אין תמונה
שונאת גברים שמאוהבים בעצמם. אוהבת הנדימנים

אהבת חיי
אני בזוגיות מדהימה בשנה וחצי האחרונה, רק שיישאר ככה, טפו טפו טפו. נפגשנו בהופעה של הראל סקעת ומאחורי הקלעים הוא שידך בינינו.

אוכל
אני משתגעת מבנות שנכנסות לאמוק בכל מה שקשור לאוכל, יש משהו יותר מהנה מלטרוף סטייק?! מצד שני, אני גם דואגת לאכול בריא ולא להגזים. אני מאוד אוהבת לבשל, אז אני אחראית בלא להגיע למצבים של רעב או אכילה מיותרת. כשאני חוזרת מהופעה מאוחר בלילה אני חוטפת משהו קליל.

אחוות נשים
הניסיון שלי עם חברות הוא די טראומטי. אחת לקחה את החבר, אחת נעלמה כשהייתי בבית חולים. היום אני הרבה יותר מחושלת, אבל עדיין לפעמים משלמת את המחיר על זה שאני חברה טובה כמו בספרים. אני בדיוק במשבר עם אחת מהן, זאת הפעם הראשונה שאנחנו רבות ואני מקווה שזה רק יחזק אותנו. זה מאוד קשה למצוא חברות שבאמת אוהבות אותך ורוצות בטובתך. אני שמחה שיש לי כמה כאלה, וכמובן את אמא שלי ואחותי.

 דייטים
אני הכי שמרנית, מאלה שמושכות את הגבר, לא נותנות אפילו נשיקה בדייט הראשון. אני גם חנונית וגם אוהבת לשמור על מסתוריות. פעם חבר שידך לי מישהו והתחלנו לדבר בטלפון כי לא היה לנו זמן להיפגש. הגענו לשיחות מאוד אינטימיות וחיבור מגניב. ואז הגיע הדייט, והיה נורא. פיתחתי תקוות ואשליות, ופנטזתי על הגבר המושלם וזה התנפץ. הבנתי שבליינד דייט זה לא בשבילי. אני מונוגמית, תמיד הייתי בזוגיות. הדייט האחרון שהיה לי היה עם בן זוגי הנוכחי. זה היה במסעדה מפנקת, וכמובן שהוא התעקש לשלם.

האביר על הסוס הלבן
אני אוהבת גבר רגיש, חכם, הנדימן, מחוספס, מוצלח, מצחיק. אף פעם לא היה לי טעם ספציפי בגברים, אני נמשכת לאישיות, ולבן זוגי הנוכחי יש את כל מה שאני אוהבת בגבר.

הכי מושך בגבר
האיבר הכי מושך אצל גבר הן השפתיים הידיים והצוואר, לא יודעת מה יותר.

הכי דוחה בגבר
גבר שמאוהב בעצמו. שמתעסק בעצמו. שאת קולטת שהוא תמיד יעדיף את עצמו על פנייך. שלוקח את עצמו ברצינות מדי, זה כל כך לא סקסי.

שירי מימון קונה תרופות, פפראצי (צילום: שוקה)
גילתה את חדוות השופינג בשנים האחרונות | צילום: שוקה

הטרדה מינית
אני נתקלת המון בהערות שמטרידות אותי וגורמות לי לאי נוחות. הכי אני מתעבת את אלה שצופרים ברחוב ומאטים את הרכב, אני יכולה להשתגע מזה. תמיד אני צועקת לו – "אשתך יודעת שאתה מטריד נשים ברחוב?", אז הוא בורח. אם מישהו שאת לא מכירה, פתאום פונה אלייך וכמו איזה סוטה מסתכל מלמעלה עד למטה ואומר "היי יפיפייה בוקר טוב", זה מעצבן.

הצעת חברות
הייתי שמחה להיות חברה של מדונה. אני מתה לדעת מה עובר לה בראש. איך היא הצליחה להישאר רלוונטית כל כך הרבה שנים ונראה שגם שפויה. הייתי מבררת איתה איך משלבים קריירה ומשפחה ועדיין מגשימים כל חלום.

חלומות
החלום הכי גדול שלי הוא להרגיש עוד כמה שנים טובות שאני מסופקת ומאושרת ממה שהשגתי כאמנית, ובתוך כל זה להקים משפחה ולהיות בריאה ומאושרת.

