הצהרת תמיכה מפתיעה, גליקריה ולבני (צילום: פיסבוק, רויטרס)
הצהרת תמיכה מפתיעה, גליקריה ולבני | צילום: פיסבוק, רויטרס

ידוענים בארץ משתדלים להימנע מלהביע תמיכה בצד פוליטי מסוים, מחשש שקהל המעריצים שלהם יתנכל להם. אבל, באופן מפתיע דווקא, הזמרת היוונית גליקריה, שמצליחה מאוד בישראל ומבלה פה חלק גדול מזמנה - לא התביישה מלהביע את תמיכתה ביושבת-ראש התנועה, ציפי לבני.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בהודעה שפרסמה בדף הפייסבוק של מפלגת התנועה, כתבה הזמרת באמצעות מנהלה בארץ: "אני קוראת ועוקבת בתקשורת ביוון אחר הנעשה בישראל לקראת הבחירות". מביקוריי הרבים בישראל, שאותה אני מאוד אוהבת, אני יודעת מהו הלך הרוח אצלכם. כידוע לך, נפגשתי עם המון פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית - אהוד אולמרט, יצחק רבין עליו השלום, שמעון פרס ועוד רבים וטובים".

"בפגישתנו האחרונה מיד לאחר הופעתי, יצא לי לראשונה לשוחח עמך בארבע עיניים", הוסיפה הזמרת בהודעתה. "מאוד הופתעתי מאישיותך ומדעותייך לגבי חשיבותו העליונה של השלום במזרח התיכון. כמי שחושבת שהמוסיקה חוצה עמים ופוליטיקה, אני רוצה להביע תמיכה בה ובמפלגתך החדשה", מסרה.

האמנית ציינה עוד, כי לדעתה, לבני היא "הפנים היפות של הפוליטיקה בישראל, ובכלל נעים לדעת שאישה יכולה להוביל ואף להצליח במקומות שאחרים נכשלו". עוד הוסיפה, כי "מי כמוני יודעת כמה חשוב להשאיר מקום טוב יותר לילדינו ולדורות הבאים. חזקי ואמצי!".

בסוף דבריה, הזמינה הזמרת את יושבת-ראש התנועה להגיע להופעתה בארץ. בתגובה לתמיכה הלא צפויה, הגיבה לבני על המילים החמות. "גליקריה יקרה, אני יודעת ומכירה באחריות המוטלת על כתפיי", כתבה לבני ברשת החברתית. "אפעל כדי לממש את מה שאנחנו מאמינות בו למעד הילדים שלנו והדור הבא. גם אני חושבת ששלום הוא לא רק יעד מדיני, הוא מקור תקציבי ואינטרס ישראלי מובהק", הוסיפה, וציינה כי התרגשה מאוד מהדברים.