תרבות
תגובות (241 תגובות ב-153 דיונים)
103. הגרפולוג שלי אמר לי שאסע לחו"ל בשנים הקרובות וצדק
אמר לי שאם אוריד בכמות האוכל ארזה וצדק אמר שיכולתי להגיע יותר רחוק אם אתמיד וצדק אמר שהשנה אכיר מישהי וצדק. אההה הוא אומר זאת לכולם?
* פאפי   27/09/15 | 20:31
כן.
* דס   28/09/15 | 10:36
102. גרפולוגיה
..ברור שהכתבה מגמתית שתוצאותיה נקבעו מראש והוכנה ליצירת רייטינג לעורכיה הכתבה מכוונת לכל בעלי המקצוע שקיימים מאז ומעולם מציע לעורכים להתחיל לחקור לפי שם המקצוע ולפי סדר מ.א עד ת.ולהשתמש בתוצאה שהוכנה מראש בתחקירים הקודמים... ביניהם כנראה נמצא תשובות על קיום העולם..ועל כל המקצועות והכישורים ...כשיגיעו לעיתונאים או הפסיכולוגים תהיה עקיפה.. אבל את זה יראו בעוד אלפי שנים ועד אז פרנסתם של העורכים מובטחת...בהצלחה לכולם..וחג שמח
* א.א   27/09/15 | 20:24
101. ישר כוח על הסרטונים! אין מקום לשטויות האלה במאה ה-21
* יוסי   27/09/15 | 18:18
100. הכתבה מאוד רדודה
כגרפולוג העוסק בתחום מצאתי דווקא הרבה מאוד דברים חיוביים מתשובות העמיתים שלי, וביקורת על מי שיצאה לבדוק תחום מבלי שתבין בו באמת. לכן אבחר להגיב רק מעט. 1. שלושת הגרפולוגים היו דומים מאוד בתשובותיהם - ז"א שיש בכול זאת משהו מקשר באופן בו מאבחנים ויכולת ניבוי לתחום. 2. מי אמר שתואר אקדמאי מעניק יכולות גבוהות במתמטיקה אפילו אם זה פיזיקה ?. כבוגר תואר שני אני מכיר בעלי תואר ד"ר רבים שנעזרים בכול התחום המתמטי באחרים לתחום החישובי. 3. במה קשורה העובדה שאילון כנראה דסלקט וכותב עם שגיאות? זו בהכרח אינה עדות לרמתו המקצועית - אבל כן לגלוג, כך לפחות זה נראה. 4. האם אין אסירים / עבריינים שהם בעלי יכולות גבוהות, ורבאלית שכלית ובכלל??? זה רק מעיד על דעות קדומות. חוץ מזה שיש אנשים שלצערנו מפנים את היכולות שלהם לתחומים פליליים וזה לא הופך אותם לחסרי אינטליגנציה. 4. יש ספרות ענפה שנכתה ע"י אנשים מתחום הגרפולוגיה ומסבירה את ההקשרים ועוד הרבה דברים נוספים. חבל שכותבת הכתבה לא קראה לפחות חלק. 5. אחד הספרים המעניינים שנכתב בשפה ברורה ופשוטה הוא של יגאל ורדי - פסיכולוג - שחבריו למקצוע נוטים ע"פ רוב לזלזל בגרפולוגיה. לטעמי בעיקר כיוון שאחרי שנות לימוד והתמקצעות כה רבים, קשה לקבל שיש דרכים נוספות להגיע למידע ותובנות נפש בדרך קצרה יותר. ואני בהחלט מעריך ומוכיר את הפסיכולוגים. צריך לזכור ולדעת לעשות את ההבדל: גרפולוג הוא מאבחן ויועץ ולא מטפל, בניגוד לפסיכולוג, שגם מורשה בטיפול וזה כבר בהחלט הבדל נשמעותי. יש עוד מה לכתוב אך אסתפק בכך. א.פ
* א.פ   27/09/15 | 15:08
הכתבה אולי רדודה, אבל גם התגובה שלך לא משהו
וחלק ממנה מעיד שפשוט לא קראת את הכתבה או לא הבנת את שקראת. 1. ההתאמה בין דברי הגרפולוגים מעידה רק שכולם עובדים לפי אותה שיטה. היא לא מעידה שהשיטה נכונה או מהימנה. למעשה הכתבה מראה שבתחום יכולות הניבוי הגרפולוגיה נכשלה, ומסבירה מדוע ולמה הם נכשלו. 2. אי אפשר לעבור תואר ראשון בפיזיקה בטכניון בלי יכולות מתמטיות סבירות, לפחות ברמה שיאפשרו לתפקד כמנהל חשבונות במכולת. בטח שאי אפשר לסיים דוקטורט במדעי המחשב או מתמטיקה בלי יכולת מתמטית משמעותית. 4. הבעייה עם האבחנה שנתנה לאסיר היא לא יכולותיו המתמטיות, אלא שהבעיות ההתנהגותיות שלו לא אובחנו. וזה גם צויין בכתבה. 5. הספרות המקצועית לא רלוונטית לטעויות הנקודתיות והבולטות שהכתבה הצביעה עליהן. כפי שספר שנכתב על תיאוריה פיזיקלית מסויימת לא רלוונטי לעובדה שהיא לא עומדת במבחן הניסוי.
* דוקטורנט   27/09/15 | 18:24
הכתבה לא רדודה היא האמת לאמיתה!!!
התגובה שלך היא חול בעיניים דברי הבל. ה"גרפולוגים"...אפילו לא היו קרובים לאמת נראה אותך מובטל שנבחן על ידם. ייעשו בך שמות.
* ע   28/09/15 | 00:44
תשתקי יותר טוב
* הס   28/09/15 | 06:40
מן הסתם אתה מגן על המקצוע העלוב שלך
אבל מה לעשות אתה שרלטן בדיוק כמו השרלטנים האלו. זה שאתה מאמין בכל כולך שזה מקצוע הוגן לא עושה אותו כזה.
* ניר   28/09/15 | 10:35
צודק..גרפולוגיה היא הונאה!!
* רני   28/09/15 | 11:41
אולי אתה אקדמאי אבל בטח לא בתחום מדעי! אחרת היית מבין שפיז' ומת' גבוהות זה לא חישובים אלא מחשבה מופשטת
בתור מי שיש לו תארים שניים גם בתחום מדעי (מת) וגם בתחום דישאי (היסטוריה וארכיאולוגיה) אני יכול להשוות קצת יותר טוב ממך. אז בשביל שתבין, את התואר הראשון במת' התחלנו אז (בתחית שנות ה90) עם 120 סטודנטים (אף אחד לא טיפש- ממש לא) אבל סיימנו 35. וזה היה קריעה רצינית, כל מי ששרד היה תותח שראוי לנהל קיוסק (תאמין לי) אבל מתוך ה35 רק 12 היו עם ציון שמאפשר להמשיך לתואר שני. ושתבין, נדרש ממוצע גבוה, כלומר הצלחה בכל המקצועות, מהם מקצועות שדורשים חשיבה מופשטת טהורה, קרי, בינם לבין חישוב אין כלום (גיאומטריה פרוג'קטיבית ?), והם היו באמת בשפיץ, לדוקטורט כבר הגיעו חד או שניים, שאינני יודע אם סיימו אותו עד היום, כי להביא חידוש משמעותי בתחום המת' זה לא כמו לייצר פרשנות קוגנטיבית לסיפורי א.ב. יהושוע, כלומר זו משימה קשה שנבחנת על ידי מאות ואולי אלפי עניים במעגלים שונים לפני ואחרי הפרסום המדעי, זה בפירוש תיק קשה. קשה מאוד. הכרתי כמה וכמה דוקטורנטים מוכשרים בטירוף שנאבקו במשימה הכמעט בלתי אפשרית עשרות שנים, ולא בקפיטריה.. כמותם שברתי שיניים שנים רבות, אבל הם עוד המשיכו אחריי ולכן ממקומי הצנוע אני מצדיע להם כל יום(על השכל, המחויבות, הנחישות) לעומת זאת, התארים במקצועות הרוח עברו עלי בנעימים, מן קייטנה קלילה למחצה שבחצי הילוך הביאה להצטיינות יתרה הן בתואר הראשון והן בשני, המאמץ השכלי הנדרש כלל אינו דומה, וזה בסדר, כי גם היסטוריה חשובה, ולא כולנו יכולים לרחף במרחבים אידיאלים מסדר שישי, אבל למכולת אני בטוח שגם אתה מתאים. לעומת זאת, התארים בהיסטוריה וכדומה,
* מדעי הדשא זה לא מדע   28/09/15 | 11:11
תגובה
Wow מאיפה להתחיל בכלל??!? אז ככה... גרפולוג , אדם אשר ליבת מקצועו הוא הוא התעסקות בפרטי המילה והאות. דיסלקט?????!!!! נו נו באמת.... זה משל צלף עיוור. נמשיך בזאת שעל מנת לסיים תואר בפיזיקה אתה מחוייב במטמטיקה על בוריה. ולגבי ספרות התחום... ישנם יותר ספרים על כת השטן מאשר על גרפולוגיה, אז ..?  וכמו כן ישנם ספרים שמדריכים איך להיות עשירים או אפילו איך להגיע לירח...?!? נו... ובכל אשר לאמינות הגרפיולוגיה.... היא מעולם לא הוכחה שאמת היא !!!! היא לא שונה מקריאת קפה או פתיחת קלפים.!!!! לדעתי זה לא יותר מאשר נוכלות זולה שכל יעודה להוציא כסף מאנשים נואשים שמוכנים לקנות את כל מה שימכרו להם על מנת להבין או לצאת ממקום נמוך בחייהם.
* ד״ר להתנהגות מצוקתית.   28/09/15 | 11:35
השאלות שלך קבלו מענה בכתבה
* לא.פ   29/12/17 | 11:22
99. יכול להיות שכולם צדקו ובאסיר הזה יש משהו שהוא בעצמו לא יודע
לגבי השניים אולי השתמשו בשליפים וככה קיבלו את התארים שלהם :-)
* אבי   27/09/15 | 14:26
חחח שליפים
* שלופים   28/09/15 | 12:24
אה כן, תזות כותבים בשליפים.
נו באמת
* שליפים   28/10/15 | 08:24
98. האמת מאכזב, הייתי מצפה מהגרפולוגים להיות
הכי אמינים שיש שזה קשור לכתבי יד
* Gilital8    27/09/15 | 13:39
97. ראבק. מאיפה באים כל החמורים שמפרנסים אותם?
מה קורה לאנשים?
* אברהם   27/09/15 | 13:23
מאיפה באים החמורים שמפרנסים אותם?
תסתכל בתגובות אחי... לא חסרים אנשים כאלה -_-
* יוסי   27/09/15 | 18:16
צודק. אנשים מפקירים עצמם לשרלטנים..
אז למה שלא יעשו כסף על הטמטום שלהם? משגע אותי איך חברות שעובדות איתם.. אילון בן יוסף הוא הכי חרטטן
* פנינה   28/09/15 | 08:35
96. כשאומרים כישורים מתמטיים למה מתכוונים?
לחיבור מספרים?לחשיבה מופשטת?זכרון למשוואות? אולי יצירתיות ומציאת פתרונות אולי חשיבה מרחבית?לאיזה אספקט הם התייחסו. האם לא ייתכן שאיש נעים הליכות יקלע למצב של רצח?(החטא ועונשו)האם שורש ההצלחה הוא בכישורים או בהתמדה ובמסלול חיים אולי השתייכות קבוצתית ומעמדית משפיעה על המקום שאליו נגיע?
* זה לא אומר שהם טעו.   27/09/15 | 13:11
הבנו שאתה מטעם הגרפולוגים
* כל כל שקוף   27/09/15 | 17:55
מה זה זיכרון למשוואות?
יש לך מושג מהי מתמטיקה?! לא נראה לי. פעולות חשבון עושה המחשב. בכל היתר, אתה מוזמן לסייר בתוצרים של השניים הללו, ולהתרשם בעצמך. לגבי העבריין הרוצח: אנשים גדלו בכל מיני סביבות. בטוחני, שלא כולם התחברו לחבורת שוליים במקום מגוריו (וגם אם כן - האם הגרפולוגיה לא אמורה לגלות זאת?) - משמע, יש לו בעיות אישיותיות.
* נו בחייך!   28/10/15 | 08:22
95. שקרנים ועושים ים כסף עבור זה
* חח   27/09/15 | 11:49
94. פוליגרף ,גרפולוגיה
זה לטמבלים בארץ ,במדינה אחרת שהיא לא ערבית ,אף אחד לא יעשה
* גאוו אוקראיני   27/09/15 | 07:25
93. .......
ל 74 כל מילה בסלע אחי ממש ככה
* אבי   27/09/15 | 07:14
92. זה יותר משמעותי מבחירת מנהל חשבונות
האנשים האילו קובעים אותנטיות של חתימה על שטרות, ערבויות וכד׳ אז מה התקפות של החלטותיהם....
* אריאל   27/09/15 | 07:06
91. למה לא קיבלו ? בלי לקרוא את הכתבה כן , כי הם חבורה של חרטטנים
* צ'יף    27/09/15 | 05:39
90. למה לשלם אלפי שקלים כדי לגלות שכולם
שרלטנים ומאחזי עיניים?? היית באה אליי הייתי אומר לך.
* רציונלי   27/09/15 | 04:54
89. אילון יוסף
חוש לאבחן אנשים זה דבר מולד ולא ע"י כתב יד. יש לך בית ספר שקורא לאנשים לבוא ללמוד. זה לא שיטה !!! אנשים אוכלים את הלוקשים ואתה צוחק כל הדרך אל הבנק. עוד דרך להתפרנס.
* דעה אמיתית   27/09/15 | 04:31
88. גרפולוג אמר לי שלילד יש תולעים במעיים
וזה היה נכון , וכל זה מבלי שאמרתי או רמזתי על זה הראיתי לו את הציורים של הבן שלי בן החמש והוא אמר שיש לו תולעים במעיים ובאמת אישתי מצאה אצלו כמה פעמים תולעים (אישתי לא מכירה את הגרפולוג כך שלא סיפרה לו על כך)
* פנחס   27/09/15 | 03:37
כי הסיכוי שלילד יהיו תולעים הוא ממש נמוך
* אני   27/09/15 | 07:31
87. גרפולוגיה אמרה לי שגאפול
* ללי   27/09/15 | 02:46
86. יופי של כתבה
מביך לראות ׳מקצוענים׳ במערומיהם.
* גולן   27/09/15 | 01:54
85. אחלה סידרה נהנית מאד
* מיכל   27/09/15 | 01:11
84. מאקו תהיו אמיתיים לפרסם גם את אלו שהצליחו
אם יש כאלו שאמרו אמת תפרסמו גם אותם ותגידו הם עלו ואמרו אמת
* אלי   27/09/15 | 01:04
אין כאלה
* א.ג   28/09/15 | 18:35
83. כתבה חשובה מאוד. האמת במערומיה
* יפה   26/09/15 | 22:31
82. תהיות
מעניין מה יהיה לגרפולוגים לומר על מי שיש להם פגיעה נוירולוגית ביד, שאיתה הם כותבים וכתב ידם כבר לא כשהיה. האם זה אומר שמשהו באופיים השתנה?
* אני   26/09/15 | 22:19
81. האם יאפשרו לאילון להמשיך לקשקש ברדיו ובטלויזיה?
כל הכבוד על הורדת המסיכות. על חשיפת ההבלים. מטופשים הגופים שמבקשים את חוות דעתם של גרפולוגים.
* אבי   26/09/15 | 21:39
ברור,כל עוד יש ביקוש של אהבלים. הוא לא שם בגלל שמנהלי הרדיו
מאמינים בשטויות שלו אלא כי זה מה שהקהל(הלא מפותח) רוצה.
* dsh   26/09/15 | 23:45
80. תפנימו
הכול אחיזת עיניים אין לדעת ללא הכרות אין שום דבר מעבר. הכול בולשיט.
* גדי   26/09/15 | 21:30
79. מניסיון עשיר. כל מבחני ההתאמה ממש לא מדויקים !
משמש ככיסוי תחת . אני ממש הפסקתי להתייחס
* רון   26/09/15 | 20:04
78. חבורה של שרלטנים!!
לא יאומן שהנוכלים האילה מבקשים כל כך הרבה כסך על בלבולי ביצ***. ועוד יותר לא יאומן שיש אשכרה מנהלים ששוכרים עובדים ע"פ כתב היד. אם כל הקשקוש הזה היה נכון כל הרופאים במדינה היו צריכים להיות עובדי זבלל וכל בחורה עם מחברת מקושטת היא מדענית אטום
* אני   26/09/15 | 19:45
77. כל הכבוד מאקו, סוף סוף סדרת כתבות מעניינות
* וואו   26/09/15 | 19:27
76. פויה, כך לבזות "מקצועות" כל כך מפוארים?
* חחח   26/09/15 | 19:03
75. יש בינהם שרלטנים וחובבים המתימרים במקצועיות
וגובים ס כומי עתק
* ס וזי   26/09/15 | 18:42
74. גועל !
והחברות שמשכירות את הנוכלים האלה, הכשילו מאות אלפי אנשים מוצלחים ומתאימים לתפקידים מסויימים, שיכלו להצליח באותו תפקיד אילמלא אמרו שלא כדאי להעסיק אותם רק על פי הכתב שלהם, גרפולוגיה וכל המרכזי הערכה האלה, שיטות סינון לא יוצלחות ומיותרות, עובדה לזה הסינונים שעושים גרפולוגים ומרכזי הערכה לחברות סלולר וטלוויזיה, התקשרתם פעם להוט? לנציגי סלקום? נציגי פלאפון? לחברות אחרות שמעבירות את העובדים הפוטנציאלים שלהם מבחנים גרפולוגים ומרכזי הערכה? לא הייתי מעביד אותם בתור ברז השקייה בגינה ציבורית, חבל שמדינה נאורה נותנת לחברות להשתמש בשיטות סינון מפגרות, ולא נותנת למבקש העבודה הזדמנות ראויה והוגנת בתור ימי ניסיון בפועל בחברה במקום שיטות סינון של אברה קדברה
* זומזום   26/09/15 | 18:36
73. הלכתי לרופא שיניים והוא עשה לי חור גדול בכיס !
* זה רופא זה ?   26/09/15 | 18:00
72. גרפולוג זה חרטה
* גולן   26/09/15 | 17:59
71. מאקו, אני אוהבת את הסרטונים האלו! גדולים!
* idi   26/09/15 | 17:28
70. זה העולם-החכמים והמניפולטיבים תמיד ינצלו את הטיפשים והנאיביים.
* טל   26/09/15 | 17:28
69. גרפולוגיה
הגרפולוגיה היא אכן מדע , אך לא כל מי שעוסק בגרפולוגיה אכן גרפולוג , ראיתי את יוסף לא פעם בתכנית בטלויזיה בימים עברו , זה מה שנקרא גרפולוגיה בגרוש , אני בעצמי למדתי גרפולוגיה , אמנם אינני עוסקת בזה, חיפשתי בכתבה את שמה של הגרפולוגית שאצלה למדתי "רונית גורדן " שהיא בעיני מדהימה , אך שמה לא הופיע , אולי תפני אליה בכל זאת
* סלימה עג'מי   26/09/15 | 16:28
68. מאקו תבדקו פסיכיאטרים ותראו כמה הפתעות תמצאו
* הם סתם דוחפים תרופות   26/09/15 | 16:24
67. כן אפשר להאמין שמכתב היד שלנו מישהו יכול לעשות כסף.
* גג   26/09/15 | 15:39
66. גרפולוגיה זה קשקוש.
לדעתי מי שמאמין בגרפולוגיה הוא סתם אידיוט.. או במקרה הטוב סתם חמור.. בזבוז כסף מיותר.. זו ההוכחה שכסף זרוק ברחובות אבל רק ממולחים יודעים לאסוף אותו..
* סיירוס הווירוס    26/09/15 | 14:45
65. תעשו על פסיכיאטרים
* אחד    26/09/15 | 14:24
64. כל מי שמאמין לגרפולוגים חוזי עתידות רבנים וכדומה זה לא הדרך!!!
תאמינו בעצמכם ותספיקו להאמין לשטויות של כל הנ"ל שמחפשים למכור לכם אשליות ולהגדיל את הונם ועושרם.
* תפסיקו להיות תמימים   26/09/15 | 13:31
63. מקומות עבודה מעסיקים אותם בלי לתת את הדעת שהכל בלוף אחד גדול .
* דוד   26/09/15 | 13:15
62. אילון יוסף מחליף יגוארים כמו גרביים
* פטרה    26/09/15 | 13:09
61. לא כוס התה שלי אבל, מאקו, לה שעשיתם קוראים שיימינג!
* אנטי   26/09/15 | 13:01
גרפולוגיה = 'מדע' שנמצא עדיין במחקר, כך אמרה לי גרפולוגית. כלומר שום דבר אינו מוכח
* ללי   27/09/15 | 02:49
60. אילון החרטטן !
אפשר לעשות כסף מנשים מטומטמות
* מושיקו רג   26/09/15 | 12:57
59. מתי תבינו שאין כמו תקופת ניסיון!!!
כולכם טועים!! בתי הספר,התיכון, האוניברסטאות ובעיקר כל מקומות העבודה ששולחים אנשים למבחני קבלה למינהן! אז עשיתם לי פסיכומטרי ופסיכוטכני ופסיכולוג ומבחני חברה ושאלון אמריקאי ושאלות פתוחות ועוד זיבולי שכל, שהצלחתי להערים על כולכם חבורת מטומטמים! מתי תבינו שכל זה לא נכון !!! שזה סתם שטויות שלא אומרות כלום מלבד מה שאני מוכן לעשות על מנת להתקבל למקום עבודה... ועכשיו תגידו מה כתב היד שלי אומר עלי
* אושר   26/09/15 | 12:56
58. תודה מאקו כנסו יש גרוע יותר:
עובדים מסורים נאמנים פוטרו משירות המדינה בגלל שלא ידעו שבר עשרוני!!! המזעזע ביותר שעובדים אלו עבדו מס שנים וברובם היו כאמור עובדים טובים. מיותר לציין, כי היו אלה בעלי משפחות ואנשים ששכחו מזמן. מבחן שרות המדינה לא קובע כלום. נלחמתי היתקבלתי והוכחתי שהמבחן בולשיט. אגף שמקבל תקציב ולא משקף כלום ולראיה זכורים לי אנשים שעברו את המבחן ולא היו עובדים טובים. אז מאקו צאו ותבדקו .לא אשכח את שאמרה מנהל אגף משאבי אנוש
* עינת   26/09/15 | 12:05
רוב עובדיי המדינה בנים ובנות של עובדיי מדינה
* אז להעיף גם אותך   26/09/15 | 15:41
מי שלא יודע שבר עשרוני הוא אהבל...
* רנע   28/09/15 | 11:44
57. לאיילון יש מכללה פחחחח ,בנקים שוכרים אותו פחחחח ,עולם משוגע.
* אבי   26/09/15 | 11:42
56. תמשיכן לשלם לכדורי בדולח
פריירים
*  אורן   26/09/15 | 11:20
55. תודה מאקו. בטוח שיש המון אנשים שקוראים את זה ומתחילים להטיל ספק באופן כללי
* יובל   26/09/15 | 10:57
54. אנשים כל כך תמימים וחסרי היגיון - מקומות עבודה כמו בנקים, משרדי ממשלה וכו מסתמכים על השטויות האלה, איך אפשר?
פשוט דבילי אחלה כתבה!
* משה   26/09/15 | 10:56
משה צודק וכל הכבוד למאקו שווה תחקיר טלויזיוני
* נ   26/09/15 | 14:27