבנות.

>> כנסו ל"ביברמאניה": המתחם החם של ג'סטין ביבר לקראת ההופעה

>> ושר החוץ ליברמן מברך אישית את אריק סיני: "נרים יחד כוסית, שתיים ויותר"

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן