כשנועה קירל הגיעה למקום ה-3 באירוויזיון בשנה שעברה, סיפרה שהיא "מתחילה להרגיש את הכוח של האירוויזיון", עם החשיפה האדירה שקיבלה בפני קהל בינלאומי. עכשיו, אחרי אירוויזיון 2024, גם עדן גולן מרגישה את הכוח הזה - ולא מזיק להיות מוקד תשומת הלב באחת מהתחרויות הכי רוויות אינטריגות, פוליטיקה ודרמה בשנים האחרונות. המוזיקה של עדן גולן, וכמובן "הוריקן" בפרט, זכו לנתוני האזנות וצפיות אדירים בשבוע החולף.

נתחיל מיוטיוב: ביצוע הגמר של עדן גולן ל"הוריקן", שהביא אותה למקום החמישי, זכה ל-1.7 מיליון צפיות מאז שעלה בשבת ועד היום (שני). לתחרות אמנם הגענו למקום החמישי, אבל מעלינו יש 6 ביצועי גמר שזכו למספר גבוה יותר של צפיות - ביניהם כמובן הזוכה, נמו משוויץ עם The Code, וכן הביצוע של במבי ת'אג מאירלנד והקרואטי בייבי לזניה עם Rim Tim Tagi Dim.

בספוטיפיי צבר "הוריקן" 6.18 מיליון האזנות מאז שיצא לפני כחודשיים. השיר צבר מיליון האזנות בשלושת הימים האחרונים, סביב תחרות האירוויזיון והשערוריות סביב הההשתתפות הישראלית בתחרות. באפל מיוזיק "הוריקן" מגיע לעוד הישג מרשים - מקום 7 במצעד העולמי של iTunes, כשמעליו השיר הזוכה, The Code משוויץ.

גם באינסטגרם עדן גולן נחשפת לכוח של האירוויזיון: בשבוע החולף ידעה הזמרת עלייה של 120 אחוזים בכמות העוקבים שלה - תוספת של 204 אלף עוקבים שמביאה אותה כעת ל-373 אלפי חשבונות שעוקבים אחריה בפלטפורמה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎EDEN GOLAN‎‏ (@‏‎golaneden‎‏)‎‏

בטיקטוק נוצרו עד עתה 17.1 אלף (!!!) פוסטים שמשתמשים ב"הוריקן" של עדן, עם עשרות מיליוני צפיות בסך הכל. לשם השוואה - בימים שאחרי האירוויזיון נרשמו 76 אלף שימושים עם "יוניקורן" של נועה קירל, יותר מהשיר השוודי באותה שנה, Tattoo, והשיר הפיני, Cha Cha Cha, ביחד.

אז איך עדן גולן מנצלת הכוח החדש שלה ברשתות? אתמול כתבה גולן למאות אלפי עוקביה החדשים והישנים, בעברית ובאנגלית: "אני עדיין מעכלת את מה שעבר עליי... אבל שום דבר בעולם לא יכול להשתוות לכאב של המשפחות שאיבדו את היקרים שלהן, כל מי שהקריבו את החיים שלהם בשביל להגן על המדינה שלנו. במיוחד חשוב לזכור שיש לנו משפחות שעדיין מחכות שהאהובים שלהן יחזרו הביתה".