תתמודד ב"עבודה". מיכאלי (צילום: חדשות 2)
בדרך לפוליטיקה? מיכאלי | צילום: חדשות 2

העיתונאית מרב מיכאלי מנהלת מגעים להתמודדות ברשימת מפלגת העבודה לכנסת הבאה - כך מפרסם הבוקר העיתון "מעריב". על פי הדיווח מיכאלי נפגשה בימים האחרונים עם מספר חברי כנסת מהמפלגה בהם יו"ר הסיעה, יצחק הרצוג, עמיר פרץ ובנימין בן אליעזר.

מיכאלי טרם נפגשה עם יו"ר המפלגה, ח"כ שלי יחימוביץ', שגורמים במפלגה מעריכים כי אינה נלהבת לקראת אפשרות צירופה לקמפיין הנוכחי.

במהלך שנותיה כעיתונאית לא חסכה מיכאלי ממאזיניה וקוראיה את דעותיה הפוליטיות. במהלך יום השידורים מיוחד בגלי צה"ל לפני כשנתיים חוללה סערה כאשר התבטאה נגד הצורך להתגייס לצבא. "אני חושבת שנשים לא צריכות לשלוח את ילדיהן לצבא, כשהשלטון בישראל לא עושה מאמצים", אמרה בדיון סביב שאלת החזרתו של החייל החטוף דאז, גלעד שליט.

מלשכתו של עמיר פרץ נמסר ל"מעריב" כי בכוונתו להיפגש עם כל המתמודדים וכי מדובר בפגישות פרטיות. הרצוג ובן אליעזר סירבו להתייחס לדיווח. ממפלגת העבודה נמסר: "החלטנו שלא נאשר או נכחיש את קיומם של מגעים כאלה או אחרים כדי למנוע חרושת שמועות ולכבד את הדיסקרטיות של המועמדים האפשריים".

בשבוע שעבר הודיע העיתונאי הוותיק מיקי רוזנטל על כוונתו לפרוש מעבודתו בערוץ 10, ובדומה לעומדת בראש מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' - להצטרף לחיים הפוליטיים. ימים ספורים לאחר מכן הודיע יו"ר אגודת הסטודנטים, איציק שמולי, על כוונתו להתמודד אף הוא לרשימת העבודה לכנסת ה-19.