ספרו החדש של פרופ' יובל נח הררי, "ההיסטוריה של המחר" (הוצאת "דביר"), יצא השבוע לחנויות הספרים. בספרו החדש דן הררי - מחבר רב המכר "קיצור תולדות האנושות" - הספר דן בתהליך שהאנושות עוברת כיום, תוך שהוא מתמקד בסדר היום שלה במאה הנוכחית ובכך הוא ממשיך, במובנים מסוימים, את ספרו הקודם.

הררי מרצה כיום בחוג להיסטוריה באוניברסיטה העברית ומתמחה בהיסטוריה עולמית, היסטוריה צבאית והיסטוריה של אירופה בימי הביניים. מחקריו הנוכחיים עוסקים במערכת היחסים בין היסטוריה, ביולוגיה ותורת המידע, ועבודתו מבוססת על ההנחה שכדי להתמודד עם האתגרים שהאנושות עומדת בפניהם במאה ה–21, יש צורך בידע מתחומים מגוונים ובקשר הדוק בין הממסד המדעי לבין הציבור.

אין תמונה
המאה ה-21
"קיצור תולדות האנושות" עמד בראש רשימת 
רבי המכר בישראל במשך יותר משלוש שנים. הוא בחן את מהלך ההיסטוריה בכל התרבויות ולאורך כל התקופות, החל מלפני כ-70 אלף שנה, ואף סיקר את הרקע שקדם לכך. בניגוד לספרי ההיסטוריה המקובלים, ב"קיצור תולדות האנושות" ניסה הררי להראות לא רק את השתלשלות האירועים, אלא גם לעסוק בחוויה האנושית האינדיבידואלית ובסוגיות אתיות העולות מן ההיסטוריה. הספר תורגם ליותר מ-30 שפות וזכה להצלחה בעולם. ה"סאנדיי טיימס" הבריטי הגדיר אותו כ"ספר שמטאטא את קורי העכביש מהמוח". 

עוד ב-mako תרבות: