מייגן מרקל כבר מתחילה לבסס את מעמדה כחלק ממשפחת המלוכה ומתכוננת לטייטל הדוכסית שבקרוב ייצמד לשמה. אך לפני כל זה, מלבד היותה שחקנית, מרקל ניהלה בלוג לייפסטייל, הייתה שגרירה של ארגון ללא מטרות רווח ועבדה עם האו"ם כדי לקדם שוויון מגדרי והעצמה נשית. אין ספק שהיא אישה עסוקה וכיאה לכך – היא ככל הנראה גם טסה המון.

>> לייק בפייסבוק כבר עשיתם?

אם יצא לכם לטוס הרבה, אתם בטח כבר יודעים מה טיסות יכולות לעשות לגוף שלכם. הצפיפות, ריבוי האנשים וחוסר האוורור הופכים את המטוס ללא פחות מקופסת חיידקים שעשויה להחליש את המערכת החיסונית שלכם. בנוסף, היובש במטוס מזיק רבות לעור שלכם. אין הרבה דברים שיכולים לעזור מפני כל חוסר הנעימות שיש בטיסות, אבל הצלחנו למצוא טיפ מושלם מהדוכסית לעתיד – מייגן מרקל.

A post shared by Meghan Markle (@meghanmarkle) on


בראיון שפורסם לאחרונה במגזין Allure, מרקל, שעד לא מזמן ניהלה בלוג לייפסטייל בשם "דה טיג", שיתפה מה הדבר שהיא לא יכולה לעלות בלעדיו על מטוס. בהתחשב בעובדה שהיא טסה לא מעט, אנחנו מוכנים להקשיב לה. מה שחייב להיות בתיק שעולה איתה למטוס זה שמן עץ התה. "הדבר היחיד שאני לא יכולה לחיות בלעדיו כשאני טסה, זה שמן עץ התה במכל קטן. זה לא הדבר הכי זוהר שיש, אבל אם אתם נחתכים, נעקצים על ידי יתוש, אם צץ חצ'קון, לא משנה מה זה – זה מרפא הכול", סיפרה.

A post shared by Skin Cafe (@skincafe4me) on

עוד ב-mako בריאות
>> זה מה שקרה לאיש שהזריק לעצמו ארס במשך 25 שנה
>> בלי דיאטה: נמצאה דרך חדשה ומפתיעה לרדת במשקל
>> סיוט ברחוב אלם: האנשים שמתו בשינה בגלל סיוט

שמן עץ התה מתפקד כאנטיספטי טבעי, כלומר הוא מחטא ועוזר להימנע מחיידקים. אנשים שנוטים לטוס הרבה אוהבים למרוח מעט שמן עץ התה סביב הנחיריים שלהם כשהם על מטוס – כדי למנוע מעבר של חיידקים מחוללי מחלות לסינוסים. כיוון שהוא מחטא, אנשים רבים אוהבים למרוח על פצעון, או על מה שנראה כהתחלה של פצעון – ופעולת החיטוי עוזרת למנוע מהפצעון לגדול ולהפוך למוגלתי. אם גם אצלכם מדד ההיפוכונדריה מרקיע שחקים ברגע שאתם נכנסים למטוס, עץ התה יכול להיות סופר מועיל לכם. אנחנו לגמרי נאמץ את זה.