makoland

חנוכה על הבמה: מה צפוי לנו (חוץ מפסטיגל)

חנוכה הפך לא רק לחג האור כי גם לחג הצגות הילדים, אולי כי זו הדרך החורפית הנעימה ביותר לחגוג. חוץ מהפסטיגל, יש עוד לא מעט הצגות והפקות ששווה לראות. מה צפוי לנו? מי הכוכבים שישעשעו אותנו? ומה הנזק לכיס? קבלו כמה המלצות

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 20/12/11 11:47:43 

איזה מותק


חבר'ה, זה הזמן לצאת להרפתקה חדשה לגמרי מבית היוצר של הפסטיגל - המופע "הופ! מותק של פסטיבל 4" יעלה בחנוכה והוא מלא בהמון קסם, חוויות מרגשות ושירים נפלאים. גם השנה כוכבי הילדים האהובים ביותר בישראל עולים על במה אחת לחגיגה גדולה וכיפית: יעל בר-זוהר, טוביה צפיר, שי ורועי, גילי בא לבקר, רינת גבאי, גיא פרידמן, שלישיית כוח הקצב ועמרי רוטברד.

מותק של פסטיבל 4 הופ! מותק של פסטיבל 4 | תמונת AVI: mako

איתי (עמרי רוטברד) הוא ילד שאוהב משחקי מחשב משוכללים שפועלים בשלט-רחוק. יום אחד סבא טוביה (טוביה צפיר) מביא לו במתנה מפת קסמים של ממלכת הצעצועים, המקום הכי קסום שיש. שם, יש צעצועים, שאולי לא פועלים בשלט-רחוק, אבל הדמיון שלנו יכול להמציא איתם מותק של סיפורים והרפתקאות.

איתי החמוד לא מתלהב. הוא מעדיף את המשחקים החדישים שלו. אבל כשאיתי נרדם הוא מוצא את עצמו בממלכת הצעצועים - שם חיים כל הצעצועים בכיף ובשלום, ובארמון מתגוררת לה נסיכה מקסימה ואהובה על כולם (רינת גבאי).

מחיר כרטיס: 189 ש"ח. תאריכים: החל מ-15.12.11 עד ה-10.1.12. לפרטים נוספים ולמועדי ההצגות.

מה, רק שלוש משאלות?

המחזמר לכל המשפחה, "שובו של הג'יני", בכיכובם של שלישית מה קשור, אגם רודברג, קובי פרג' ויניב פולישוק, עוקב אחר עלילותיו המשעשעות והמרגשות של הג'יני, 500 שנה אחרי שאלאדין שיחרר אותו ממנורת הקסמים.

מה מסתבר? שהג'יני המתוסכל (קובי פרג') עובד היום כליצן בימי הולדת לילדים. יום אחד הוא מחליט שנמאס לו והוא רוצה לחזור לימי אגרבה בהם היה בעל יכולות קסומות. הוא יוצא לחפש את מנורת הקסמים הישנה ולהשיב לעצמו את כוחות הקסם שלו שנותרו כלואים בתוכה.

אין תמונה שובו של הג'יני

מחיר כרטיס: 189 ש"ח. תאריכים: החל מ-21.12.11 עד ה-28.12.11. לפרטים נוספים ולמועדי ההצגות.

יאללה בלגן 


"טררם קידס - כח המשאלות"
הוא מופע חדש שכולו אנרגיות, קצב ושמחת חיים כמיטב המסורת מבית טררם. היוצרים דורון רפאלי ואבי רוזנבלום חוברים בשלישית ליצירה צבעונית והומוריסטית השואבת את קהל הילדים וההורים אל תוך עולם קסום של קצב ודמיון. הפעם, עוברת חבורת טררם מסע מרתק, במהלכו לומדים הילדים שאם רק יאמינו בעצמם, יתגשמו כל משאלות לבם. משתתפים: יאיר צברי, מירב שרעבי, נורית מוסקוביץ, תומר יפרח, נעה ברנקין ואור משיח.

מחיר כרטיס: 149 ש"ח. תאריכים: החל מה-17.12.11 עד ה-28.12.11. לפרטים נוספים.

איזה בובה


בחופשת החנוכה יתקיים פסטיבל "בובה של חנוכה" בתיאטרון הקרון בירושלים. מדובר בחגיגה של קלאסיקות לצד מופעי תיאטרון רב תחומיים, סדנאות ופעילויות איכותיות לכל המשפחה.  

במסגרת הפסטיבל ייערכו הצגות תיאטרון לכל המשפחה ופעילויות מעשירות לילדים בתיאטרון הקרון בגן הפעמון וגם תיאטרון רחוב בבתים ובסמטאות הקסומות של שכונות ימין משה ונחלאות בירושלים.

איזה הצגות תוכלו לראות? "איך מבשלים הצגה", "גששי החלומות", "פיית המרציפן", "פטרושקה", "דומה ודומי", "פטר והזאב", "פיראט באמבט" ועוד.

אין תמונה בובה של חנוכה

מחירי כרטיסים מיוחדים לכל ההצגות: 15-35 ש"ח. תאריכים: החל מה-21.12.11 עד ה-28.12.11.  לפרטים נוספים ולמועדי ההצגות.

חנוכה בתיאטרון חולון 


תיאטרון חולון
יארח בחג החנוכה מקבץ של הצגות ילדים שבמרכזן דמויות חביבות מאגדות וסיפורים מעולמות דמיוניים. תוכלו, למשל, לראות את "הקוסם מארץ עוץ" בבימויו של עזריאל אשרוב ובכיכובה של מיכל אמדורסקי. הסיפור המיתולוגי על המסע המופלא של דורותי וכלבה האהוב טוטו לארץ עוץ האגדית וההרפתקאות עם הדחליל, איש הפח, האריה והפיה הטובה. מתי? יום ו’ 23.12.11, שעה 11:45.

"שחרזדה והגנב מבגדד" מאת מנחם גולן ובבימויו. לכליף מבגדד (חיים הדר) עשרים נשים וארבעים בנות, והנה אשתו ההרה עומדת ללדת עוד בת. מה יהיה? לכליף אין בן ואין לו מי שיהיה יורש האצר. ג'דידה והמיילדת הראשית (פזית ירון-מינקובסקי) רוקמים מזימה ערמומית. מתי? יום ב' 26.12.11, שעה 17:30.

"שוליית הקוסם" מחזמר לכל המשפחה בהשתתפות: סופי צדקה, איתי שגב, עודד מנסטר, מתי אטלס, אור משיח, אוריה רון, ורקדנים. במאי: אורי אומנותי.  סיפורו המרגש של שוליית הקוסם (איתי שגב) שבזכות תושייה ואומץ לב הציל ממלכה שלמה. הסיפור מתרחש בממלכתו של הקוסם הגדול (שלומי קבסה). אל הארמון מגיעה נסיכה יפת מראה (סופי צדקה). היא מבקשת להציל את פרח השושן, סמל הממלכה. הקוסם מצליח לרפא בעזרת אבן הבדולח שברשותו את הפרח המלכותי וכך מתאהבים השניים. מתי? שבת 31.12.10, שעה 11:00. לפרטים נוספים ולמועדי ההצגות.

תרבות בעמק


המועצה האזורית עמק המעיינות מציעה לילדי המועצה, לנכדים ולאורחים שלל אירועי תרבות במחירים מסובסדים ונמוכים במיוחד. במסגרת תכנית "נותנים במה" של משרד התרבות והספורט מעלים תיאטרון "בית לסין" ואנשי הקהילה במועצה האזורית את הצגת הילדים "זרעים של מסטיק" על פי שירי הילדים הבלתי נשכחים של לאה נאור ונחום היימן. הצגות הבכורה של המחזמר יתקיימו באולם הקימרון בימים ה'-ו' 22-23.12. מחירי כרטיסים בהזמנה מוקדמת 25 ₪ ובקופה – 35 ₪.

אין תמונה זרעים של מסטיק

עוד בתכנית המיוחדת במסגרת אירועי החג: סרט בוקר לילדים במחיר של 10 ₪ בלבד, וביום שני 26.12 תעלה ההצגה "אלאדין" באולם הקימרון, כשילדים עד גיל 10 נהנים מכרטיס חינם והמלווים מכרטיס מסובסד במחיר של 20 ₪.

לפרטים נוספים ולכרטיסים: 04-606586.

שופינג והפנינג

אין תמונה הפנינג חינמי בקיקה

ברוח החג מציעה חנות קיקה מגוון של פעילויות לילדים. ההפנינג יכלול מגוון של סדנאות יצירה, הפעלות והצגות ילדים. בין ההצגות בהפנינג: "נס כד השמן", "תותי בארץ התותים", "החתול במגפיים", "תיאטרון בובות פינוקיו", "חגיגה באמבטיה" ועוד.

מחיר: חינם אין כסף. תאריכים: 21-22.12.11 וגם בין ה-25.12.11 עד ה-.27.12.11, בין השעות 10:00-19:00. האירועים יתקיימו בקומת הילדים שבחנות (קומה 3).

דו הוא דוב


"צלילי המוסיקה"
, המחזמר הקלאסי המצליח ביותר בכל הזמנים בהפקה חדשה לכל המשפחה של "בית צבי". מריה, צעירה נמרצת ועליזה, עוזבת את המנזר כדי לעבוד בתור אומנת לשבעה ילדים. אביהם, קפיטן פון טראפ, אלמן קשוח, איש צבא לשעבר, דוגל בסדר ובמשמעת, אבל כשהאומנת החדשה מגיעה הכל משתנה. מריה מביאה הרבה נינוחות ומליוני שירים לילדים המדוכאים, ובסוף אפילו הקפיטן מחייך. משתתפים: ניצן אשל, ארז וייס / דודו ניב, סיוון כרשטנר, הילה מערבי, דודי פרידמן, ניר שיבר ועוד רבים אחרים.

אין תמונה צלילי המוסיקה

מחיר כרטיס: 150 ש"ח. תאריכים: מה-19.12.11 עד ה-09.01.12 בתיאטרון רמת גן. לפרטים נוספים ולמועדי ההצגות.

מיני חנוכה


"מיני ישראל", פארק המיניאטורות, הממוקם בלטרון, יערוך בימי החג פסטיבל של הופעות והצגות. ב-22.12.11 וב-24.12.11 יתקיימו ההצגות הבאות: "נשף החנוכה של סיגי הסופגנייה ורון הסביבון" (בשעה 12:00)"הדרקונית שהביאה את האור" (בשעה 15:00). ב-21.12.11 ובין ה-25.12.11 עד ה-27.12.11 יתקיימו ההצגות: "חג החנוכה של הפיה" (בשעה 12:00) ו"נס חנוכה בקצה היער" (בשעה 15:00). בנוסף, מדי יום בשעה 17:00 ייערך טקס הדלקת נרות וחלוקת סופגניות לאורחים.

אין תמונה חנוכה במיני ישראל

עלות כרטיס (בין הגילאים 2-5): 24 ₪. עלות מגיל 6-18: 59 ₪, מחיר כרטיס מגיל 18 ומעלה: 79 ₪. לבירורים והזמנות- www.minisrael.co.il , או בטלפון 1700-559-559.  

>> המדריך השלם לאירועי חנוכה


>>מחפשים בנרות: כל האירועים וההמלצות לחג החנוכה

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן