"אביגדור ליברמן נוגד לכל מה שאנחנו תומכים בו", כך אומר הערב יו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק, במשדר הבחירות המיוחד של חדשות 2 ויוטיוב. ברק תקף את מפלגת "ישראל ביתנו" ואת העומד בראשה: "ליברמן מוביל פחד, חרדה וייאוש. הוא פונה למקום הכי נמוך. לא נשב איתו בממשלה בראשותי", הוסיף שר הביטחון.

ברק נכנס לראיון המיוחד באולפן, מייד אחרי יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. רגע לפני שהאחרון יצא מהאולפן, "ברך" אותו ברק: "בהצלחה בתפקידך כיו"ר האופוזיציה", תוך שהוא מתייחס ליום שאחרי הבחירות. ברק השיב במהלך הראיון לשאלות בשלל תחומים, שהועלו על ידי גולשי אתר האינטרנט של חדשות 2.

השאלות שהופנו ליו"ר העבודה היו בנושא ביטחון. "החמאס הוכה קשות", אמר ברק והוסיף באיום: "אם הם ינסו פעם נוספת - הם יחטפו עוד מכה". ברק גם המשיך את מדיניות ה"פחות דיבורים - יותר מעשים", והתייחס לתגובת ישראל להפרות חמאס את הרגיעה: "אנחנו נטפל בזה יותר טוב מכל מי שמדבר ומברבר".

לברק הופנתה גם שאלה בדבר החייל החטוף גלעד שליט. "לא שכחנו את גלעד", אמר יו"ר העבודה. "אין יום שעניינו לא על שולחננו, ויש לנו מחוייבות עליונה להשיב אותו הביתה. אני מקווה שגלעד שליט יחזור הביתה עד תום כהונת הממשלה הנוכחית. תידרשנה החלטות קשות מאוד לשיחרורו - החלטות שאני מוכן לקבל".

ברק התייחס גם לנושא ביטחון הפנים. "ברחובות משתולל פשע שאינו מתקבל על הדעת", אמר שר הביטחון, והבטיח "לטפל בנושא בכל הכוח". ברק שיבח את השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, על פועלו, ואמר: "דיכטר טוב מאוד במעשיו".

עימות הבחירות המיוחד של חדשות 2 ו-YouTube

צפו בנתניהו משתתף בעימות הבחירות המיוחד

צפו בלבני משתתפת בעימות הבחירות המיוחד