makoland

השיאים הכי שווים במהדורה החדשה של "ספר השיאים של גינס"

אשריטה פורמן קבע 259 שיאי גינס רשמיים, רכבת הרים בבריטניה מחזיקה בשיא על מספר הסיבובים באוויר, ג'אנט אסטבס אוספת 2,760 פריטים של מיקי מאוס, 1,245 אוסטרלים התחפשו לגיבורי על בכיכר העיר והכלבה אנסטסיה פוצצה 100 בלונים ב-44 שניות ו-49 מאיות

מקולנד | פורסם 29/06/11 12:57:57 

 

המהדורה החדשה של "ספר השיאים של גינס" הגיעה למדפים, והנה השיאים הכי שווים: אשריטה פורמן מארה"ב נכנס לספר בזכות כמות שיאי הגינס שהוא מחזיק. במהלך 30 השנים האחרונות קבע פורמן 259 שיאים רשמיים. בין השאר הוא הצליח לרוץ הכי מהר בתוך שק, סובב חישוק, קפץ על כדור וגם תפס ביצים.

רכבת הרים בבריטניה מחזיקה בשיא גינס על מספר הסיבובים באוויר - עשר פעמים בנסיעה אחת: סיבוב אנכי, סיבוב קוברה, סיבוב לולייני כפול וחמישה סיבובים בצורת לב. הרכבת הגבוהה ביותר בעולם נמצאת בניו ג'רזי - היא עולה במהלך הנסיעה בזווית של 90 מעלות, בגובה של 139 מטר, ואז היא יורדת למטה במהירות.

ג'נט אסטבס אוספת בובות ופריטים שונים בדמותו של מיקי מאוס. כרגע יש לה 2,760 פריטים. לעומתה, סטיבן פבס הגיע רק ל-1,000 פריטי דרדסים.

באשר להולכים על ארבע: הכלב טריו שמשרת בצבא הבריטי זכה לאות ההוקרה הגבוה ביותר המוענק לבעלי החיים, לאחר שהציל חיים של חיילים רבים במלחמה באפגניסטן. הבולדוג טילמן הוא הכלב המהיר ביותר על סקייטבורד והכלבה אנסטסיה קבעה שיא גינס כשהצליחה לפוצץ 100 בלונים בזמן הקצר ביותר - 44 שניות ו-49 מאיות.

 

רוצים להמשיך להיות בעניינים? צפו ב"מהדורה הצעירה" בימי שישי בשעה 14:30 בצהרים בערוץ 2.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן