על רקע הידיעות על כוונת השר הפורש משה כחלון להקים מפלגה חברתית חדשה, טוען הרב חיים אמסלם, יו"ר תנועת "עם שלם", כי מתקיימים בין השניים מגעים עקיפים במטרה לחבור זה לזה. "ההסתברות לכך קיימת", טען אמסלם בריאיון לחדשות 2 באינטרנט.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"מה שאני יכול לומר בשלב זה שידידים משותפים מעורבים בשיח בנושא הזה, מעבר לכך לא אפרט", הבהיר הח"כ שהודח מש"ס בשל דעותיו. "אנחנו רוצים שמה שעשה כחלון בתקשורת הוא יעשה בהרה תחומים אחרים, אני חושב שהמשותף קיים בלי שום ספק".

אמסלם, שרמז על האפשרות שיצטרף לכחלון במטרה להקים מפלגה חברתית חדשה, הבהיר כי ההסתברות לחבירה קיימת. "נחכה ונראה, יש אנשים שמטפלים בנושא הזה, צריך סבלנות", הסביר אמסלם.

שטרן מצטרף לאמסלם: "שמח שאנשים ערכיים כמוהו מאמינים בדרך"

אלעזר שטרן, ארכיון (צילום: חדשות 2)
מצטרף לאמסלם, שטרן | צילום: חדשות 2

אמסלם אישר את הפרסומים לפיהם אלעזר שטרן הצטרף לתנועתו. "האלוף שטרן הצטרף אלי על בסיס המכנה המשותף שכולנו רוצים אותו, להביא לעם בישראל יהדות יפה", סיפר הרב אמסלם. "אלעזר קיבל החלטה, אני מאוד שמח שאנשים ערכיים כמוהו הצטרפו לתנועה ומאמינים בדרך".

במקביל, ממשיכה שאלת התמודדותו של משה כחלון בבחירות לערער את הליכוד: מקורבו, ח"כ כרמל שאמה הכהן מהליכוד, רומז הבוקר שיצטרף לרשימה בראשות כחלון אם יקבל הצעה שכזו. בראיון לערוץ החדשות העריך שאמה הכהן כי הוא הראשון שכחלון יפנה אליו והודה שיתקשה לסרב לו.