אין תמונה

פחות משבוע לבחירות, ובמפלגות השונות העלו הילוך במאמץ אחרון לגייס מצביעים. אלא שהחיבוק שקיבלה הערב רשימת הבית היהודי מצד אישיות שנויה ביותר במחלוקת לא בטוח שיסייע לה בהתמודדות: יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל, הביע תמיכה במפלגתו של נפתלי בנט וקרא לבני משפחתו להצביע לה. אמו, גאולה עמיר, אישרה את הדברים בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בפייסבוק התפרסמה במהלך היום התכתבות שקיים חגי עמיר, אחיו של הרוצח, עם אחד מחבריו. "למי יגאל מבקש ממך להצביע?", הוא נשאל - והשיב: "בנט". עם זאת, הבהיר כי לא שוחח ישירות עם אחיו בנושא.

יגאל עמיר (צילום: חדשות 2)
יגאל עמיר. ארכיון | צילום: חדשות 2

אמם של השניים, גאולה, סיפרה כי בנה פנה אליה בבקשה לתמוך ברשימת הבית היהודי. "דיברתי עם יגאל מהכלא והוא אמר לי להצביע לבנט", אמרה בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט", אבל אני לא מצביעה בכלל - הוא יכול לי להגיד גם להצביע לערפאת. הוא הציע את זה לכל המשפחה, אבל בבית שלנו אף אחד לא מצביע. כנראה שהוא מזדהה עם הדרך ועם המצע שלו".

גם חגי עמיר הבהיר בפייסבוק כי חרף בקשת אחיו - ינהג כמו יתר בני משפחתו ולא יגיע אל הקלפי. "ברור שאני לא מצביע, ולו רק על מנת לשמור מסורת של 20 שנה", כתב . "כאשר השלטון שורץ נוכלים, נראה לי שעדיף לא לנסות להשפיע".

בבית היהודי לא אהבו לשמוע על התומך החדש. "איננו מעוניינים בתמיכת משפחת עמיר", נמסר מהמפלגה בתגובה.