אבי אטינגר ואפרת אברמוב מביאים לכם את כל הסיפורים מתוכניתם החדשה - יאללה נקסט

כל הסיפורים

יאללה נקסט

ביפ

צחוק
יאללה נקסט - ראשי | קטעים מתוך התכנית | פרקים מלאים
  
צחוק

כך תרוויחו זמן אוויר

מהם הקטעים שתפסו את המנחים ומיהם הגולשים שהחזיקו מעמד הכי הרבה זמן בלי לקבל יאללה נקסט? קבלו אותם: ביצת קינדר בתלת מימד, אוהד בית"ר שלא יודע לקלל, ולהיט המסיבות הבא. עצות מובחרות לגולשים שרוצים להתבלט

ביפ | פורסם 27/07/10 10:46:00

עוד שבוע של טיולים ברחבי הסייבר ספייס עבר על אבי אטינגר ואפרת אברמוב, ונראה כי הגולשים בצ'ט רולט מפנימים שהם צריכים להיות מעניינים יותר ולהביא ערך מוסף מלבד כמה פרצופים נחמדים ואברים חשופים.

>>רוצים להשתתף בתכנית יאללה נקסט?

אז מה בעצם עשו הגולשים שונה השבוע, וכיצד אפשר ללמוד מהם איך להשאר באוויר כמה שיותר זמן מול המנחים? כך לא תקבלו יאללה נקסט:

1. אטינגר ואפרת בתלת מימד: גולש מוכשר שחי בסרט של תלת מימד מכניס את אבי אטינגר ואפרת אברמוב לתוך תחרות ה"קינדר הירו", בה מנצח מי שמרכיב ביצת הפתעה בהכי פחות זמן. מי מגיע למקום הראשון והנכסף?

יאללה תפנימו: אם אתם חיים בסרט לפחות שיהיה בתלת מימד.

2. אחרי שעולה מולם גולש שהוא אוהד בית"ר מחליטים מנחי התכנית לבחון את סוגיית הדימוי השלילי של האוהדים. אפרת ואטינגר משחקים עם האוהד "ארץ-עיר" בגרסה קצת שונה, כשהקטגוריות כוללות קוריוזים כמו "תירוצים לסירוב לסקס" ו"קללות נבחרות באות ב'".  האם הסטיגמה הוכחה כנכונה, או שאפרת ואטינגר יצאו החכמים מכל הסיפור?

יאללה תפנימו: לא חייבים להראות טוב במצלמה - לפעמים לסתיר את הפנים ולהתחבא מאחורי צעיף וכובע דווקא משפר את הסיכוים שלכם לקבל זמן אוויר.

3. שמעתם פעם על ליין המסיבות "גושפנקה"? אז זהו - שגם המנחים לא. האנשים המוזרים שמריצים את ליין המסיבות לשינוי תרבות החיזור בישראל הצליחו לעורר את סקרנותם של אטינגר ואפרת. זה התחיל בפרומו, אחר כך הם הביאו בשיר מועדונים מדבק ובסוף הנציג הרשמי אף ערך לאטינגר מבחן כניסה, שבו עמד המנחה בגבורה. או שלא.

יאללה תפנימו: מראה קינקי ומשקפיים לא אופנתיים - טוב. שיר מקורי שנדבק ולא יוצא מהראש - מעולה. מבטא צרפתי מזוייף ואג'נדה חברתית מופרכת - הכי טוב.

מקווים שהפנמתם - המשך יבוא..

יאללה נקסט, ביפ, ימים א'-ד', 23:30

רוצים עוד? היכנסו לפרקים המלאים של יאללה נקסט | וגם, כל הפרקים של לילה בכיף | הפרקים המלאים של בובי ואני

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם

עקבו אחרי ביפ בפייסבוק

 

תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן