נשיא ומנכ"ל סלקום עמוס שפירא פתח הבוקר את כנס "סלקום מדיה" בפירוט כללי על הצלחת החברה והתבסס על תוצאות הרבעון האחרון שפורסמו אתמול, בדגש על הצמיחה החזקה בהכנסות מתוכן. את הכנס אנו מעבירים במלואו בשידור חי ומיוחד, כאן בחדשות 2 באינטרנט.

כמו כן הזכיר שפירא את התכנים המרכזיים אותם הובילה סלקום בשנה האחרונה דרך האינטרנט הסלולרי כמו תכניות "האח הגדול", "כוכב נולד", אירועי חדשות מתקופת עופרת יצוקה.

בנוסף הסביר שפירא מדוע בחרה סלקום לקיים את הכנס כשאמר "היום מתנהל מאבק איתנים בנוגע לשליטה בתחום המדיה הניידת. הכנס הזה נועד להגדיל את העוגה כדי שלכולם יהיה הרבה יותר מהנתח ובמיוחד לצרכן".

רוצים לדעת מה חדש בתחום הסלולר?

כנס סלקום למדיה הנערך זו השנה השנייה נפתח הבוקר באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב. בכנס, בו ישתתפו 1,500 מוזמנים, יעלו לדיון שאלות מרתקות בתחום עתידו של הסלולר והמשך ההתפתחות הטכנולוגית של המכשירים.

סלקום, שעוסקת בעיקר בתחום המדיה הסלולרית, הקימה לאחר הכנס שנערך בשנה שעברה את "סלקום מדיה", שאפשרה לחברה להגדיל את התכנים בסלולר גם למשחקים, הפקות מקור ואפילו שידורים חיים של תוכניות ריאליטי.

בכנס, בו ירצו אורחים מהארץ ומהעולם, ינסו לענות על מספר שאלות שהתעוררו בעקבות ההתפתחות ביכולות מכשירי הטלפון הנייד, כמו למשל מהם דפוסי השימוש של צרכן התוכן בישראל? ובמה הם שונים מאלה של צרכן התוכן בעולם? מהו התהליך שנעשה כדי למנף ולמצב את הסלולר כמדיה מרכזית, יחד עם הרשתות החברתיות שתופסות מקום נרחב בחיינו?

רוצים לדעת מה יהיו החידושים הבאים במכשיר הטלפון הנייד שלכם? הצטרפו לשידור החי.