הוט מובייל (צילום: חדשות 2)
עומס חרגי במוקד בגלל הטעות | צילום: חדשות 2

אלפי לקוחות של חברת הסלולר הוט מובייל קיבלו היום בטעות הודעת ניתוק פתאומית בגין חוב שלא שולם. מוקד החברה מוצף בפניות, וזמן ההמתנה ארוך מהרגיל בגלל התקלה. מוקדני החברה מתנצלים ומודים כי ההודעה נשלחה בטעות וכי אין ללקוחות חובות.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

את ההודעה החלו לקבל הלקוחות כבר אתמול במכתבים שנשלחו לבתיהם. בשיחה עם המוקדנים, מודים נציגי החברה כי ההודעה נשלחה בטעות לכל הלקוחות, גם לאלה שמשלמים וגם לאלה שלא משלמים, ומביעים התנצלות על כך.

החברה מצידה טוענת כי הודעת הניתוק נשלחה רק ללקוחות שלא שילמו, אך ייתכן כי ישנם לקוחות שקיבלו בטעות את הפנייה. פנייה יזומה למוקד החברה העלתה כי המוקדנים מודים שמדובר בהודעה שנשלחה לכל הלקוחות, ואומרים שהטעות גרמה לעומס חריג.

בהוט מובייל ממשיכים לטעון כי ההודעה נשלחה לאלפי לקוחות, שמתוכם בודדים אכן קיבלו אותה בטעות.