תגובות (241 תגובות ב-153 דיונים)
53. חרטטנים
אולי הגיע הזמן שהחברות הגדולות יפסיקו להתייעץ איתם ובכך למנוע מאנשים חדים להתקבל לעבודה !!!
26/09/15 | 10:31
52. מעולה הכתבה אל תרוצו לזרוק כסף על אנשים שלא רואים ומבינים כלום
כתבה מצוינת שאנשים לא יזרקו את כספם. בעת מצוקה ואבחון תשקיעו את הכסף כמו שצריך. הכל חרטה מתעשרים על חשבונכם מעולה אני ימשיך לא לזרוק את כספי לשווא
26/09/15 | 09:58
51. כתבה מעניינת וטובה
איזה בושות לגרפולוג לכתוב בשגיאות. כזה בן יוסף, דפ״ר שנהיה סלב אז חושב את עצמו וחורץ גורלות. בסך הכל הוא נמצל את טיפשותם של אחרים, כמו שאר הגרפולוגים..
טוב שזה פורסם. לא שווה לשלם להם על כלום.
26/09/15 | 09:58
50. ברור למה באמת חשבתם שהשטות הזאת באמת עובדת
רק אנשים שקל לעבוד עליהם יאמינו לכל השטויות האלה
26/09/15 | 09:02
49. תעשו תחקיר על מכוני ההשמה וסדנאות כוח האדם
פסלו אותי לפני 20 שנה לתפקיד של איש מכירות , התקבלתי במקום אחר ונהפכתי לאחד מאנשי המכירות המובילים והמצליחים ( כל השאר הוא היסטוריה )
26/09/15 | 08:48
48. הגרפולוגים אמרו פחות
או יותר אותו הדבר על הנבדקים.ההנחה של הכתבת כאילו התעודה חופפת לאדם ,היא הטעות. כן גם רוצח יכול להיות נעים וגם פרו' יכולים להיות בינוניים. דוקא העובדה שהגרפולוגים היו תמימי דעעם מחזקת את אמינות הגרפולוגיה
26/09/15 | 07:48
קישקוש אנטי-מדעי מובהק
שרק מעיד מאיפה שואבת התרמית של הגרפולוגיה את הכוח
26/09/15 | 13:12
צודק בהחלט.
לקחת לי את מה שרציתי לומר... מפתיע איך אנשים מתלהבים מהכתבה ולא שמים לב לעובדה הפשוטה הזאת.
26/09/15 | 17:59
אתה טועה
פרופסור למדעי המחשב מהטכניון לא יכול שלא להיות מתאים לתפקיד מנהל חשבונות במכולת. ולהגיד על אסיר שיושב על רצח שהוא מסתדר עם אנשים זה כבר מגוחך.
27/09/15 | 00:44
לא הבנת - זה שהם אמרו אותו דבר מוכיח רק
שכולם עובדים לפי אותה "שיטה" שמלמדים בקורסים לגרפולוגיה.
המסקנה למי שמתעקש, להמשיך לסמוך על גרפולוגים, היא:
במילא כולם אומרים דברים זהים אז עדיף ללכת למי שהכי זול.
27/09/15 | 07:19
47. בושה
שיש עדיין מקומות עבודה שבוררים אנשים לפי אמת מידה גרפולוגית.
מבחינתי מקום עבודה שדורש מבחן כזה, אינו מקום עבודה שאני רוצה לעבוד בו!
26/09/15 | 07:06
46. בעיניי גרפולוגיה זה כמו תיקשור...לא מאמין בזה
26/09/15 | 06:37
45. כל הכבוד כתבה מעניינת
26/09/15 | 02:01
44. הצלחה
האמת הייתי אצל אחת ששינתה לי את הכל ולא משנה כמה כתבות כל אדם שהרגיש התגלות יודע במה מדובר
אולי עדיף שתלכו תבדקו את הפסכולוגים שמסממים אנשים
26/09/15 | 01:39
ומה הוא אמרה על זה שאתה לא משתמש בסימני פיסוק?
28/09/15 | 11:25
43. הכתבות האלה מטרתן מראש להכשיל גרפולוגיה
זה מדע אבל כשבאים למדע באסופת שקרים למה מצפים .מה שיקבע בסופו של דבר זה כמה הקהל מרוצה מאותו איש מקצוע שהלך אליו
25/09/15 | 21:29
הפעם זה דווקא היה בסדר
היא שאלה מי מתאים ליכולות אנליטיות והיא הביאה כתבי יד אמיתיים, אומנם הסיפור כיסוי שקרי אבל הוא לא אמור להשפיע על מה שיגידו הגרפולוגים ולכן אין פה אסופת שקרים לעומת המבחן הקודם
26/09/15 | 01:53
גרפולוגיה אינה מדע כלל וכלל
26/09/15 | 08:25
לא מדע אבל
היא אינה מדע ועדיין רחוקה מאסטרולוגיה ומתיקשור מרחק רב.
26/09/15 | 18:00
ל-43 לא נכון, המטרה היא להראות אם כל זה אמיתי
סוף סוף בדיקה אמיתית ללא אפשרות לקבל מידע על הלקוח והתוצאה הכי אמיתית שיש!
26/09/15 | 09:05
בולשיט אני אסטרולוגית ולא אמורה לדעת
מתאריך לידה אם אדם מת או חי אלא רק לאבחן מהלכי חיים .כאן יזמו בכוונת מכוון כתבות שקוטלות ומה עם כל הסיפורים של אנשים שנצלו.אני הולכת קבוע למתקשר מתל אביב הבן אדם הציל את נכדי כשחזב לו סרטן ואכן בזכותו הגענו בזמן .אז לבוא ולבחון זה בולשיט שמטרתו ריטינג.
27/09/15 | 02:28
מוזר - זה דווקא נראה כאילו הגרפולוגיה מכשילה את עצמה
בכל פעם שמנסים לבדוק אם יש דברים בגו.
אמנם מה שיקבע בסוף זה כמה הלקוח מרוצה, אבל השאלה שנשאלה כאן היא לא האם הלקוחות מרוצים אלא האם גרפולוגיה "עובדת".
26/09/15 | 10:32
מה.
26/09/15 | 10:56
איזה שקרים?
צריך לספר לגרפולוג את תכונות הנבדק והרקע שלו כדי שהוא יוכל להגיד לנו את תכונות הנבדק ואת הרקע שלו?
26/09/15 | 11:22
42. איילון שרלטן בגלל קשרים בערוצי תקשורת צבר
כוח .כל מה שהוא אומר זה יותר עתידות ותקשור מאשר גרפולוגיה.
25/09/15 | 21:26
אילון לא גרפולוג בדיוק. זה סוג של תקשור או אינטואיציה
26/09/15 | 09:27
41. אם לא הייתי חווה חוויות מיסטיות ומתוקשרות בעצמי לא הייתי מאמינה
אני לא עובדת בזה או משהו, אך לא פעם ראיתי תמונות של משהו שהולך לקרות ויום או יומיים לאחר מכן זה קרה, ואני לא מדברת על מילה או משפט, אלא על מותו של דודי האהוב ז"ל לדוגמה וגם על זה שהשגתי רכב בעזרת תורת הסוד ותפילות, וממש לא היה סיכוי שאשיג בעצמי סתם ככה.... אל תתנו לאינטרס של דיאמונט להרוס לכם את החלום, אל תהיו פרייארים ולא כולם אמיתיים אבל סמכו על תחושות הבטן שלכם
25/09/15 | 21:25
מה "האינטרסט של דיאמנט"?;
מאוד מסקרן אותי לדעת
26/09/15 | 09:12
40. הכתבה מצוינת
פשוט התייחסת לכל הצדדים והעלית השערות לגבי המקום בו נפלו הגרפולוגים. מאוד מקיף וסוגר את כל הפינות.
גילוי נאות: האמנתי בגרפולוגיה מאוד מאוד עד לרגע זה. עברתי שני אבחונים, שכנראה מאוד התאימו לי כי החמיאו לי:)
25/09/15 | 20:56
39. סדרת כתבות חשובה ומצויינת! המשיכי כך!
25/09/15 | 20:42
38. בוגרי טכניון אינם בהכרח עם יכולת מתמטית גבוהה
ידוע לכולם כי "גם חמור שיהיה קשור לאולמן 3 שנים יהיה בסוף מהנדס" וגם המשך לתארים מתקדמים יותר לצערי לא מחייב יכולת מתמטית כל כך גבוהה אלא בעיקר השקעה והתמדה. ובקשר לאסיר: היתה הסכמה שיש לו נטייה ויכולות בתחום הבין אישי, שלא סותרת את העובדה שכנראה מערכת המוסר שלו דפוקה. הכרתי מספר דוקטוריות לפיזיקה מהטכניון בעבודתי כמתכנתת בהייטק והן לא היו מבריקות בתחום המתמט, זאת בלשון המעטה....
25/09/15 | 19:47
בוגר מדעים בטכניון חייב להיות בעל יכולת מתמטית גבוהה, עובדה!
26/09/15 | 06:33
פרופ' לפיסיקה וד"ר למתמטיקה אינם בהכרח עם יכולת מתמטית גבהוה ???
אני מבין שאתה תרנגולת שעפה אחורה
26/09/15 | 08:24
מדובר ברבבון העליון של האוכלוסיה
מבחינת היכולות במתמטיקה. אתה מדבר מתוך אי-הבנה עמוקה-עמוקה.
26/09/15 | 13:15
נכון מאוד.
26/09/15 | 18:01
נניח שאתה צודק, אז גם לא מתאים למנהח"ש במכולת? הצחקת
27/09/15 | 12:56
לא נראה לי כי את הייטקיסטית
ובוודאי, שלא פגשת בעלות תואר דוקטור מהטכניון.
גדי הוא תותח מתמטי - ראי את האתר שלו "לא מדוייק"
גם פרופסור לא מקבל הכרה מקצועית כזו סתם מהאויר.
את מוזמנת לראות את המחקרים אותם הוא פרסם.
27/10/15 | 19:43
37. בימי הביניים אנשים כאלה הוצמדו לחומה וקיבלו מכות מקל עד מוות
25/09/15 | 19:42
36. מכוני ההשמה למיניהם יותר טובים ??? פוסלים אנשים על כלוםםם ...
25/09/15 | 19:40
35. בושה וחרפה ..הם הגרפולוגים ודומיהם שרלטנים
ממש שרלטנות..להוציא כסף במרמה מאנשים...ואיזה סכומים..פאק..
25/09/15 | 19:36
34. מציע לבדוק את מכוני האבחון לקבלה לעבודה
אדם מילוא וכו׳. לתת לאנשים בעלי מקצוע או עבודה מסויימת לעבור את ה״מבחנים״ והדינמקות הקבוצתיות
25/09/15 | 19:08
33. מעציב לאיזה שטויות בני אדם מאמינים ביאושם
ולעיתים יותר בכסילותם.
25/09/15 | 18:59
32. אם לא יהיו את החרטבונים האלה איך ירוויחו כסף מכלום
25/09/15 | 18:41
31. משעשע ביותר....אנשים, במיוחד נשים
אוהבות לשמוע מה שמתאים להם, יש כמה משפטי מפתח כללים שעובדים על הרגש ועל התקווה ובום אוי כמה נכון, מדהים ...פחח ושינוי אמיתי כלל לא מתרחש רק היאוש נעשה מאוד נוח
25/09/15 | 17:19
30. בגלל שהוא אסיר הוא צריך להיות מפגר?
25/09/15 | 17:01
לא... אבל אי אפשר לומר שהוא רגיש, אמפתי וחברותי
אסיר, אלא אם נכלא לשווא, גם אם אינו אלים, חסר רחמים כלפי הסובבים אותו.
25/09/15 | 20:55
רוצח מורשע, רגיש אמפטי וחברותי נו באמת.
כתב ידו נלקח ממכתבים שכתב לפרופ' יסעור כחלק ממחקרו עם אסירי עולם
26/09/15 | 08:22
רמה נמוכה ביותר של תגובה
26/09/15 | 13:16
29. כתבה מעניינת
25/09/15 | 14:04
28. כל הכבוד על הכתבות האלה .מעניין ומרתק
ובעיקר מחזיר לקרקע המציאות שיש שרלטנים בחוץ שעושים על גבינו כסף והרבה
25/09/15 | 14:04
27. סדרת כתבות מעולה
אחת הכתבות המוצלחות. הלוואי ותרחיבו על תחומים אחרים. היה מרתק עד כה.
25/09/15 | 13:46
26. אוכלי חינם
מצאו דרך קלה להרביץ
25/09/15 | 13:32
קלה מאוד.. קלעת בול
26/09/15 | 02:22
25. תחקירים שכיף לקרוא
שאפו..
המשיכו בתחקירים מהסוגים האלה
כיף לקרוא וללמוד מהם..
25/09/15 | 13:21
כל הכבוד מאקו!
25/09/15 | 18:26
24. לא צריך את הכתבה
מספיק לראות את אילון בטלויזיה בשביל להבין שהבן אדם קוקו על כל הראש וחרטטן מהרמה הנמוכה ביותר.
פראיירים תמיד יהיו ובכמויות.
25/09/15 | 13:00
מגרפולוג אחד
מגרפולוג אחד אינך יכול להסיק על כל היתר.
26/09/15 | 18:03
23. תיתנו לקבצן 50 שקל ותגידו לו שיגיד דברים טובים עליכם
למה צריכים לשלם לגרפולוג אסטרולוג או מה שזה לא יהיה כדי שיגיד לנו שאנחנו טובים? אפשר ללכת לקבצן ברחוב לתת לו 50 שקל ולהגיד לו:"תגיד עליי דברים טובים" וכך יהיה אפשר להוסיף עוד 20 שקל ולהגיד לו שיגיד שהוא רואה את העתיד שלנו זוהר.
25/09/15 | 12:55
22. רמאים שמצאו דרך טובה לעשות כסף קל
אין קוסמים זה הרי ברור כשמש שאותם אנשים הם רמאים שמצאו דרך לעשות כסף קל משתמשים ברצונות של האדם לגעת בלא נודע
25/09/15 | 12:27
21. כתבה אדירה
כל הכבוד סוף סוף אולי נעלים מהעולם את השקר הזה, כל הניסוחים כלליים מאוד ומכוסתחים(תחת מכוסה) אמשיך לעקוב בקפידה אחרייך
25/09/15 | 11:45
20. רק לשמוע את איילון בן יוסף ברדיו ולהיות המום מהנשים שמתקשרות
ושומעות את השטויות שלו שחוזרות על עצמן שוב ושוב.
25/09/15 | 11:09
נכון! מעצבן אותי משהו שבטח גם את יודעת אותו! לא מחבבת אותו !
25/09/15 | 11:23
תודה ליוצרי הכתבה על פתיחת עיניים, משועשעת מכל דוגמא מחדש !
25/09/15 | 13:27
איילון בן יוסף גם אומר טור במקום תור
אבל אם יש קונים, יש מי שיימכור
26/09/15 | 19:28
19. אהבתי את התגובה של גברת שרון טסלר
"לימודים אקדמיים לא מצביעים בהכרח על שלמות הנפש"
חחחחח, כן.. ודוקטורט בפיסיקה\מדמ"ח לא מצביעים בהכרח על יכולות מתמטיות גבוהות. אני מקווה שהיא תדאג טוב טוב לשוליים שלה, שלא נחשוב בטעות שהיא לא אינטליגנטית.
25/09/15 | 11:06
אכן, התגובה של טסלר ממש לא אינטליגנטית
היא טענה שהפרופסורים מהטכניון אינם מוכשרים מתמטית. על חוות דעתה בענין ״שלמות הנפש״ לא היינו באים בטענות.
25/09/15 | 21:00
18. מעולה! מרתק וחשוב
25/09/15 | 10:58
17. בארץ ישראל הכי כדאי להיות נוכל
25/09/15 | 10:53
המסקנה נכונה גם לאור פיענוח הגרפולוגיה וגם
לעונשים הקלים שמקבלים נוכלים "רמי -מעלה " בארץ ישראל.
25/09/15 | 18:37
16. לא אהבתי את ההתנשאות על השגיאות כתיב!
25/09/15 | 10:51
תמורת 750 ש"ח אפשר להעביר הגהה של סטודנט בכמה ש"ח
25/09/15 | 11:23
למה להעביר טקסט עם שגיאות כתיב בנוסף לאיבחון שגוי?
כמה אפשר לשאת ? גם יורקים עלינו, גובים מאות שקלים, ולכי תתלי את הממצאים על הקיר.....
חוצפה. וכן, אצלנו קל מאוד להיות רמאי.
25/09/15 | 12:44
אם אילון דיסלקט, שיעסיק מגיה/ה
אדם שמסרב להיפגש ומעביר רק חוות דעת בכתב, צריך להתייחס אל הכתוב כאל קודש. זה כמו שלא יבוא לפגישה עם חולצה עם כתמים. הכתוב הזה מייצג אותו, אז שיכבד את הלקוח.
25/09/15 | 21:02
שגיאות הכתיב הן אלגוריה על השגיאה האמיתית
לייחס ערך כלשהו לגרפולוגיה.
26/09/15 | 13:17
הוא עובד עם כתב!
לשלוח דו"ח עם שגיאות כתיב זה כמו שתבוא אליו עם שפעת והוא יכרות לך את היד.
27/09/15 | 21:48
15. אהבתי את האבחון שהאדם נמצא בפרשת דרכים
אחלה תשובה יכולה להתאים כמעט לכול אדם שפונה למגלה עתידות או גרפולוג או אסטרולוג כי בדרך כלל כל מי שנמצא בפרשת דרכים יפנה לייעוץ לא ?
25/09/15 | 08:02
ומי אמר שלא
ומי אמר שאינו נמצא בפרשת דרכים , בהיבטים מסויימים בחייו?
26/09/15 | 18:05
14. הרבה זמן לא קראתי כתבה בריתוק כזה
25/09/15 | 07:20
13. קליר היושבת בבאר שבע
מבצעת מבחני מיון על בסיס קווי כף היד!! זה לא חוקי!
25/09/15 | 05:30
12. העיקר יש תוכניות טלוויזיה לנושא הדבילי הזה
טוב עשו תחקירני מאקו שחשפו את האיוולת בדבר.זו עיתונאות במיטבה שנותנת לקוראים חגיגה מספקת.
25/09/15 | 05:29
11. אני אף פעם לא חשבתי שזה אמיתי אבל הלכנו קבוצה. של 20 חברות והיא קלעה בול על כולם. משהו הזוי
25/09/15 | 02:03
אפשר לדעת מי זה שקלע לכם?? אני מאוד ישמח לדעת.
אפשר לדעת מי זה שקלע לכם?? אני מאוד ישמח לדעת.
25/09/15 | 17:01
אשמח
27/09/15 | 01:20
10. בקיצור, עוד מקצוע הלך לפח
שרלטנים תמיד היו ויהיו
25/09/15 | 00:54
9. עוד שיטה להוציא כסף מבחורות מיואשות ומתוסבכות בדיוק כמו קוראות בקפה
אסטרולוגים ומתקשרים.
24/09/15 | 23:57
זה קורות חיים של אנשים מחפשי עבודה
כפי שידוע שולחים כתבי יד לבדיקה גרפולוגית של מחפשי עבודה של אנשים המעונינים להתקבל לישוב זה או אחר
זה חורץ גורל
25/09/15 | 06:30
8. הכי מעניין שהיה במאקו
סדרת כתבות מהממת.
אני כל כך מחכה לסופי שבוע לקרוא את הידע והניסיון מההתנסויות שלכן.
אין לנו אף אמונה באף אחד חוץ מבורא עולם
!!!!
24/09/15 | 23:56
בורא עולם זה בשבוע הבא..
25/09/15 | 08:25
חחחחחחה ענק
25/09/15 | 11:56
נכון רק בורא עולם !!!! ובשבילי גם נחש אחד 😂
25/09/15 | 11:22
7. הכל זה חרטא והכי גרוע:
שגרפולוגייה זה אחד ממבחני האישיות שהכי נחשבים ככלי לסינון מועמידים למקום עבודה...
24/09/15 | 23:09
6. אבחנה
אני מנהל צוות המונה 750 עובדים. מעולם לא דרשתי בדיקות כאלו. אני בז לכל אחד שחושב כי ישנה תועלת בכך. כאשר בעבר הוצע על ידי מנהל כ"א חדשה לבצע בדיקות כאלו היא פוטרה לאחר מספר חודשים. מאחר והפסיכולוגיה הרעועה, הגרועה הזו, או המחשבה שישנה אמת כלשהי בכך רק גרמה למשברים בחברה עקב גיוס לקוי של עובדים.
בקיצור, רק אנשים בורים יבחרו בכך. כמו שרק בור יבחר להאמין בקסמים.
24/09/15 | 22:10
צודק לצערי רוב האנשים חושבים הפוך ממך
מסתבר שאתה צודק במליון אחוז
25/09/15 | 06:33
5. כל הכבוד שאתם עושים כתבה כזו
ממש מרגיז שעובדים על אנשים (שבסך הכל לא ניתן לומר עליהם שהם העיפרון הכי מחודד בקלמר) ועוד לוקחים על זה ימבה כסף... ממש שוד וגזל לאור היום
24/09/15 | 21:40
4. תמשיכו. אחלה כתבות!!
24/09/15 | 21:38