"תמכתי כי נתניהו ביקש". טראמפ (צילום: חדשות 2)
"תמכתי כי נתניהו ביקש". טראמפ | צילום: חדשות 2

בליכוד ביתנו התגאו מאוד לאחר שהשחקן ההוליוודי צ'אק נוריס ואיש העסקים דונלד טראמפ הביעו את תמיכתם בנתניהו בבחירות בישראל. היום מתברר כי איל הנדל"ן המולטי-מיליארדר דונלד טראמפ, שכיכב בתשדירי המפלגה בשבוע האחרון, הבהיר היום כי עשה זאת כיוון שנתניהו ביקש ממנו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

לדברי טראמפ, ראש הממשלה הישראלי ביקש ממנו לצלם מסר מוקלט לבוחרים בישראל בו יביע תמיכה בבחירתו מחדש. המיליארדר טוען שנתניהו ביקש ממנו להעלות את המסר המצולם לעמוד שלו באתר יו-טיוב, או לחלופין לפרסם מודעה גדולה מטעמו בעיתונות המקומית.

למרות ההסתייגות, רק בסוף השבוע האחרון כינה טראמפ את נתניהו "אדם דגול וראש ממשלה מצוין" בראיון שנערך עמו. בנוסף, שיתוף הפעולה והאהדה בין השניים אינם חדשים: בבחירות האחרונות בארה"ב הביעו טראמפ ונתניהו תמיכה במועמד הרפובליקני לנשיאות, מיט רומני ואף כיכבו בתשדירי הבחירות של המפלגה.

צ'אק נוריס הביע תמיכה: "נתניהו - האיש הקשוח של ישראל"

השבוע הביע תמיכה בנתיהו גם השחקן האמריקני צ'אק נוריס, שעד היום שלח את ידו באופן כושל במספר קמפיינים של בחירות בארה"ב. השחקן פרסם מודעת תמיכה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה, זאת במסגרת סרטון של ג'וני דניאלס למען הליכוד.

גם נוריס תומך בנתניהו (צילום: מתוך הסרט "מחץ הדלתא")
גם נוריס תומך בנתניהו | צילום: מתוך הסרט "מחץ הדלתא"

"שלום זה צ'אק נוריס - הבחירות בעוד מספר ימים וישראל עומדת בפני החלטה חשובה. אז אומר לכם מה צ'אק היה עושה", כך נפתח הסרטון. "אתם אולי חושבים שאני האיש הקשוח מהסרטים אבל בשכונה מסוכנת כמו המזרח התיכון לישראל יש את האיש הקשוח שלה. קוראים לו בנימין נתניהו".