יכול להיות שהלילה יעשה סרט ישראלי היסטוריה ויזכה לראשונה באוסקר? לא רק המבקרים ומומחי הקולנוע משוכנעים שהתשובה לכך חיובית - גם המהמרים.

סרט האנימציה העלילתי של ארי פולמן, "ואלס עם באשיר", מקבל אישוש לכך שהוא המועמד המוביל לגרוף את הפרס היוקרתי גם על ידי סוכנויות ההימורים. הסרט עטור השבחים עומד בגאון בראש כל רשימת האתרים המציעים לגולשים לנחש מי יזכה בפסלון המוזהב, ולהרוויח מכך כסף.

אם גם אתם מעוניינים להשקיע ביצירה הישראלית, דעו שזה אולי פטריוטי אבל לא בהכרח משתלם. על כל דולר שתהמרו על "ואלס" תרוויחו בין 44 ל-55 סנט בלבד. המתחרה העיקרי של פולמן, לפי הסוכנויות, הוא הדרמה היפנית "פרידות". סרטו של הבמאי יוג'ירו טקיטה מוצב במקום השני בקטגוריית המועמדים לסרט הזר עם יחס לזכייה של בין 1:2.55 ל-1.3:55.

מי יודה לאובמה?

ומה לגבי שאר המועמדים? אם חברי האקדמיה לא יפתיעו, צפוי הסרט "נער החידות ממומבאי" להיות המנצח הגדול של הערב ולגבור על "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן". בקרב השחקנים, מומלץ למיקי רורק וקייט ויינסלט להצטייד כבר בנאום ניצחון.  

אבל ישנם הימורים יצירתיים הרבה יותר: באתר paddypower מציעים לכם לנבא כמה שחקנים יזכירו את שמו של אובמה בנאום הניצחון שלהם. כמו כן, אם אתם בטוחים שהסרט קייט ווינסלט תייבב בעת קבלת הפרס, שאחד הזוכים ימעד על הבמה או שאחת המועמדות תיתפס במצלמה כשפטמתה מציצה - תוכלו לזכות בסכום כסף לא מבוטל.