אם נתעכב לרגע על אורחים לא רצויים בתוך הצלחת שלנו, כנראה שחרקים יככבו איפשהו בטופ של הרשימה. רובנו בטוחים שמעולם לא הכנסנו חרק לפה - אבל המחקר החדש הזה מוכיח אחרת.

>> לייק בפייסבוק כבר עשיתם?

חברת Terro, שעוסקת בבקרת חרקים ופועלת בפנסילבניה, פרסמה את הדו"ח המלחיץ הבא: האדם הממוצע אוכל מדי שנה כ-140 אלף חרקים. קשה לכם להאמין? גם אנחנו עדיין מנסים לעכל, אבל חברת Terro טוענת שזה עניין שגרתי לחלוטין. אפילו מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) מאפשר לכמות מסוימת של חומר חרקים לעשות את דרכו אל המזון שלנו.

עוד ב-mako בריאות
>> סוף סוף חדשות טובות לחובבי המראה השזוף 
>> האם אכילת צ'יפס מגדילה את הסיכון למוות מוקדם?
>> כך תיפטרו מהיתושים והג'וקים - בלי כימיקלים

כנראה שלא תוכלו לראות או לטעום את החלקים הזעירים האלה, אבל עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים: תולעים, רימות וחיפושיות נמצאים במזונות היומיומיים, בעיקר בפולי קפה, שוקולד וקמח חיטה. חממת הגידול המשמעותית מכולן היא הכשות (מרכיב מרכזי בייצור בירה), שעשויה כולה להכיל 25 אלף סיביות של חרקים לכל 100 גרם - כשתי כוסות וחצי.

"זה נכון שהמחשבה על החרקים שעושים את דרכם אל האוכל שאנחנו אוכלים עלולה להיות מטרידה, אבל תרבויות רבות ברחבי העולם אוכלות אותם כחלק מהרגלי התזונה הבסיסיים שלהם", כך לשון ההודעה שהוציאה חברת Terro לעיתונות, והשאירה את התרבות המערבית עם פה פעור וחוסר תיאבון מוחלט.

via GIPHY