וין דיזל ופול ווקר (צילום: Universal / Vin Diesel)
*סניף* *סניף* | צילום: Universal / Vin Diesel
שלושה שבועות אחרי התאונה המחרידה שהובילה למותו, מתחילים חבריו של פול ווקר לאסוף את השברים ולנסות להמשיך קדימה. וין דיזל, חברו הטוב בסדרה ובחיים, העלה הלילה (שני) לעמוד הפייסבוק תמונה מתוך הסצנה האחרונה בהחלט שצילם יחד עם ווקר לפני החופשה הקצרה שממנה לא זכה לשוב.

"הייתה שם תחושה מיוחדת של השלמה, של גאווה במה שעשינו", כתב ווקר בהתייחס לתחושות על הסט באותו היום, "היינו גאים בסרט שלנו...בקסם המדבק שלו...ובכמה רחוק הצלחנו להגיע". מיד לאחר מכן חשף דיזל את מה שמעריצי "מהיר ועצבני" ברחבי העולם ציפו לו בשבועות האחרונים: תאריך ההפצה החדש של הסרט השביעי. "נעלה ב-10 באפריל, 2015!. אגב: הוא היה רוצה שתדעו ראשונים".

וין דיזל שומרי הגלקסיה (צילום: Marvel / Vin Diesel)
עתידות: בקרב תהפוך לעץ | צילום: Marvel / Vin Diesel
החשיפה הזו שמה קץ (לפחות זמנית) לשמועות על ביטולו של הסרט השביעי, שבו צולמו רק חצי מהסצנות המתוכננות בכיכובו של ווקר. הבמאים והמפיקים מנסים בימים אלו למצוא פתרון יצירתי לבעיה, כשאחת האפשרויות היא ליהוקו של קודי ווקר, אחיו של פול. בין לבין מצא דיזל גם זמן לחשוף את הדמות שיגלם בסרט הגיבורים הגדול הבא של מארוול "Guardians of The Galaxy", בכיכובם של כמה מגיבורי העל הפחות ידועים לקהל הרחב. דיזל יעניק את קולו לגרוט, חייזר שאין דרך אחרת לתאר אותו מאשר "נראה כמו עץ". הסרט ייצא לאקרנים באוגוסט הקרוב. 

>> בואו לפייסבוק שלנו