פלילים+
תגובות (166 תגובות ב-129 דיונים)
129. אספילה, תקשיב....
בארה"ב, אימת האלכוהול שלך, גיל השתייה הוא 21 ואתה כבר תיארת בכתבה כמה הוא יעיל. אורן צודק, זה לא משנה אם אתה בן 50 או בן 8. מה שמשנה זה לא הגיל של הצורך אלה אם הוא צורך נכון. הפתרון של בעיית האלכוהול הוא לא בשום חוק, הכל עניין של מודעות לסכנות וחינוך לשימוש נכון. למי ששם לב, בחודשים האחרונים השתנו הפרסומות לחצייה נכונה של ילדים. פעם זה היה, "עצור בטרם תעבור", "אלכסון זה אסון", והיום, "ילד מתחת לגיל תשע לא חוצה לבד". ומה אחרי גיל תשע? הילד מגדל כנפיים שמעבירות אותו לצד השני של הכביש בבטחה? הוא עדיין צריך לדעת לחצות בדרך נכונה. מסיבה שאני לא ממש מבין, הממשלה מצאה שהפחדה יותר יעילה מכל קמפיין אחר.
* יוסי   20/05/10 | 09:38
128. אני אומר לכם זה לא ישנה כלום זה רק יעלה את אחוזי הנוער ששותים
תסתכלו שניה על הנוער בארה"ב, שם הגיל המותר למכירת אלכוהול הוא 21 והנוער שם שותה בכמויות, אבל ממה שאני מבין מחברים שהתגוררו באמריקה מה שהחוק הזה גורם זה לכך שפשוט חלק גדול מהנוער באמריקה מעדיף סמים בעקבות החוק הזה. תחשבו על זה שנייה מה נער יעדיף? לחכות מחוץ לפיצוציה במשך חצי שעה או יותר עד שמישהו יסכים לקנות לו אלוכוהול? או פשוט לתת ביקור לסוחר סמים השכונתי ובאותו סכום לקנות חומר שיספיק לו לחודש? אתם בעצם מדרדרים תנוער לסמים סתם שתבינו.
* נער בן 16   06/04/10 | 18:11
כן- גראס יותר טוב מאלכוהול!
שיעשנו! לפחות ככה הם יהיו בשליטה, רגועים ונינוחים במקום חסרי שליטה ואלימים. אלכוהול הוא החומר ה4 הכי ממכר בעולם כשגראס לא ממכר בכלל! שיהפכו את הגראס לחוקי! ואז אף חייל לא יאלץ לרדת על בקבוק וודקה שלם ולמות מהרעלת אלכוהול. וכמו שלא כל שותה נהפך לאלכוהוליסט - מעשן גראס לא יהפך סתם כך לנרקומן. אין שום קשר בין גראס לסמים קשים יותר - רק התפיסה החברתית!
* אנון   22/07/10 | 13:43
127. ל 126 צודק אסף תכנס..
אתה צודק בכל מילה ומילה שאמרת ואם הממשלה חושבת שגיל 18 זה גיל לא מספיק בוגר בשביל לשתות אלכוהול אז שיעלו את גיל הגיוס גם לגיל 21 למה לא?? למה שמישהו בן 18 יהיה מוכן להרוג אנשים ולראות חברים שלו מתים לו אאא? למה שמישהו בן 18 19 יהיה צריך להודיע להורים של חבר שלו שהוא נהרג ?? אסף נבו תחזור במילים שלך מהר אתה טועה ב 200% עם החליטו שגיל 18 זה הגיל שאתה כבר לא קטין אז אני לא רואה הגיון להתחיל להגביל דברים ל 21. זה שבמדינות מסויימות באירופה ובארה"ב מוכרים רק מגיל 21 לא אומר שאנחנו חייבים להיות מושפעים... ישראל זה ישראל אירופה זה אירופה, להם אין חוק גיוס חובה אז מה אולי גם אנחנו נבטל אותו? עם כל הכבוד אסף .. אתה טועה ומי שהמליץ על החוק טועה ואני אומר ואני בטוח במילים שלי שזה לא יעזור בכלל החוק הזה הוא רק יגרום לבני 18 ו 19 לרצות לשתות יותר בגלל שהגבילו אותם שוב וחוץ מזה בזמננו ובארצנו גם לפניי החוק לפי ידיעתי הגבלת מכירת האלכוהול לגיל 18 לא הפריע לבני 14-17 להשתכר מבקבוקיי בירה וודקה.
* מיכאל   08/01/10 | 22:22
126. שאסף נבו יציץ מבט ויקח את הדברים שלו בחזרה
בוא נשים כמה עובדות יבשות שנכשלו במבחן בתוצאה. הראשונה: הממשלה חוקקה חוק שמכירת אלכוהול ומוצרי טבק כאלה ואחרים תיהיה אסורה מתחת גיל 18. מה שקורה בשטח כיום בפועל שילדים בני 12 מאושפזים בטיפול נמרץ אחרי שאיבדו את ההכרה משתית אלכוהול שלא נדבר על זה שינשנם כאלה שכבר מתנסים בסמים ואף מעשנים. בפועל אנו רואים שאותו חוק שאמור להגביל כיביכול להגביל את שתיית האלכוהול בקרב צעירים אינו מועיל ולא מגביל ואף ישנה עליה בקרב שתיה אצל בני נוער וקטינים!!! העובדה השניה: איך אתה בכלל מעיז להטיף ולומר שחייל שחוזר אחרי 21 יום בבסיס צריך לחשוב פעמיים אם הוא יכול להתפרק על בקבוק וודקה? יש לו את הזכות המלאה לשתות ולהשתחרר כמה שהוא רוצה כמובן שיש נהג תורן ואין זה מסכן את ציבור הנהגים על הכביש . עובדה שלישית ואחרונה, אין מקום להשוות בקבוק וודקה ל-M 16 , וכן , אם בגיל 18 המדינה מחתימה אותך על נשק ואתה משרת את המדינה שלך 3 ושומר על האזרחים שלך ומגן עליהם בחייו, אז אני חושב שהוא מספיק בוגר לקנות אלכוהול. אז אסף נבו היקר, נכון שגם הייתה חייל אבל עם גישה כמו שלך אני מבין שהייתה לך גם ילדות עשוקה וחיי חברה לקויים קצת הייתי אומר אז תעשה טובה וקח את הדברים שלך בחזרה ותבין ש15 מיליון שקל שהולכים על חוק חסר היגיון שתוצאותיו יהיו שליליות וידועות זה בזבוז ואפשר להשקיע אותו במקומות שבאמת צריכים שיפור. תחשוב על זה.
* אחד שיודע   06/01/10 | 18:36
כל הכבוד!!!!!!!
אי אפשר היה לנסח את דבריך טוב יותר קבל ח"ח
* במבי   29/01/10 | 09:54
וואו הכנסת לו
אתה לא מבין כמה אתה צודק אני בת 15 וחברים שלי שותים למרות האיסור אז החוק לא ישנה את העובדה שקטינים ממשיכים לשתות אלכוהול עם או בלי החוק הזה..
* אנונימית   02/02/10 | 18:37
125. נקודה למחשבה
חייל אחרי שבועיים קשים בצבא שמגיע הביתה רוצה להתפרק קצת, ואם הוא לא ימצא אלכוהול הוא ימצא משהו אחר... ואני בטוח שכולנו מעדיפים שהוא ישתה אלכוהול מאשר שיעבור לסמים...
* סיירת מטכל   04/01/10 | 23:43
שיעשן גראס - ממכר פחות
פחות נזק לכבד ויותר שליטה עצמית. אם היו נותנים ליגליזציה לגראס לא היה בכלל את הדיון הזה על אלכוהול.
* אנון   22/07/10 | 13:40
124. מעל גיל 21 זה טוב אבל מתחת לגיל 21 זה לא טוב?@זה ממש מפגר!נגד החוק!!
* *איש*   03/01/10 | 20:56
123. שותה מגיל 12
אני אישית בת 14.5 ושותה מגיל 12(אם לא פחות) ואם חוק שאומר שאסור למכור סיגריות ואלכוהול מתחת לגיל 18 לא מנע ולא מונע ממני לקנות סיגריות,אלכוהול,לעשן ולשתות, אז למה אתם חושבים שאם תשנו את החוק למגיל21 יעזור?תחשבו שוב ועדיף תשקיעו את הכסף במשהוא יותר שימושי....
* קטינה   01/01/10 | 08:20
122. לאסף נבו יפה הנפש
תן לי לשאול אותך שאלה כזאת... אתה אומר שהחוק של מכירת אלכוהול יציל את החברה בלה בלה בלה כי בין היתר אנשים לא ינהגו שיכורים.. נכון? אבל מה הקשר ? למה , אין חוק שאוסר לשתות ולנהוג?? יש כזה , וההשלכות שלו חמורות ביותר! אז חוק זה לא דבר שיעזור פה!! צריך להצמיח חברה של ערכי שתיה נכונים! לא לאסור עלייה את זה זה רשמית החוק הכי אידיוטי ששמעתי
* טל   31/12/09 | 16:06
121. מסכימה עם כל מילה שלך!!
המדינה המטומטמת הזאת לא יודעת איפה לשים את הדגש שלה!!! סבבה אז במקום שאני אמצא לי מישהו בן 18 שיקנה לי בירה, אני אמצא מישהו בן 21!! זה קשה ?? כאילו באמת ילדים לא שותים מכיתה ' בערך?? יש כאלה שיודעים לשתות ועושים את זה ברמה שמביאה לסטלה טובה, ויש כאלה שלא!!! אלו בדיוק האנשים שצריך לחנך!! הם לא מבינים שככל שיהיו יותר איסורים- ככה יותר נמרוד!! מפגרים!
* טל   31/12/09 | 16:00
120. אם תקשור כלב ולא תתן לו לזוז ס"מ על דעת עצמו הרי שכשתשחרר אותו הוא ירוץ וינשוך
* מצחיק   31/12/09 | 13:51
119. זה חוק ממש דפוק
זה חוק ממש דפוק זה חוק ממש דפוק זה חוק ממש דפוק כימלא ילדים שותים
* ראחחטא   30/12/09 | 15:01
118. זה יגדיל את הצריכה בסמים
ראו את ארה"ב במקום שילד ינסה לשחד מישהו ברחוב שיקנה בקבוק וודקה בפיצוציה הוא קופץ לדילר הקרוב לבי"ס או לבית ויקנה מריחואנה... האם זה טוב או לא... נראה. במדינה שלנו כולם חכמים בדיאבד.
* גפ   28/12/09 | 13:03
צודק
* בלונדה   20/01/10 | 19:09
האמת
אם הייתה יודע איך באמת משפיעה אלכוהול על הכבד והמוח הייתה יודע כמוני שעדיף כבר מריחואנה ואני לא צוחק.
* יוסי   20/05/10 | 09:42
117. יודעים מה ?
אלכוהול מזיק לילדים מתחת לגיל 18 !!! [אהה ואחרי גיל 18 זה בריא ? ]
* נמ   27/12/09 | 18:00
116. פעם ראשונה שאני מגיב באיזה טופיק כזה..
אבל אתה פשוט דביל אמיתי. מי אתה חושב שמשלם על כל החוקים החדשים שנחקקים? ביבי או אני ואתה? אם אתה נותן למישהו רובה ביד ולא בקבוק בירה, זה יותר מעצוב. רוצים לדחות את הגיוס לגיל 21? ב-כייף. ואני חייב להבין מה הקשר בין זה שיש חוקים, פקודות וכו' בצב'א לבין זה שמישהו יפתח באש אחרי חצי בקבוק ערק.
* מעמד הפועלים   25/12/09 | 18:13
115. זאת פגיעה בחירות!
אם תיהיה תחבורה ציבורית בשבת זה יפתור את כל הבעיות! דיי לפגיעה בחירות והכל בגלל שזכך באמריקה אין פלא שאומרים שאנחנו בדיוק כמוהם! המיעוט של אנשים שרוצים להשתכר ישיגו אלכוהול בדרכים אחרות, ושוב הרוב שרוצה רק להינות נדפק! והעיקר שאין תחבורה ציבורית בשבת שוב בגלל רצונות של מיעוט שדופק את הרוב פה!!
* מאיר   25/12/09 | 17:57
114. חוק דפוק לגמרי !!
מה בדיוק ישתנה ?..אם עכשיו החוק הוא מגיל 18 וילדים בני 13 שותים בפארקים אז מה בדיוק יהיה שונה ???פשוט טימטום גמור . הראי זה לא יעזור אותם אידיוטים ישיגו אלכוהול .. האלימות לא תפחת .. ואנשים שהחבר היחיד שלהם בחיים הוא המחשב שלהם כמו אסף נבו ימשיכו להצביע בעד חוקים כאלה....
* פשה 19   25/12/09 | 13:25
113. כל הכבוד להם!!
* im7m   25/12/09 | 12:21
112. הצעת חוק-אלכוהול לחוגרים
חיילים מספקים אחריים כדי לשמור על המדינה והחזיק נשק ביד,ולא מספיק אחריים כדי לשתות בירה?!?!?מה זה השטויות האלה?!?אם כבר הם מכניסים את זה שיעשו שאפשר לשתות עם חוגר וככה זה גם ידפוק ת'משתמטים
* עידו   24/12/09 | 22:31
111. דעה מהשטח
שלום, אני בן 18 מזה שבוע. אני ציפיתי להגיע לגיל הזה לא בגלל הסמכות לקנות אלכוהול, אלא, לתת לי את אפשרות לרכוש אלכוהול וטבק ולא לעבור על החוק ולרכוש אותם כקטין, שזה ממש לא בעיה במדינה הזאת. העיניין הוא שיש אנשים חסרי חיים שחושבים ששתיה תוביל אותם למציאות שבא הכל דבש. אבל הם מגיעים לפעמים לבתי חולים ולרוב לסף רגישות המעיים שלהם ומקנים לעצמם יותר נזק מאשר כל דבר אחר שיכול בן עשרה לעשות לעצמו. וכמובן שיש את הדעה המובילה בנושא של נשיאת נשק בגיל שמונה-עשרה וצריכת אלכוהול הרבה אחרי. מה?? אנחנו "מפגרים" שבכוח צריך להסביר לנו? שורה תחתונה, יש לאכוף את החוק הקיים ולא לבזבז כספי מדינה שממילא ילכו לחכ"ים. אני בחרתי לא לשתות, ואתם?
* שומאכר   24/12/09 | 18:28
110. מחזק אתה בנאדם עם הגיון בריא
אין שום סיבה למנוע מבני 18 לשתות כביכול מגיל 18 הבנאדם הופך להיות אחרי למעשיו באופן מלא וכל טביעה משפטית או עבירה הוא ישלם עליה לבד ולא הוריו או כל בנאדם אחר ... ככה שאם אני אחראי למעשי אני בוחר לשתות אלכוהול
* ...   24/12/09 | 18:17
109. אין מה לעשות עם הכסף?
* גברת בסדר.   24/12/09 | 11:08
108. כשעושים דווקה למישהו, טיבעי שהוא יעשה דווקה בחזרה
וזה בהחלט דווקה! כשיש בחברה ילדים ששותים ורוצחים הבעיה היא לא באלכוהול אלא בחינוך. שלהם מעניין שלא מדברים על חינוך וכן יוצאים בכל מיני איסורים לצעירים שלא מחונכים כהלכה, על החלק השפוי של הצעירים לא חשבו... יצא מזה שמי שרוצה להשיג אלכוהול ישיג ואם אפשר על הדרך גם ג'וינטים שגם אסורים ישיגו גם את זה כי אין אבחנה בין איסור לאיסור.
* רוני   24/12/09 | 07:38
107. השאלה האמיתית
זאת לא השאלה שצריכה להישאל השאלה האמיתית היא האם להמשיך לייצר אלכוהול ואז זה לא משנה מי יקנה אותו ואיפה ומתי ואיך או פשוט לסגור כל מפעל בעולם שמייצר אלכוהול ואז שאנשים ילכו לחפש!!!
* לב   24/12/09 | 07:08
106. טוב מאד!
1BulletQu1Zz   24/12/09 | 03:02
105. אנחנו מספיק טובים בשביל להקריב את חיינו למדינה בגיל 18 אבל לשתות עם חברים אחרי שבוע מסע מפרך אסור לנו, פשוט נפלא.
* חייל    24/12/09 | 02:44
104. אני בת 17 ומסכימה עם הצעת החוק...
אולי זה מה שיציל את החברה שלנו מאבדן!!!
* גיל 17   24/12/09 | 00:09
103. טוווב!
אני דוגלת בחוק החדש, אבל במדינתנו היקרה החוקים הם בשביל להפר אותם נראה לכם באמת שכל מוכר בודק ת.ז.. מקווה שזה יעבוד !
* אני   23/12/09 | 14:23
102. נהיגה בטנק,נשיאת נשק וכו,כשהמוח צלול..לא בעייה..אבל !..
תוסיפו אלכוהול ותקבלו את מה שאתם הכי חוששים ממנו..אז כן ! להגביל אלכוהול !
* אבי   23/12/09 | 09:13
101. כניסה חובהההההההה(תגובות חובה)
מה זה קשור לצבא חבורת טיפשיייייייייים?????? יש מושג שנקרא מציאות והמציאות מוכיחה שחייל קרבי או פיקודי לא לוקח ת'נשק וסתם יורה ולא נוסע בטנק ומפוצץ התים להנהתו אבל אלכווווווהוווווול מוכיח שכן ילדים ששותים נהרגים על הכביש משתוללים ומתחילים קטטות על דברים ממש שטוטיים ואפילו נרצחים בדקירות סכין ועל מה ???? פשוט "אלכווווווכווווהוווווול".... אז מר אורן דותן כשאתה תגיע למצב שאתה שתיהיה ערב על כל ילד ששותה במסיבה ולא יעשה שטויות כמו שבערך כל יום קורה בבקשה "שיישתו לחיים"....
* יאגלסטאר   23/12/09 | 04:15
100. שמישהוא בן 20 ישב בכלא על אלכהול פשוט דבילי!!
פשוט ממשלה מסכנה, במקום לחנך את הנוער, הורסים לו את הנעורים - הזמן הכי יפה בחיים, צריך להעביר שיעורים בבצפר איך לשתות, כמו שיעורי מין... חחחחחחח סתם. טיפשות ממש!!!
* דוד 21   23/12/09 | 03:16
99. להיות אחראי על הגנת המולדת אפשר ולשתות לא???
* חייל   23/12/09 | 02:35
98. חוק מצויין
הרבה לא יסכימו איתי לפחות לא ילדים מתחת לגיל 21 .אך אם אותם ילדים יתבוננו מה קורה לחברה בגילם שהם שותים ומתבזים ופוגעים אחד בשני יכול מאוד להיות שהם יבינו את פשר החוק הזה
* בן 30   23/12/09 | 02:27
תחשוב שוב
מה מצויין תחשוב קצת יותר לעומק, חייל בן 18 יכול למות אבל לשתות אלכוהול לא? לוזר מחופשות מלחמות לא חשוב מה ולשתות אי אפשר ? זה מזעזע אני חושבת, פה זה לא חו"ל תפנימו החיים שלנו הרבה יותר קשים משם למה תמיד אנחנו חייבים להיות כמוהם למה?
osnatosnat   23/12/09 | 11:06
97. פשוט מדינה מטומטמת, אבל בסדר לי הייה M-16 ולא בירה!
פשוט מדינה מטומטמת, אבל בסדר לי הייה M-16 ולא בירה!
* מושיקו    23/12/09 | 02:23
96. חוק נורמלי כמו בארה"ב
שיהיה חוק ש מגיל 21 ניתן יהיה להיכנס לכללל המועדונים הן לכניסה והן לשתות בתוך המועדון עצמו. ואז לא יהיו אפליות במועדונים.כל אחד בן21בלי יוצא מן הכלל יוכל להיכנס למועדון.
* דניאל   23/12/09 | 01:16
95. להתגייס ולהרוג מחבלים אפשר ב18 ולשתות רק מ21??
לדעתי שיעשו חוק שמי שיש לו חוגר צבאי יכול לקנות שתיה.. כי אחרי שיוצאים חמשוש לבית פעם ב.. זה כיף לשבת על כוס בירה.!! אז גם את זה אי אפשר עכשיו?! וגם זה יהיה נגד המשתמטים למינהם..!!
* ש.   23/12/09 | 00:34
94. מצוין !!
המון תאונות נגרמות ע"י נהגים צעירים שיכורים !! היום בחורים בני 18 הם עדיין ילדים בלי לפגוע. ולפי דעתי צריך גם לגייס לפחות בגיל 20 אחרי גיל הטיפשעשרה...
* 24    23/12/09 | 00:28
שטויות! תקראו את הסטטיסטיקה - רק כ 3% מקרב התאונות אצל נהגים עד גיל 21 נקבעו כנובעות משכרות
- לא בטוח בכלל דרך אגב שזו הסיבה שכן 97 % הנותרים נגרמות מסיבות אחרות ואני מתנגד נחרץ לאלכוהול בכלל פשוט אני נגד הפלה של משהו על דבר שקרי
* דוד   23/12/09 | 05:07
93. מה זה הדברים האלה :))
החוק הזה בכלל לא טוב למה נעריםם יכולים לקנות שתייהה מתיי שהם רוציםם ומאיפה שהם רוציםם ודבר ראשון מי שעושה את כל הבלגן הם נעריםם בני 16 17 ואולי גם 18 צעירים בני 19 כבר יודעים מה היא הכמותת שהם צריכים לשתות ואני יודעת טוב מאוד מה אני אומרת אז בייביי לחוק למה אחרי חודש אולי פחותת אתם תראו ילדים מסטליםם בני 15 אולי גם 14
* בת 17 וחצי   22/12/09 | 23:47
92. חבל שהמדינה בוחרת לחרבן על הזולת!
מה שכולם מפספסים בהצעת החוק היא לא האיסור האידיוטי על מכירת אלכוהול.כי עם זה נוכל להתמודד..כמו שמעשנים גנג'ה בכל מקום גם אלכוהול נמשיך לשתות בכל מקום. הבעיה היא ההגבלה האידיוטית על חיי החברה של האנשים..במקום שנערים\חיילים שבוזי בני 18 עד 21 יפסיקו לשוטט ברחוב ויצאו לבארים או מועדונים כמו בני אדם..הם ימשיכו לשוטט ברחוב עד גיל 21 כי בשום פאסב לא יכניסו אותם!! זה לא רק צמצום השתייה זה צמצום האויר לנשימה וחיי החברה! מדינה מחורבנת
* טפט   22/12/09 | 23:43
91. בלי סמים קלים ובלי אלכוהול? איך מצפים שלוחמים יעבירו את השבת???
שיעלו גם את הגיל גיוס ל21, אם בגיל18 אפשר להטיס מטוס או לפקד על חיילים אז אפשר גם לדעת לצרוך אלכוהול....
* פלוני   22/12/09 | 23:06
90. אני בן 15 וכל יום שישי אני קונה אלכוהול ואף אחד לא אמר כלום
* בן 15   22/12/09 | 22:53
89. באמת שואלים אותכם חחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* חסוי   22/12/09 | 22:50
88. חוק חדש
יש לי רעיון לחוק אחד חדש שיפתור את כל הבעיות במדינה בגלל אחוז הפשיעה הגודל נאסור על אנשים להסתובב ברחובות אחרי שעות העבודה או הלימודים שלהם וככה לא יהיה יותר פשע
* שלומי   22/12/09 | 22:50
87. איפה זה יגמר?
מתי יפסיקו הפוליטיקאים לחוקק חוקים שערורייתיים כאלה? הדמוקרטיה נעלמה מפה כבר מזמן אסור לשתות אסור לעשן ועוד מעט יהיה אסור לשחק סנוקר...  
* שלומי   22/12/09 | 22:46
86. אני שוטה מגיל 14
גם שצריכת האלכוהול היתה מגיל 18 ,הקיעוסקים מחרו אלכול לילדים. אני מכיר מלא ילדים בגילי 14-16 שקונים אלכול מקיעוסקים.עכשיו שהצעת החוק עלתה ל גיל 21 ,אתם חושבים שמשהו הישתנה.
* יוסף   22/12/09 | 22:39
רואים שאתה שותה
תלמד עברית!
* טמבל   22/12/09 | 22:51
..
חחח טוב אתה!!
* סתם   23/12/09 | 18:37
85. נגד החוק ולא בעד אלכוהול
מה זה השטויות האלה נערים בני עהשרה משיגים היום שתיה למרות גילם כנ"ל סיגריות ויש ילדים מתחת 18 שמעשנים ויש הרבה!אני לא מבינה מה החוק הזה יעזור? כולם בסופו של דבר משיגים מה שהם רוצים ובמיוחד אם זה להנאות האישיות שלהם!....
* תקראו ותבינו   22/12/09 | 22:38
84. אחרי שבועיים בשטחים אסור לשתות קצת אלכוהול!?
קיבלתי רשות לעמוד במחסומים, להחזיק נשק, לעצור ולהרביץ לערבים שרק רוצים שאני אמות, לסכן את חיי במשך 24 יום בחודש ואסור לי קצת לשתות ולהרגע בסוף שבוע?! אני לא מבין את זה. אם ככה, אז שיגייסו בגיל 21 אם אני לא בוגר מספיק לשתות בירה!! זלזול!!!
* חייל   22/12/09 | 21:56
צודק!!!
* דור   22/12/09 | 22:54
בדיוק!!!! בדיוק!!!
החיילים חייבים להרים צעקה, מה לעזעזל תעשו בימי שישי?? מה?? תשתו מיץ תפוזים?
* בן 32   23/12/09 | 23:51
מסכיםםםם מאודדדדדדדד ! ! !
וחוץ מזה שחייל קרבי שרוצה להתפרק על בירה במעט יום שנותר לו להנות כשהוא לא בצבא לא יוכל לשתות בירה????! ותחשבו על זה, זה פשוט מצחיק שאסור לו, מה הוא כבר חייל גדול וכמו שתיארו אחרי כל מה שהוא עובר אסור לו להתפרק על אלכוהול?!?! אני פשוט לא מבין!!! תנו קצת להנות וזה גם מוריד מהכבודדדדדד שפתאום ברמנית תבוא אליך לא אתה קטנצ'יק אתה לא יכול לשתות אתה רק בן 19 או 20 וואו זה הרס הנעורים ומה נשאר בחופשים בצבא?!?! רק לשתות ולהנותתתתתתתתת די להרס הנעורים!! :( :( אני גן ארגיש קטנצ'יק אם יחקוקקו את החוק הזה ועוד לחשוב שאני אהיה הבצא ובעזרת השם אלחם ומה?!?! לשתות כוס בירה מסכנה ולהרגיש כמו בוגר שנלחם אסור! אוףףףףףף
* בקרוב חייל   24/12/09 | 14:33
לא יקרה כלום אם תלך לישון
תישן ..תירגע!! לא צריך אלכוהול!!
* ניר   02/01/10 | 01:33
83. הנושא הזה חסר כל.... אין מצב שמשהו כזה יעזור
בדיוק כמו העניין של נהגים שיכורים...עדיין נוסעים שיכורים.. אותו הדבר יקרה גם עם העניין הזה ימצאו את כל הדרכים לשתות...אם זה בבית לפני יציאה ואם זה שימישהו יותר מבוגר יקנה להם בקבוק לפניי שהם הולכים למועדון אז ככה או ככה ינהגו שייכורים ... הבעיה היא רק בחינוך נטווווווו רמת החינוך יורדת ויורדת ורק בגלל זה בניי נוער עושים מלא שטויות ולא רק בעניין שתיה אלא כל דברר שמתאפשר להם כי אין להם גבולות ומשהו בחינוך כושל.... אז מה שנותר זה להשקיע את הכסף אך ורק בחינוך...
* שני   22/12/09 | 21:54
82. מטומטמים
חוקק טיפשיי ביותררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* ליז   22/12/09 | 20:59
81. אסף נבו-שטויות גמורות !
"ייאמר מיד, אני ממש לא נגד אלכוהול. אבל יש הבדל של שמיים וארץ בין לשבת בבר עם חברים ולשתות כוס בירה, לבין להתאסף עם חברים סביב בגאז' של אוטו עם שלושה בקבוקי וודקה וכוסות פלסטיק, לחסל אותם תוך שעה ואז לצאת לרחוב ולחפש למי להוריד כאפה." מה אתה חושב שהחוק הזה ימנע מהאנשים האלה לעשות את הדברים האלה? זה לא נמנע, וחברה צעירים בני 18 לא צריכים לסבול בגלל אותם אנשים משועממים את העובדה שהם לא יכולים לשבת בברים עם חברים. וכמו שאמרת שישראל נהיית מעין "אמריקה קטנה" אז השלב הבא זה שהנוער יעבור לצריכת סמים במקום האלכוהול בדיוק כמו שם שסמים זה בעיה נפוצה מאוד. את החולים בראש לא תוכלו לעצור, לכן אין טעם שהחוק הזה ייצא לפועל כי אני לא בטוח שהוא יועיל כל כך.
* ערן   22/12/09 | 20:49
80. אני חושבת שזה רק יעזור
אני חושבת שזה יעזור אבל עדין מי שרוצה ליישתות שייתה ואף טחד לא באמת לא שם על זה.. בגרוש! כי יש ילדים שעדין שותי בימקום זאת צריך לדעתי להביא לבתי ספר אנשים שהיתמקרו או משהו ילדים /נערים/ ומבוגרים לא מאמינים עד שזהכ קורה להם הוא שהם רואים אתה זה ברור .. הרבה נרים שותים ביגלל הלחץ החברתי צריץ לקחת את אופם הילדים שהם המקור ו''לבודד אותם'' זה אומרת להגיד להם שיפסיקו . שיגדו להרים שלהם בימקום לעסות כזה צריך ליפתור את הבעיה משורש העניין .!
* (: ) ?   22/12/09 | 20:36
זה לא... אולי יקטין אבל לא בהרבה...
אנשים ימשיכו לקנות במקומות איפה שמכירים אותם...ויקנו לפני הלילה... ואז ברחובות ישתו... קדימה! בואו נראה להם על מה החוק הזה יכול לקפוץ!
* דוד המלך   22/12/09 | 21:00