makoland

מיילי סיירוס נגד רבקה בלאק, האקס ג'ונאס מפרגן בקאבר

מיילי סיירוס לא מאמינה בהצלחה של רבקה בלאק, ולעומת זאת האקס שלה ניק ג'ונאס עשה קאבר ל"Friday" המושמץ בהופעה. וליב וסטיבן טיילר, הבת והאב ששופט ב"אמריקן איידול", מדברים על דואט

נועה מגר | mako | פורסם 31/03/11 08:41:41
אין תמונה לא מפרגנת. מיילי סיירוס

"זה אמור להיות יותר קשה להיות אמן", אמרה מיילי סיירוס למגזין אוסטרלי בקשר למהירות נסיקתה של רבקה בלאק בת ה-13, אשר הקליפ שלה לשיר "Friday" הגיע ליותר מ-65 מיליון צפיות ביוטיוב. סיירוס המשיכה ואמרה כי: "זה לא אמור להיות אפשרי פשוט לשים שיר ביוטיוב ולצאת לסיבוב הופעות".

לעומת סיירוס הלא מפרגנת, מפורסמים אחרים הביעו תמיכה בבלאק. ליידי גאגא, סיימון קאוול, כריס בראון ואפילו האקס המתוקשר של סיירוס - ניק ג'ונאס, כולם חילקו מחמאות לסנסציית האינטרנט הטרייה. ג'ונאס אפילו ביצע גרסה משלו ללהיט של בלאק בקונצרט צדקה שהופיע בו בלוס אנג'לס. האמת? אנחנו בצד שלו.

ארמגדון: סטיבן טיילר ובתו ליב מקליטים ביחד?

השחקנית היפהפיה ליב טיילר חשפה כי היא אוהבת מאוד לשיר ביחד עם אביה, סטיבן טיילר, ביום יום סולן להקת אירוסמית' האלמותית וכעת שופט ב"אמריקן איידול". טיילר הבת סיפרה כי מנסה כל הזמן להיכנס לאולפן ההקלטות עם להקת הרוק הכבד הקיטשית, בה מככב אביה כבר כארבעים שנה, אך לוח הזמנים שלה מונע ממנה מלעשות זאת.

"אנחנו כל הזמן שרים ביחד ותמיד מדברים על זה שגם נקליט מתישהו", סיפרה הטיילרית. "לפעמים הוא (אבא סטיבן ) מציע שאני אבוא לאולפן ואקליט קולות רקע או משהו בסגנון אבל לוח הזמנים שלי לא מאפשר זאת". השאלה היא האם העולם מוכן לרגע בו ליב טיילר תתחיל לשיר (או שמדובר בסוג של "יום דין" בסגנון הסרט "ארמגדון") נשארת כרגע פתוחה.

>> צ'ארלי שין באולפן עם סנופ דוג; בריטני מנשנשת קקי

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן