עדן גולן מספרת ל-mako כי היא עדיין מקבלת איומים, גם בתום אירוויזיון 2024. "זה ימשיך, זה בסדר. ייצגתי מדינה, אף אחד לא אמר שפרו-פלסטין, הארגון הזה, זה ייגמר. יש את זה וזהו, אין מה לעשות עם זה", היא אומרת בראיון על סט צילומי פרסומת ל"נטורל פורמולה" - הקמפיין הראשון בכיכובה של גולן.

"אני עדיין מתאוששת", מספרת גולן בראיון, "זה תהליך, נראה לי זה ייקח קצת זמן, לעכל את הכל, להבין מה קרה. זה היה חתיכת דבר גדול ומשמעותי. אז כן, לאט לאט, לוקחת את זה יום יום. אני גאה במקום אליו הגעתי", היא מבהירה. "זה לא משהו שאני אומרת הרבה, אבל אני גאה בעצמי, עם כל מה שעברתי שם".

והיא עברה הרבה: קריאות בוז עוד משלב החזרות, צעקות, מחאות, וכפי שהיא מספרת עכשיו - צופים באולם שנופפו באצבע משולשת בפניה וצעקו לה "פאק יו". "הפכתי את זה לאהבה, לעוד יותר כוח", מסבירה גולן את הגישה שלה. "אפשר לקחת את זה לשני צדדים, אבל אני הפכתי את זה לטוב. בחזרה הראשונה עם הקהל שמעתי את הבוז וחשבתי 'או, וואו', אבל הכנתי את עצמי לזה. ידעתי שזה יקרה".

אז איך התמודדה עם הקריאות הקשות? "אני בן אדם מאוד 'ממורכז', נראה לי שראו את זה מהאודישן הראשון, כשאמרו לי שאין לי רגשות", מסבירה גולן וממהרת להסתייג: "זה ממש לא נכון, אני ממש מרגישה דברים אבל מאוד מאופקת ומאוזנת עם עצמי", היא אומרת. "אני זוכרת, נראה לי שזו הייתה חזרה שנייה או שלישית עם הקהל, שהשריקות היו בשיא - לא שמעתי את עצמי. באיזשהו רגע על הבמה זה הדליק בי אש. ירדתי מהבמה, צעקו לי 'פאק יו' ואני עניתי 'איי לאב יו'".

טבלאות ההימורים חזו בימים האחרונים של התחרות מקום שני לעדן גולן - אך בסופו של דבר, כאמור, סיימה במקום החמישי. למרות זאת, היא מודה, לא הייתה לה ציפייה למקום גבוה יותר. "עצם העובדה שאנחנו שהיינו שם ועלינו לגמר זה כבר מטורף וזה הניצחון שלנו", היא אומרת בהשלמה. "זה כל כך מדהים כמות האהבה והתמיכה שקיבלתי פה מאנשים שלנו, וזה נתן לי כל כך הרבה חוזק. אין עליהם, באמת".