_OBJסלבריטאים רבים מודים שמעבר לשמירה על עור הפנים באמצעות קרמים שונים – דווקא שינויים תזונתיים עשו אצלם לא מעט שינוי. נטלי פורטמן סיפרה שהמעבר לתזונה טבעונית עזר לה להיפטר מהאקנה, אלישיה קיז הפסיקה לצרוך חלב כדי לשפר את מראה העור, וקייט בוסוורת' חשפה כי גמילה מסוכר השפיעה רבות על העור שלה. כעת גם קייט ווינסלט טוענת ששינויים שעשתה בתפריט היומי עוזרים לה לשמור על מראה עור רענן וזוהר, בייחוד לפני אירועים חשובים.

A post shared by Kate Winslet (@kate.winslet.official) on

>> לייק בפייסבוק כבר עשיתם?

תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לסייע לעור שלכם לשמור על רכות וגמישות, והימנעות ממאכלים מסוימים יכולה לעשות שינוי גדול במראה העור שלכם. כשהתראיינה לאחרונה למגזין "ווג" הבריטי, קייט בת ה-42 חשפה כיצד היא שומרת על מראה צעיר וקורן; היא מסירה שני דברים עיקריים מהתפריט שלה, "אני משתדלת להימנע ממלח ומאלכוהול לפני אירוע חשוב, ואני גם מוסיפה גם כמה שייקים ירוקים לתפריט שלי", סיפרה. "למרות שחיי היו משעממים מדי בלי מלח וכוס יין מדי פעם, כולנו יודעים שצמצום בצריכתם עוזר לעור בריא יותר, לפחות כך המצב במקרה שלי".

עוד ב-mako בריאות

>> איך הרסנו את המערכת החיסונית של הילדים שלנו
>> מגפה? בשבועות האחרונים נרשמה התפרצות שעלת
>> הסלפי שהסעיר את הרשת וחולל שינוי בעולם

נוסף לכך, חשפה קייט כי לפני שהיא עושה שינויים בתזונה שלה, היא עוקבת אחרי שני עקרונות חשובים לשמירה על העור: שינה ומים. "קודם כול, אני חייבת לציין ששינה ובריאות משחקים תפקיד משמעותי במראה רענן. אם אני עייפה מדי או לחוצה, שום איפור או שיער יכולים להסוות את ההשפעה של זה על עור הפנים. אז אם אני יודעת שאני צריכה להיראות מוכנה לשטיח האדום, אני מנסה לשמור על עצמי כמה ימים לפני האירוע. שום דבר מגונדר או יקר מדי, אבל אני בת 42 אז אני לא יכולה לצאת מזה בזול יותר! אז הטיפ החשוב ביותר שלי הוא מים. שמרו על הלחות של גופכם והעור שלכם יושפע מזה גם".  

A post shared by Kate Winslet (@kate.winslet.official) on