ילדים
מאז שאחותי ילדה את ליה, האחיינית שלי, חיי השתנו. נחשפתי לאהבה שבחיים לא חוויתי. אני מרוסקת על הילדה הזאת, והרגש הזה, של אהבה אין סופית ללא תנאים, ממש מפחיד אותי. אם אני דאגנית וחרדתית לגביה, אז מה יהיה כשיהיה לי ילד משלי? כמובן שאני בחיים לא אוותר על זה.

מה בתיק
בתיק שלי תמיד יש לי ארנק, לובלו לשפתיים, ג'ל ניקוי לידיים ללא שטיפה, מסטיקים, מפתחות, פלאפון. רק דברים שימושיים, אין הרבה שטויות.

מתנות
המתנה המועדפת עליי היא תכשיט יפה. אני מאוד רומנטית. אני אוהבת שהגבר שלי נותן תשומת לב לפרטים הקטנים ויודע מה אני אוהבת.

ניתוחים פלסטיים
זה לגיטימי לעשות משוה שיגרום לך לאושר ובטחון, אבל צריך לשמור על פרופורציות וכמה שפחות קיצוני. אני שונאת לראות אישה מנותחת מכף רגל עד ראש, זה לא סקסי בעיניי. לי היה בינתיים רק פירסינג בגיל ההתבגרות. אני עדיין מחפשת משהו עם משמעות לקעקע על עצמי.

פחדים
הפחד הכי גדול הוא להיכשל במשימת חיי, לא לעמוד במטרות שהצבתי. נחלתי כישלונות והתרוממתי מהם, אבל זה נורא קשה כל הזמן לעמוד בציפיות של עצמך. אני פרפקציוניסטית וזה עולה לי בבריאות.

שברון לב
נשבר לי הלב בפעם האחרונה כששמעתי על האישה שנפטרה אחרי שילדה תאומים. זה עשה לי כל כך רע לחשוב על שני הילדים המתוקים האלה שיגדלו בלי אמא. אפשר להגיד שכל פעם שאני רואה חדשות נשבר לי הלב. מאוד קשה לי עם המציאות שלנו ולכן אני משתדלת לא לראות או לקרוא יותר מדי.

שירי מימון בטקס פרסי mtv (צילום: Gareth Cattermole, GettyImages IL)
בטקס פרסי ה-MTV. הכי ריספקט | צילום: Gareth Cattermole, GettyImages IL

שוויון
תמיד הרגשתי שווה לגברים שעובדים לצידי, בעיקר בגלל שאני עצמאית ותמיד הייתי, לא נתתי לאף אחד לערער אותי ולגרום לי להרגיש נחותה. במקצוע שבחרתי גם אין הבדל מעמדות בין גברים לנשים, זה משהו שמעולם לא נתקלתי בו. אני בהחלט חושבת שזה אפשרי, בעיקר בתחומים שיש בהם אפשרויות קידום. המשכורות עדיין נמוכות יותר לנשים ובעיניי זה מחדל, בעיקר במדינה ששואפת ומתיימרת להיות נאורה ומתפתחת.

שופינג
את כל עניין השופינג גיליתי רק בשנים האחרונות. אני די שקולה ולא מפריזה בהוצאות אבל כן מפנקת את עצמי בפיסים מיוחדים. אני כמעט לא קונה בארץ. הקנייה הכי מטופשת שלי היא נעליים יקרות שראיתי על מישהי וישר רצתי לקנות ומעולם לא לבשתי אותן. הקנייה הכי טובה שלי היא ג'ינס שקניתי ב- H&M ב-120 שקל. כשנסעתי להופיע ב-MTV בליברפול, יצאתי למסע שופינג וחזרתי עם מזוודה חדשה מלאה בבגדים לחורף ומלא מתנות והכל בסכום של זוג נעליים חדשות. אין כמו לעשות שופינג בסיילים.

אמילי קרפל, ונסה אלוש, קלרה חורי ועוד נשים שוות בשיחת בנות. 

שירי מימון, הגיע למקום השני בכוכב נולד 1, הוציאה שני אלבומים (ועוד אחד באנגלית), ייצגה אותנו באירווויזיון ובטקס פרסי ה-MTV באירופה. במוצאי שבת הקרובה (17.1.09) מופיעה ב"זאפה הרצליה".