ניו יורק טיימס הודיעה על רכישת משחק המילים היומי שכבש את הרשת, וורדל, במחיר לא ידוע של שבע ספרות. המשחק הממכר, למי שעוד לא יצא לשחק, נותן לכם שישה ניסיונות לנחש מילה. אם ניחשתם את האות ואת המיקום המדויק שלה, היא תיהפך לירוקה. אם האות כלל לא במילה, היא תיצבע באפור, ואם היא במילה אבל לא במיקום הנכון – היא תיצבע בצהוב. מותר לנחש מילים תקניות בלבד בכל סיבוב, ויש מילה חדשה אחת ל-24 שעות. המשחק זכה גם למספר גרסאות בעברית, כמו וורדעל, וורדל'ה ומדויקת.
מאחורי המשחק עומד ג'וש וורדל, מהנדס תוכנה בברוקלין, והוא פרסם אותו לראשונה באוקטובר 2021. 90 אנשים שיחקו במשחק ב-1 בנובמבר. כמעט חודשיים לאחר מכן, 300 אלף איש שיחקו בו מדי יום. כעת לחידה יש כמיליון שחקנים יומיים בכל העולם. אחרי שסיימו לנחש, המשתתפים יכולים לשתף ברשתות החברתיות, ובעיקר עושים זאת בטוויטר, את הריבועים הצבעוניים המסכמים את מהלך המשחק שלהם, ומראים אם ובאיזה ניסיון הצליחו לנחש את המילה.
"אם אתם כמוני, אתם מתעוררים כל בוקר וחושבים על וורדל, ומתענגים על הרגעים היקרים האלו של גילוי, הפתעה והישג. המשחק עשה את מה שכל כך מעט משחקים עשו: הוא כבש את הדמיון הקולקטיבי שלנו, וקירב את כולנו קצת יותר. לא יכולנו להיות נרגשים יותר להיות הבית החדש של המשחק הקסום הזה, ואנחנו מתכבדים לעזור להביא את היצירה היקרה של ג'וש וורדל לעוד פותרים בחודשים הקרובים", אמר ג'ונתן נייט, מנהל המשחקים של הניו יורק טיימס. "כחלק מתיק המשחקים שלנו, ל-Wordle יהיה עתיד מרגש בעזרת צוות של מהנדסים מוכשרים, מעצבים, עורכים ועוד, שיקדמו את חווית המשתמש".
וורדל עצמו הוסיף: "למשחקי הניו יורק טיימס יש חלק גדול במקורות של וורדל, ולכן הצעד הזה מרגיש לי מאוד טבעי. כבר זמן רב הערצתי את הגישה של הטיימס לאיכות המשחקים שלהם ואת הכבוד שבו הם מתייחסים לשחקנים שלהם. הערכים שלהם עולים בקנה אחד עם הערכים שלי בנושאים האלה ואני שמח שהם ייקחו את המשחק קדימה".
בזמן שוורדל יעבור לניו יורק טיימס, המשחק יהיה זמין בחינם ולא יבוצעו בו שינויים.