מיליוני מעריצים ברחבי העולם מתייחסים אליה כבר שנים כמלכה לכל דבר, עכשיו הגיע הזמן להפוך את העניין לרשמי. ביונסה, אחת מכוכבות הפופ הגדולות של שני העשורים האחרונים, מתכוונת לחזור בקרוב לקולנוע עם תפקיד ראשי בסרט האנימציה החדש "Epic". הזמרת המצליחה צפויה לגלם את דמותה של המלכה טארה, שנראית כמו הגרסה המצוירת של הדבר האמיתי. לצידה, אגב, צפויים לככב זמרים בולטים נוספים כמו: סטיבן טיילר ופיטבול.

עבור ביונסה (31), שהוציאה בימים אלה את הלהיט הפרובוקטיבי החדש שלה, Bow Down, I Been On, תהיה זו הופעה שביעית בסרט באורך מלא. בעבר הופיעה ב"אוסטין פאוורס", "הפנתר הוורוד" ובדרמה המוזיקלית, "נערות החלומות", עליה זכתה למועמדות לגלובוס הזהב. סרטה האחרון, Obsessed, שיצא ב-2009, נחשב לכישלון ביקורתי וקופתי מהדהד, כך שלביונסה יהיה לא מעט מה להוכיח הפעם.

עלילת הסרט מתארת עולם בדיוני שבו מתרחשת מלחמת חורמה בין כוחות הטוב, שמנסים לשמור על העולם, לבין כוחות האופל, שמנסים להרוס אותו. נערה מתבגרת בשם מארי (אותה תגלם אמנדה סייפריד) נקלעת לעולם במקרה ומוצאת את עצמה חוברת ליחידה של לוחמים מוזרים במיוחד, בניסיון להציל את העולם. אחת מהן צפויה תהיה, כאמור, המלכה טארה, שניחנה בכוחות מיוחדים אותם היא שואבת מהטבע.

Epic מתוכנן לצאת לבתי הקולנוע ברחבי העולם במהלך חודש מאי הקרוב.

ביונסה בקולנוע
מה אתם מסתכלים? תשתחוו
>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו