הסערה סביב שידור חצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2018 נמשכת. המשדר של תאגיד השידור "כאן" לווה בתובנות ובדיחות של אסף ליברמן ושיר ראובן. ליברמן, עיתונאי ומנחה תוכנית התחקירים "זמן אמת" בתאגיד, היה אמון על הצד הרציני והאינפורמטיבי של השידור, בעוד ראובן, סטנדאפיסטית ותסריטאית, סיפקה בעיקר את האתנחתא הקומית. חלק מדבריה של ראובן התקבלו בזעם בקרב גולשים רבים, ואלה התלוננו עליה בעמוד הפייסבוק של "כאן" (שם הועבר גם שידור מקביל חצי הגמר ללא הפרשנות של ראובן וליברמן) וגם בעמוד הפרטי של הקומקאית. את עיקר הכעס עוררו הבדיחות של ראובן על כך שהומואים ישראליים "מרימים יותר" מהומואים אירופאים, האבחנה הקומית על כך שארמניה, שהשתתפה בחצי הגמר, מתחרה בישראל לא רק באירוויזיון אלא גם "בתחום השואה", וכן הקריאה המבודחת "תמותו" שהשמיעה אחרי השיר שייצג את בלרוס.

תגובות המחאה הגיעו, כאמור, גם לעמוד הפייסבוק הפרטי של ראובן ונכתב בהן, בין השאר, "כמה נמוך אתם רוצים עוד לרדת. אולי שקט קצת... מי נתן לכם בכלל במה. שני טיפשים מאחורי רמקול", " שניכם הייתם בושה למדינה ול'כאן'. אבל את כנראה עברת את כל שיאי השפל שהיו אי פעם בשידור... לא נשאר לך פתיל אחד בריא בשרידי המוח שלך, כנראה שלא התקדמת מילימטר ממצב אמבה, אז יאללה – בחזרה לביוב". ראובן השיבה לחלק מהתגובות, ולמגיבה אחת אף כתבה "צר לי שלא נהנית אבל זאת לא אשמתי שהומואים הביאו לעולם רק מחלות וסמים".

התגובה של ראובן הסיטה את הדיון מאופי השידור לייצוגה של ראובן את הקהילה הגאה. באתר WDG פורסם מאמר מערכת שלם בגנותה. על אף שקריאה בדיון שהתפתח בתגובות בעמוד של ראובן מעידה שההערה נכתבה בהומור, ב"וודג'" גערו בה, וכתבו "לתפיסתה של ראובני (כך במקור, וראובן כונתה 'ראובני' לאורך כל הטקסט)... מותר לה לצחוק על השואה כי היא יהודיה, וכמובן גם על נשים, ישראלים, אנשי תקשורת ועוד ועוד, כי גם היא כזו. האם גם בערוץ הציבורי מסכימים איתה וחושבים שהדרך הנכונה לעשות טלוויזיה היא לתבל משדרים ארוכים ומייגעים בהומור שחור ופוגעני? האם במונדיאל נזכה לשמוע קומיקאים (שגם אוהבים כדורגל כמובן) מתארים את השחקן השחור שרץ כאילו הוא בשדה כותנה, או יתהו למה השחקן הערבי רץ כאילו חייל ישראלי יורה לו לכיוון הרגליים?".

התגובה של ראובן נמחקה מאז, והיא נחסמה גם משימוש פעיל בפייסבוק. בעמוד הפייסבוק שלה ושל "וודג'" ממשיכות גם כעת להיכתב תגובות בעד ראובן, שמכונה בהן נציגה פעילה וחיובית של הקהילה הלהט"בית, וכן תגובות נגד, שתומכות בהחלטה לחסום אותה מהרשת החברתית ומגנות את תוכן פרשנותה.