makoland

לי בירן: "ילדי מקולנד, תמשיכו לחלום ולעולם אל תפסיקו"

ליבי וידידיה ויטל, שני הכוכבים הכי אהובים עלינו, חולקים איתנו את תוכניותיהם לשנה החדשה, חושפים מה הם מבקשים לעצמם וכמובן מברכים את ילדי מקולנד

מקולנד | פורסם 07/09/10 15:27
אין תמונה ליבי. רק אושר

מה גרם לכוכבים הכי אהובים עלינו לשתף אותנו בתוכניות שלהם לשנה הקרובה, לספר מה הם מאחלים לעצמם ואפילו  לשלוח לכם כמה איחולים? פשוט מאוד - ביקשנו מהם יפה.

"אני מאחל לעצמי להיות מאושר ובריא, להמשיך ללמוד ולעשות את מה שאני אוהב", אומר לי בירן, "והלוואי ואזכה לשמח לבבות אחרים".

מה התוכניות שלך לשנה הקרובה?

קודם כל להמשיך ולעשות מוזיקה, כמו שאני אוהב. השנה אני גם משתתף בפסטיגל ומשחק בסדרה חדשה שנקראת 'ילדים של ראש הממשלה'.  וכמובן שאני מתכנן להמשיך ליהנות ולבלות עם החברים שלי".

מה אתה מאחל לילדי מקולנד?

"לילדי מקולנד אני מאחל מה שאני מאחל לעצמי - ויותר. והכי חשוב, תמשיכו לחלום ולעולם אל תפסיקו!".

אין תמונה ידידיה. תהיו נאמנים לעצמכם

"אני מאחל לעצמי עוד פרויקטים מעניינים", משתף ידידיה ויטל, "לעמוד מאחורי כל מה שאני אומר ולאתגר את עצמי אישית ומקצועית. לא להישאר במקומות הנוחים לי ולהיות בתקשורת טובה עם הסובבים אותי".

מה אתה מתכנן לשנה הקרובה?

"להמשיך לעמוד על הבמה בתיאטרון בית לסין. השנה אני מצטלם לראשונה לסרט  'העבר עוד לפניו', בתפקיד יחסית קטן. באפריל אני נוסע לגרמניה, ומתכנן לעלות שם בשיתוף פעולה הצגת תיאטרון המדברת על יחסי גרמניה-ישראל. אני גם מתכנן לנסות להשתזף לשם שינוי, כי עד עכשיו זה לא ממש הלך לי".

מה אתה מאחל לגולשים?

"שתהיה שנה שקטה, להיות קשובים לעצמם ולרעיונות שלהם - ולפעול לפיהם תמיד. שנה של דיאלוג בריא".

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן