1. הפסיון חוזר

12 שנים אחרי "הפסיון של ישו", הסרט שעורר סערה ברחבי העולם והפך לשובר קופות במימדים בלתי נתפסים - מל גיבסון עובד על סרט המשך. שותפו לכתיבה של גיבסון, התסריטאי רנדל וואלאס ("לב אמיץ", "פרל הארבור") אמר להוליווד ריפורטר שאחרי עשור של בקשות ממעריצים, השניים עובדים על סרט ההמשך, שיציג את ישו קם לתחייה. גיבסון, בינתיים, שקט. אבל זה בטח לא ימשך יותר מדי זמן. 

עוד ב-mako תרבות: 

2. "נאשוויל" לא מתה

אחרי שדיווחנו (בלב כבד) על ביטולה של הדרמה המוזיקלית "נאשוויל", בשורות טובות לחובבי הקאנטרי והמלודרמה. רשת הכבלים CMT החליטה לחדש את הסדרה, אחרי שהרשת הארצית ABC ביטלה אותה אחרי 4 עונות. עדיין לא ברור מה יהיו השינויים בסדרה בעקבות המעבר ומי מחברי הקאסט ימשיך לעונה החמישית, אך ברשת הכבלים מסרו כי "אנחנו רואים את עצמנו ואת המעריצים שלנו בסדרה הזו, ונוקיר אותה כמו שאף רשת אחרת לא יכולה". תכלס, מרגש. 

3. סוכן כפול

נכון תמיד אומרים שב"משחקי הכס" אתה מנצח או מת? אז בגדול זה נכון - חוץ במקרה של שחקן צעיר בשם דין-צ'רלס צ'פמן, שעשה את שניהם, בשני תפקידים שונים. צ'פמן מוכר בזכות דמותו של טומן באראת'יאון, שירש את כס המלך בעונה 4 אחרי שאחיו ג'ופרי הלך לעולמו. אבל מתברר שזו לא הדמות היחידה שצ'פמן גילם בסדרה. זוכרים את מרטין לניסטר שהופיע בעונה השלישית לשני פרקים לפני שחטף את הגרזן? אז זה הוא! מימין מרטין, משמאל טומן: