makoland

הציורים שלכם: 5 הציורים שנבחרו השבוע

פעילות המצאת דמות למקולנד ממשיכה כרגיל, והשבוע בחרנו 5 ציורים שלדעתנו נותנים פייט טוב לשבועות הקודמים, כנסו והביעו את חוות דעתכם

מקולנד | פורסם 19/08/10 16:08:29
אליה ויעל ערבה הציור של: אליה ויעל ערבה | צילום: מקולנד

סופ"ש נעים לכל ילדי מקולנד, איזה כיף שהגיע סוף השבוע למרות שאנחנו עדין בחופש גדול תמיד בסוף שבוע יש משהו מחמם ומשפחתי. לכבוד זה הבאנו אליכם את 5 הציורים שעשו לנו את השבוע האחרון להרבה יותר צבעוני.

הציור הראשון הוא של "אליה ויעל ערבה" שהחליטו לייצג את מקולנד בתור זברה, למה אתם שואלים? אנחנו לא יודעים לענות על זה, מה שכן רואים שהזברה הזו מושקעת מאד. הציור השני הוא ציור של "בת- חן דורי" והיא למעשה החליטה לצייר תרנגול שהוא גם סופרמן, הציור כל כך מושקע ויפה שחשבנו לעצמנו שגם אם היא לא תיקח את הפרס הגדול אז בהחלט מגיע לה מקום בכתבה הזו.

בת חן דורי הציור של: בת-חן דורי | צילום: מקולנד

ואנחנו ממשיכים עם אגף הבנות והפעם הציור של "בתאל - חן" שיצרה דמות בהחלט מגניבה לאתר המדליק שלנו, ומסתבר שהדמות הזאת גם שרה ויש לה שרשרת גורמט, מה אתם חושבים עליה?

בתאל חן הציור של: בת-אל חן | צילום: מקולנד

לפני שאנחנו ממשיכים להראות לכם עוד 2 ציורים לשבוע הזה, אנחנו רק רוצים לשתף אתכם שאנחנו מקבלים המון המון ציורים ואנחנו באמת משתדלים להציג את כולם, אז מי שעוד לא זכה להופיע באחד המדורים שלנו שלא יתפלא, יכול מאד להיות שהוא יופיע בשבוע הבא.

ליהי אופיר הציור של: ליהי אופיר | צילום: מקולנד

ואחרון חביב לסוף שבוע חמים זה הוא הציור של "ליהי אופיר" ששלחה לנו את הציור בדואר וחיממה לנו את הלב שיש כאלו שעדין שולחים דואר בימינו.

_OBJ

 

אז כל הכבוד לכם על הציורים, אנחנו מחכים לעוד המון ציורים חדשים, אתם מציירים מקסים ומאחלים לכולם בהצלחה.

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן