הפרידה של אגם רודברג וגל אמיתי היכתה הבוקר את התעשייה בהלם – אבל יכול להיות שהסימנים היו שם עוד קודם. בספטמבר האחרון התראיין אמיתי ל-mako תרבות לרגל השתתפותו בהצגה "הוא הלך בשדות" לצידה של רודברג. זו הייתה הפעם הראשונה שבה אמיתי ורודברג – שהכירו במהלך לימודיהם בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין – עבדו זה לצד זה.

כששאלנו את אמיתי על ההפרדה בין החיים של הדמויות לחיים שלו ושל רודברג, אמר השחקן: "ניסינו להפריד, זה לא כל כך הלך. בוא נודה - זה מורכב מאוד, לא פשוט, אבל יש לזה את היתרונות של זה, אנחנו מביאים איזושהי אמת לבמה. הרי אם אנחנו רבים על הבמה זה כמו שאנחנו רבים בבית, אם אנחנו אוהבים על הבמה זה כמו שאנחנו אוהבים בבית. בסך הכל אני חושב שעמדנו במשימה הזאת יפה. אנחנו עדיין ביחד ואני מקווה שזה ישתלם, שתצא לנו הצגה יפה. אנחנו שמים את החיים האישיים שלנו פה על הכף, מה שלא כל כך נהוג אבל עשינו את זה לטובת ההצגה, לטובת התפקידים ששנינו מאוד רצינו״.

אמיתי סיפר על הסצנות האינטימיות בהצגה: "אם צריכים להתנשק, צריכים לאהוב, צריכים לצחוק, זה לא משהו שזר לנו מן הסתם. זה לא פרטנרית שלא עבדת איתה עדיין ואתה צריך לעבוד קצת על הכימיה ולשבור את הקרח ויש אי נעימויות. כל זה לא קיים. אך עם זאת, לפעמים אנחנו מרשים להגיד אחד לשני דברים שלא היינו אומרים לפרטנר רגיל. זה לפעמים קצת מתערבב, אבל הכל בסדר, באמת שלמדנו איך להתמודד עם זה ועכשיו רק נהנה מההצגה". עוד אמר אמיתי על ההפרדה: "אנחנו יודעים לעשות את הסוויץ', אנחנו לא לוקחים את הדמות איתנו הביתה, ברגע שיוצאים מהבמה שם זה נגמר. אנחנו יודעים שהכל זה משחק עם כל הכבוד, אנחנו לא ניקח את זה הביתה״.

מתיאטרון "בית ליסין" נמסר בתגובה: "ההצגה חייבת להימשך". 

לראיון המלא עם גל אמיתי