החגים הסתדרו השנה בצורה מושלמת ומי שהתמזל מזלו (וכיסו) כנראה יבלה את השבועיים הקרובים בחופיה המדהימים של מדינה אקזוטית רחוקה או בכיכרות הקסומות של מדינה אירופאית קרובה. מי שלא זכה להתפנק בהחתמת הדרכון השנה יוכל להתנחם בכך שגם בארצנו הקטנטונת יש מגוון פעילויות ואירועים שיעזרו לנו לשבור את השגרה ולהרגיש קצת חופש. בדיוק בשבילכם אספנו את האירועים הכי מגניבים בחג, שיספקו תעסוקה קצת יותר טובה מלשבת מול המחשב ולקלל את חבריכם מהפיד שמעלים תמונות מתאילנד:

קולנוע על הכרמל: פסטיבל הסרטים בחיפה

מתי: 26.9-5.10

איפה: חיפה

אין תמונה
"באבא ג'ון", מפרסי אופיר לפסטיבל חיפה
מה בתכנית: בפסטיבל הסרטים הבינלאומי שיתקיים השנה בפעם ה-31, יוקרנו כ-280 סרטים חדשים מרחבי העולם מהם כ-70 סרטים ישראלים חדשים בנוכחות יוצריהם. סרטי הפסטיבל מוקרנים במשך עשרה ימים, בחמישה אולמות לאורך רכס הכרמל, מהבוקר ועד חצות. כ-300 אורחים, נציגי ענף הקולנוע הישראלי והבינלאומי יתארחו בפסטיבל. אורחי הפסטיבל נפגשים עם הקהל ויוצרי הקולנוע, בשיחות לאחר הסרטים, קבלות הפנים בגן הפסטיבל, כיתות האמן, כנסים בינ"ל ודיונים קולנועיים. בנוסף יתקיים פורום השיווק הבינלאומי לקולנוע ישראלי, הכולל כנס פיצי'נג בינלאומי לפיתוח דרמות וסרטי קולנוע, שוק הסרטים הישראלי, "סינמרקט חיפה", והמיזם לשיווק קולנוע ישראלי חיפה-ארה"ב. מדי ערב יתקיימו גם הופעות מוסיקה חיה, הקרנות סרטים תחת כיפת השמים, יריד אומנים ופעילויות לילדים.

כמה יעלה לי: כרטיס רגיל יעלה 44 ₪ אך ישנם מגוון מבצעים והנחות שרצוי לבדוק לפני שרוכשים במחיר מלא.

לאתר הפסטיבל

הצוענים באים: פסטיבל עכו

מתי: 28.9-1.10

איפה: עכו

קורליאנוס פסטיבל עכו (צילום: יוהן שגב)
mc קורניליוס. אחת ההצגות הבולטות בפסטיבל | צילום: יוהן שגב
מה בתכנית: פסטיבל עכו הססגוני והצבעוני יכלול השנה 9 הצגות תיאטרון בבכורה, תיאטרון רחוב, תיאטרון בתנועה, מחול, מיצגים, מופעי מוסיקה, יריד אמנויות ופאנלים חברתיים-תרבותיים. זאת אמנם השנה ה-36 של הפסטיבל, אך השנה מושקת לראשונה גם הפלטפורמה הבינלאומית, בה יתארחו: היוצר ג'ון מוראן מארה"ב, שחקניות המופע Antiwords  מצ’כיה עם חיזיון פוליטי ומלא הומור, להקת תיאטרון-מחול מסין ועוד מגוון אמנים ממדינות שונות בעולם. בין אירועי החוצות תוכלו למצוא השנה הפקה מיוחדת לפסטיבל בשם “הצוענים באים", חגיגה צוענית של משפחה נודדת עם הקרקס המיוחד שלה וגן החפיר יהפוך למשך ימי הפסטיבל למעין כפר צועני קטן. הפסטיבל יארח גם את הטרפז העברי – אומני טרפז מעופף שיאפשרו לקהל הרחב להתנסות במעוף הטרפז האווירי. כל הטוב התיאטרלי הזה מתנהל על רקע החומות והסמטאות הרומנטיות של עכו, שבהחלט תורמות לאווירה הקסומה.

כמה יעלה לי: כרטיסים להצגות יעלו 40-75 שקלים לכרטיס.

לאתר הפסטיבל

20 שנה ל"היהודים": פסטיבל התמר במצדה

מתי: 28.9-2.10

איפה: היכל מצדה ובפסגת הר המצדה

היהודים בהופעה בהאנגר (צילום: ענבל צח)
"היהודים" חוגגים 20 | צילום: ענבל צח
מה בתכנית: פסטיבל התמר יתקיים השנה בפעם ה-16 ויכלול כמדי שנה, מופעים של מיטב אמני המוסיקה הישראלית. המופעים מתקיימים בשעות הערב בהיכל מצדה או לפנות בוקר עד הזריחה על פסגת המצדה. במופעי הערב תוכלו למצוא את הפרויקט של עידן רייכל, אהוד בנאי, בלקן ביט בוקס, טונה, עברי לידר, אסף אבידן, התקווה 6, מוש בן ארי, אברהם טל, הדג נחש ועוד. במופעי הזריחה יופיעו שולי רנד עם שי צברי, מוקי, כנסיית השכל והיהודים שחוגגים 20 שנה ויארחו במופע את גורי אלפי. כמו כן בעין גדי ובנאות הכיכר יופיעו קרין אלאל, אמיר דדון, גיא מזיג ועוד במופעים הפתוחים לקהל הרחב. למי שמגיע מרחוק מומלץ להישאר ללילה ולהתפנק בטבילה בים המלח בבוקר שאחרי. חובבי האוהלים יוכלו ללון באחד מחניוני הלילה באזור, והרי לכם יופי של חופשה ישראלית.

כמה יעלה לי: כרטיס למופע אחד יעלה 190-265 שקלים, תלוי במקום ובמופע. המופעים בעין גדי ובנאות הכיכר הינם מופעי חינם לקהל הרחב.

לאתר הפסטיבל

קפה שחור חזק פינת פארפינה: תמנע LIVE

מתי: 29.9-1.10

איפה: פארק תמנע, כ-25 ק"מ צפונית מאילת

A-WA (צילום: Gaya's music photos)
A-WA | צילום: Gaya's music photos
מה בתכנית: פסטיבל תמנע LIVE יתקיים השנה בשנית ויארח אמנים מהארץ ומהעולם: טיפקס, AWA, בום פם ומאור כהן, קפה שחור חזק ולהקת פארפינה מאפריקה. המופעים יתקיימו על הבמה המרכזית של הפארק על אגם תמנע שתוקם במיוחד לקראת הפסטיבל. בשעות הבוקר יתקיימו מפגשי כיתת אמן אינטימיים ובשעות אחר הצהריים יתקיימו מגוון סדנאות ומופעי הפעלה מרהיבים לילדים ולכל המשפחה כגון סדנאות תיפוף וריקוד אפריקאי, קפוארה, בניית כלים מחומרים מן הטבע ומופעים המשלבים קצב, ריקוד ותנועה.

כמה יעלה לי: בקופה כרטיס יומי למבוגר תעלה 180 ₪ ולילד (בגילאי 3-12) 150 ₪. לינת לילה תעלה 50 ₪. במכירה המוקדמת כרטיס יומי למבוגר יעלה 150 ₪, לילד 130 ₪ ולינת הלילה תעלה 45 ₪.

לאתר הפסטיבל

אינפקד משרום באשקלון: פסטיבל הדרום

מתי: 29.9-1.10

איפה: טיילת אשקלון

אין תמונה
מגיעים במיוחד מלוס אנג'לס. אינפקטד משרום
מה בתכנית: פסטיבל הדרום עולה חוזר בשנית עם מגוון הופעות ומתחמים: בבמה המרכזית יתקיימו מופעים בחינם לקהל הרחב של אייל גולן, אינפקטד משרום שמגיעים במיוחד למופע מ-LA, הדג נחש, מוש בן ארי, קרן פלס וליאור נרקיס. בנוסף יהנו מבקרי הפסטיבל מתיאטרון רחוב עם עשרות דמויות שטח, שחקנים, הולכי קביים, להטוטנים, הרכבים מוסיקליים, מתחם בנג'י ואקסטרים ועוד. שדרת דוכנים ססגוניים שיציגו תוצרת חקלאית מקומית במהלך ערבי הפסטיבל וכן תוצג תערוכת "הגוף האישי, החברתי והפוליטי" - תערוכת צילום, ווידאו, מחול ומיצגים מהדרום. ההורים שביניכם יוכלו להנות ממגוון פעילויות בשיתוף הדמויות של ערוץ הופ!, עמדות צילום עם דמויות ילדים אהובות, סדנת אוכל חוויתית.

כמה יעלה לי: כל אירועי ומופעי הפסטיבל פתוחים לקהל הרחב

לאתר הפסטיבל

דרקונים בתל אביב: פסטיבל אייקון

מתי: 29.9-1.10

איפה: סינמטק, תיכון עירוני א' ואשכול פיס בתל אביב

מה בתכנית: פסטיבל אייקון, אירוע הדגל השנתי של חובבי המדע הבדיוני, הפנטזיה ומשחקי התפקידים יתקיים השנה תחת הנושא "הרפתקאות". התוכנייה כוללת השנה כ-300 אירועים: מופעים, אירועים לילדים, אירועי חוצות, תחרות תחפושות, תחרות צילומים, זירת קרבות, הקרנות בכורה של סרטים, הרצאות על מדע ועל מדע בדיוני, משחקי תפקידים, משחקי לוח וקלפים, סדנאות כתיבה עם  כותבי ז'אנר המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל, סדנאות יצירה לכל המשפחה (כגון: הכנת שרביטים, קסמים, הדפסת חולצות ועוד), שעשועונים, השקות חגיגיות של משחקים וספרים ועוד. אורח כבוד מחו"ל השנה הוא סופר המדע הבדיוני האמריקאי טד צ'יאנג, שיגיע לספר על עצמו ועל יצירותיו.

כמה יעלה לי: המחיר משתנה לפי הסדנה, הטורניר או המופע אליו נכנסים ונע בין 20-150 שקלים. על כל שלושה כרטיסים ישנה הנחה של 10 שקלים מסכום העיסקה הכולל.

לאתר הפסטיבל

דני סנדרסון נגד גורי אלפי: פסטיבל המוזיקה בראשון לציון

מתי: 28.9-3.10

איפה: שמונה מתחמי מופעים בראשון לציון

רמי קליינשטיין (תמונת AVI: mako)
חוגג 20 ל"תפוחים ותמרים" ומארח את הראל סקעת. קליינשטיין | תמונת AVI: mako
מה בתכנית: פסטיבל המוזיקה בראשון לציון חוגג את השנה ה-28 שלו עם למעלה מ-100 אמנים, הרכבים ומוסיקאים. בין היתר היהודים שחוגגים 20 שנה לפעילותם המוזיקלית ומארחים  את מוקי, הדג נחש, ורמי פורטיס. שלום חנוך מארח את ברי סחרוף ואביב גפן, שלומי שבת ויהודה פוליקר במופע המשותף, רמי קליינשטיין חוגג 20 שנה לאלבום "תפוחים ותמרים" ומארח את הראל סקעת, שרית חדד בהפקה מיוחדת בליווי תזמורת צה"ל דני סנדרסון וגורי אלפי במופע "ראש בראש", יהורם גאון, ריקי גל, עילי בוטנר וילדי החוץ מארחים את רן דנקר, פאר טסי, עדן בן זקן , רד בנד, גלי עטרי, רוני דלומי, אליאנה תדהר ועוד רבים וטובים. בנוסף למתחמי המוזיקה יהיה גם יריד קולינרי- "טועמים עולם".

כמה יעלה לי: תלוי במופע ובמקום הישיבה/עמידה. המופעים בלייב פארק ובהיכל התרבות הם בתשלום, בשאר המוקדים הכניסה חופשית ופתוחה לקהל הרחב.

לאתר הפסטיבל

בירה ונשירה: פסטיבל מטר על מטר בירושלים

מתי: 29.9-1.10

איפה: רח' עמק רפאים, ירושלים

מאור כהן - מצטער (צילום: גלעד קלוגר,  יחסי ציבור )
גם הוא בשירה. מאור כהן | צילום: גלעד קלוגר, יחסי ציבור
מה בתכנית: השנה יתקיים הפסטיבל לאורך רח' עמק רפאים הקסום שבמושבה הגרמנית. בחנויות פרחים, בתי קפה וחצרות לאורך הרחוב יתקיימו אירועי שירה בהם ישתתפו כ- 80 משוררים, סופרים, עורכים, מוזיקאים ואמנים ב 15 מופעים שונים. נושאי המופעים קשורים ב"מטר על מטר" של כיוונים בחיי היום יום: "מהפכה", "הדרך שלא נלקחה", "דאחקו", "שירה על ציר הזמן", "כל המקומות הם העיר הזאת". בנוסף למופעים יתקיימו סדנאות, מפגשי יוצרים ומופעי שירה-בירה. בנוסף יופיעו אמנים כמו מאור כהן, רם אוריון, תמר אייזנמן ועוד. במופע הסיום המשורר מאיר ויזלטיר יקריא משיריו.

כמה יעלה לי: חינם אין כסף

לאתר הפסטיבל

קונצרטים בחוץ: פסטיבל אבו גוש

מתי: 2-5.10

איפה: אבו גוש

מה בתכנית: חגיגות המוזיקה באבו גוש יתקיימו השנה בפעם ה-48, אחרי שמתקיימות בכל שבועות וסוכות משנת 1992. חובב הז'אנר יהנו מ- 10 קונצרטים בהשתתפות מקהלות, אנסמבלים קוליים ותזמורתיים בכנסייה הגדולה בקרית יערים, ועוד 6 קונצרטים קאמריים בקריפטה, 50 סולנים, 200 זמרי מקהלות וכ-60 נגנים. בימי שבת ושני בין השעות 12:00-16:00 יתקיים "הפסטיבל שבתוך הפסטיבל" במהלכו יהיו 5 מוקדים שונים של "קונצרטים בחוץ": בפטיו מקהלות וחבורות זמר, בפינת ירושלים הרכבים קאמריים, בפינה המערבית שירי פולק ועם וסווינג צועני, בפינת הזיתים אקורדיון ובחורשה שירת קהל. והכל במשך 4 שעות ברצף בו זמנית. לא לשכוח לנגב חומוס בדרך חזרה.

כמה יעלה לי: 140 שקלים לקונצרט ב"קרית יערים", 95 שקלים בקריפטה, 85 שקלים לכניסה לפסטיבל האקורדיאונים ולפסטיבל "קונצרטים בחוץ" (35 לילד)

לאתר הפסטיבל

יוגה במדבר: פסטיבל זורבה הבודהה בערבה

מתי: 30.9-3.10

איפה: אשרם במדבר, שיטים

מה בתכנית: בפסטיבל 14 מתחמים ובהם יתקיימו עשרות סדנאות יוגה, יצירה, ריקוד, תיאטרון, מדיטציה, הרצאות, טקסים, מעגלי שירה והופעות, בית היתר: הופעה קצבית של Idan k & the movement of rhythmמיכאל גריילסאמר עם מוזיקה אירית בלקנית יחודית, JADE SYSTEM  פיוג'ן מוזיקלי מיוחד של עוצמה נשית, Tribal Dance עם מופע טראנס ולחובבי הטראנס, בלילה האחרון של הפסטיבל תתקיים מסיבת טראנס שתימשך עד אור הבוקר. להורים שביניכם יש גם מתחם לילדים שכולל סדנאות יצירה, מדע, יוגה ועוד.

כמה יעלה לי: כפי שמתואר באתר הפסטיבל, מי שמזמין כרטיס ב"מכירה מוקדמת לאללה" שמתקיימת מה- 10.8 עד 13.9 ישלם  ₪379 על כרטיס לכל ימי הפסטיבל.
במכירה המוקדמת הרגילה החל מה- 14.9 עד 29.9 או עד גמר המלאי המחיר הוא ₪399. על ילדים עד גיל 12 תשלמו חצי מחיר  ועד גיל 3 ללא תשלום. 

לאתר הפסטיבל

פרח נתתי לנורית הירש: פסטיבל מוזות בשוהם

מתי: 29.9-1.10

איפה: ערב הפתיחה יתקיים ב-29.9 במשכן לאומניות הבמה בשוהם. יתר הפסטיבל יתקיים בגן החבל בשוהם.

מיכה שטרית, מחווה ליוסי בנאי (צילום: ענבל צח)
יופיע יחד עם אמיר דדון. מיכה שטרית | צילום: ענבל צח
מה בתכנית: פסטיבל מוזות בשוהם חוזר בסוכות בשנתו ה-15, תחת הכותרת "עבר בונה עתיד", עם דורות של אמנים שיגיעו להופיע. בערב הפתיחה של הפסטיבל יופיעו ישראל גוריון ואסף אמדורסקי במופע "שרים הדודאים". ביתר ימי הפסטיבל יתקיימו מופע של מיכה שטרית ואמיר דדון, חיבור של אילנית עם האופרה הישראלית במופע מחווה לאהוד מנור, והופעות של שרית חדד, הדג נחש, ירמי קפלן, הגרובטרון ועוד. הפסטיבל כולל גם במה מיוחדת עם הצגות ומופעים לכל המשפחה, בה יתקיימו שתי הצגות: "דלת הקסמים" המשלבת את מיטב שיריה של נורית הירש, והמופע "פרח נתתי לנורית". בנוסף יתקיימו בבמה מגוון הופעות של אמנים וכישרונות מקומיים.

כמה יעלה לי: מופע הפתיחה "שרים הדודאים" יעלה 100 ₪ (או 90 ₪ במכירה מוקדמת). יתר הפסטיבל בחינם ופתוח לקהל הרחב.

לאתר הפסטיבל

תימן הקטנה: פסטיבל תימנה בראש העין

מתי: 30.9-1.10

איפה: האמפיתיאטרון העירוני, ראש העין

דודו אהרון יום הולדת בהאנגר (צילום: ארן חן)
"תימנה הקטנה". גם דודו אהרון יהיה שם | צילום: ארן חן
מה בתכנית: פסטיבל 'תימנה' ה-14 בראש העין יציג צלילים, טעמים, מראות, מורשת ונוסטלגיה מהפולקלור וההיסטוריה של יהדות תימן. על הבמה המרכזית בפסטיבל החל מהשעה 20:00 בכל ערב יתקיימו הופעות של דודו אהרון, יואב יצחק, סגיב כהן, ציון גולן, אביהו מדינה והאחים עמרם. במתחם 'תימנה הקטנה' להקות מחול מקומיות ירקידו את הקהל בהרקדות המוניות והרכבים מוזיקליים ינגנו מוזיקה תימנית. שוק מסורתי יוקם לכבוד הפסטיבל ויציע תבלינים, ספרי קודש, יצירות צורפות, ריקמה, קליעה וקדרות. בנוסף יהיו מתחמי יצירה וסרטים, תערוכה, הרצאות על אופנה תימנית ונשים, שוק אוכל תימני ועוד.

כמה יעלה לי: הכניסה למופעים והפעילויות ללא תשלום

לאתר הפסטיבל

ארז ביטון פוגש את יהורם גאון: פסטיבל ART 15 ברמת השרון

מתי: 1-3.10

איפה: רמת השרון

יהורם גאון (תמונת AVI: אריאל בשור)
יקריא וישיר שירי משוררים. יהורם גאון | תמונת AVI: אריאל בשור
מה בתכנית: היום הראשון של פסטיבל ART 15 יכלול שלושה אירועים מרכזיים: בכיכר העירייה ברי סחרוף ורע מוכיח במופע "אדומי השפתות", מופע "שרים וקוראים משוררים"  בהשתתפות יהורם גאון, יחד עם סופרים ומשוררים כגון ארז ביטון ותערוכת דיוקנאות ושירים של האמנית יעל-שחר שריד המשלבת אמנות וספרות, הכרות עם דיוקן סופרים משוררים ויוצרים העומדים מאחורי המילים, ועם יצירותיהם. ביום השני ברחוב הראשי של העיר יתקיימו מופעי מוזיקה וגלריות אמנות יוצגו לאורך הרחוב. ביום האחרון במתחם המוסכים נווה מגן יתקיים אירוע אמנות רב-תחומי של מופעי מחול, תנועה, קרקס מוסיקה בשילוב משחקי תאורה.

כמה יעלה לי: כניסה חופשית לכל האירועים

לאתר הפסטיבל

אייל גולן, משה פרץ ועומר אדם: פסטיבל קו רקיע בפארק אריאל שרון

מתי: 28.9-3.10 בשעות הערב

איפה: פארק אריאל שרון

אייל גולן
יפתח את הפסטיבל. אייל גולן
מה בתכנית: בכל אחד מימי הפסטיבל יופיע אמן אחר בשעה 21:00, מלבד יום שישי. ביום שני יפתח את הפסטיבל אייל גולן, ביום שלישי יופיע אברהם טל וביום רביעי יופיעו ביחד משה פרץ ועומר אדם עם המופע "מהפכה". ביום חמישי יופיע עמיר בניון ובמוצאי שבת מוקי יארח את דודו טסה.

כמה יעלה לי: מחירי כל הופעה 229 ₪. למחזיקי כרטיס CAL365  כל הופעה תעלה 49.90 ₪ ולקוחות CAL יוכלו לרכוש כרטיס ב- 69.90 ₪.

לאתר הפסטיבל

למעלה: פסטיבל כדורים פורחים בצפון ובדרום

מתי: 29.9-2.10

איפה: בתאריכים 29-30 בספטמבר בגן הלאומי מעיין חרוד ובתאריכים 1-2 לאוקטובר בגן הלאומי פארק הבשור (אשכול).

מה בתכנית: לפסטיבל יגיעו טייסי כדורים פורחים מרחבי העולם שיחברו לטייסים מקומיים וימריאו למטס כדורים פורחים. השנה, בפעם הראשונה בישראל תתבצע בשני האירועים צניחה חופשית מכדור פורח לעיני הקהל. עם חשיכה יתקיים מופע NIGHT GLOW, בו הכדורים עומדים על הקרקע ולצלילי מוסיקה קצבית נדלקת בהם אש בשלל צבעים. בנוסף יתקיימו פעילויות לכל המשפחה כגון מופע אקרובטיקה אווירי בליווי אש ומוסיקה, יצירות אמנות, מתופפים, מתנפחים, מתקני שעשועים, בריכות שכשוך ודמויות רחוב.

כמה יעלה לי: מחיר האירוע לאדם: 139 ₪ (ילד עד גיל 3 ללא תשלום). חבילה משפחתית הכוללת 4 כרטיסים לשני מבוגרים + שני ילדים תעלה 399 ₪. הכרטיס כולל לינת שטח בפארק, צפייה במופעים ובמטס וכל הפעילויות.

לאתר הפסטיבל

מבצר חי: פסטיבל הרנסנס ביחיעם

מתי: 30.9-1.10

איפה: גן לאומי מבצר יחיעם

מה בתכנית: פסטיבל הרנסנס המסורתי חוזר זו השנה ה-23 למבצר יחיעם בסימן 'המבצר מתעורר לחיים ביום ובלילה' ויכלול בשעות היום והלילה מופעי מוסיקה באולמות המבצר, שחקנים ומופעי חוצות, מספרי סיפורים, אמנים, תאטרון חוצות עם מופע קרבות אבירים ומופע קרקס, סדנאות יצירה, דוכני אמנות גלילית, מספרי סיפורים ושלל פעילויות באווירת תקופת ימי הרנסנס מופע פתיחה חגיגי של רבקה זוהר ולירון לב בפרויקט המשותף ועוד שלל אירועים מיוחדים ופעילויות. כולן כמובן, ברוח הרנסנס.

כמה יעלה לי: מחיר כרטיס הכניסה לאירועי היום הוא 40 ₪ ילד/מבוגר, לבעלי כרטיס מנוי משפחתי של רשות הטבע והגנים -  55 ₪ למשפחה, לבעלי כרטיס מנוי זוגי של רשות הטבע והגנים 40 ₪ לזוג. מחיר כרטיס למופע הפתיחה – 85 ₪.

לאתר הפסטיבל

ועוד כמה קטנות

התל אביבים מביניכם שלא רוצים לצאת מהעיר יוכלו להנות מארבעה ימים של חגיגת אומנות במדרחוב נחלת בנימין בכל ימי חול המועד או לקחת את הילדים לפסטיבל יפו לתאטרון וּלמחול לִילדים. מי שרוצה להתבשם קצת מיינות ארצנו מוזמן ל"חג היין" - פסטיבל יין שנערך זו השנה השנייה במתחם התחנה בת"א. למי שבא לצאת לטבע וללגום יין היישר מהיקב יוכל בימי חול המועד להנות מ "פסטיבל בציר ושיר בחבל יתיר" בחבל יתיר שבצפון הנגב ומ"פסטיבל ימי התנ"ך" בבנימין, שיכללו בין היתר סיורים ביקבים, סדנאות, סיורים וטיולים.

חג שמח!