הניחוש שאלי אילדיס הוא המפורסם שמסתתר מתחת לתחפושת הכריש, סחף אחריו את רוב חברי הפאנל של הזמר במסכה. רמז אחרי רמז, הם הצליחו לקשור את הרמזים אליו, גם דרך הקול שלו לכאורה כשביצע את השיר "Can't Stop The Feeling" בדו קרב מול החסידה. אלא שאז מי שהגיח מתוך התחפושת הוא לא אחר מאשר השחקן דביר בנדק, שהשאיר אותם פעוריה פה. "קשה מאוד לשמור על הסוד, בייחוד בזמן שידור התוכנית כי אנשים באמת מזהים מהרמזים", סיפר בנדק לנדב בורנשטיין בחי בלילה, "אתה צריך לשקר לחברים הכי טובים שלך וזה לא נעים, אני לא רגיל לזה".

>>רוצים עוד רמזים? היכנסו עכשיו לאינסטגרם או לפייסבוק של הזמר במסכה

אחת מאותם חברים היא רותם אבוהב, בת זוגו הטלוויזיונית בסדרה סברי מרנן, שעלתה בשידור לשיחת טלפון עם הכריש. "תשאל אותו איזה וואטסאפ הוא קיבל ברגע שהתחילו הרמזים", פנתה אבוהב לבורנשטיין והתייחסה לניסיונות לדלות פרטי מידע מבנדק, "אני חושבת שאני בין הראשונות שאמרתי לו 'מה קורה, כריש?', אבל איזו הכחשה, הוא אמר לי 'אם אני הכריש אז את הפטריה', הוא זה שהתחיל את גל השמועות שאני הפטריה". 

גם הבנות של בנדק לא ידעו דבר, כך שברגע החשיפה אמש (שני), אותה העבירה המשפחה מול המסך אחרי שבנדק נמצא חיובי לקורונה ושוחרר לביתו, הן לא הסתירו את ההתרגשות. "עירית והבנות צפו, והבנות התבאסו קצת שלא סיפרתי", הודה דביר, "יולי עומדת פה לידי, שומרת עליי ורוצה להסביר כמה היא כועסת". ואכן, בתו של דביר, הצטרפה לשיחה ואמרה: "אני מאוד כועסת על אבא, קצת הבנתי מהרמזים אז שאלתי אותו והוא אמר לי שזה לא הוא. ועכשיו אני רואה אותו והוא פשוט חוצפן, אין לי דרך אחרת לתאר את זה. ואגב, הוא היה צריך לעלות עד הגמר", אמרה יולי. 

גדי סוקניק וינון מגל שהודחו לפניך אמרו שהם באו לתוכנית כי אין להם מה להפסיד. זה לא היה סיכון בשבילך, כשחקן?
"הסיכונים במקצוע שלנו הם מאוד קטנים, לא נופלים מגגות, מקסימום מתרסקים עם האגו והוא צריך להיות נמוך בכל מקרה כל הזמן", הודה דביר. "זה פשוט פאן, ראיתי קצת את התוכנית האמריקאית וראיתי שאנשים מאוד נהנים גם כשהם מורידים את המסכה, ואמרתי שבא לי להיות שם. זו גם סוג של אנונימיות שאין לי עכשיו, בדרך כלל אני בורח ליוון בקיץ, ושם אני אנונימי. בתוך מסכה זו אנונימיות מושלמת".

קצת חמוץ להיות מודח כל כך מוקדם?
"רביעי זה מקום טוב באמצע, אני הולך לישון עכשיו בסדר".