makoland

נמצא יורש לג'סטין ביבר?

קודי סימפסון האוסטרלי רק בן 14, וכבר צבר לו מעריצים רבים, אלבום מצליח ומפיק מפורסם. בואו להכיר את הדבר הגדול הבא

איליה ברבנר | | פורסם 16/01/11 12:47:02

ג'סטין ביבר צריך להתחיל לחשוש, יש כוכב חדש בשטח, קודי סימפסון – זה השם, ולידו ג'סטין נראה קרוב לגיל פנסיה. הזמר האוסטרלי שרק השבוע חגג 14 כבר הספיק להכניס שני להיטים למצעדים בארה"ב, לשתף פעולה עם האמנים המובילים ולשבור לבבות של ילדות שהן בעצם ממש בנות גילו. לגמרי כוכב עולה!

אין תמונה ג'סטין ביבר הבא?

כדי לרדת לשורשי התופעה הבלונדינית הזו, נצטרך לחזור אחורה, ל-1997 בגולד קוסט שבאוסטרליה שם נולד הזמיר המוכשר. קודי בכלל לא תכנן להיות זמר, הוא בנה על קריירה אולימפית בשחייה ואפילו זכה בשתי מדליות זהב. כשהוא הקליט בחדרו כמה שירים של הזמרים שהכי אהב, מייקל ג'קסון ג'סטין טימברלייק והעלה אותם ל"יו טיוב" ב-2009 הוא לא יכל לנחש לאן הם ייקחו אותו. שון קמפבל, מפיק אמריקני שעבד בין השאר עם ג'י.זי. ראה את הילד המוכשר וידע שהוא גילה אוצר.

סימפסון החל לעבוד עם קמפבל ולהקליט, וכבר בדצמבר של אותה שנה הוא הופיע בתוכנית האוסטרלית 7.30 ובמאי 2010 שחרר את הלהיט הראשון שלו "iYiYi" יחד עם אחד האומנים המצליחים של ארה"ב, הראפר פלו-רידה. קודי עבר לארצות הברית, המשיך לעבוד עם קמפבל והוציא את השיר השני שלו “summertime”, שעד מהרה הפך ללהיט בקרב המעריצות.

הילדון תכול העיניים כבר הספיק לעשות מסע הופעות ברחבי ארה"ב ולפני חודש הוציא אלבום ראשון בשם "4U" שכולל 5 שירים. אך החשיפה הגדולה שלו הייתה בטקס נבחרי הילדים האמריקאי, שם הופיע ואף לקח את פרס תגלית השנה.

אין תמונה קודי סימפסון

ההשוואה לג'סטין ביבר, שדבקה בקודי סימפסון מהיום בו פרץ לתודעה לא נגמרת בגילו הצעיר; שניהם התגלו על ידי מפיקים גדולים בנבכי "יו טיוב" ושיתפו פעולה עם אומנים מוכרים ומצליחים ואפילו קיבלו פארודיות משובחות באותו "יו טיוב" ממש.

היום מחזיק קודי באתר אינטרנט משלו וחשבון מאוד פעיל בטוויטר, הוא חורך את הבמות במסע הופעות, ממשיך להקליט וכל זה רק בגיל 14, כך שבשבילו אפילו השמיים הם לא הגבול.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן