סנדל ירוק- ניין וסט (צילום: עדי רם)
גם פיפ טואו וגם מבריק. שניים באחד | צילום: עדי רם

סנוניות ראשונות של נעליים לקיץ 2009, חושפות את הטרנדים שיחכו לנו בחנויות. גם אם אתם מגלים מספר טרנדים שנוגדים זה את זה, זכרו תמיד שכדי לנכס כמה שיותר קורבנות אופנה, מספר הטרנדים שיוצאים במקביל לשוק צריך להיות גדול יותר. בנוסף, המעצבים מסתמכים על העובדה הגורפת שכולנו אוהבים לגוון את הארון ולהעמיס עליו מכל טוב.

מבריק: בקיץ הקרוב לא רק שנלבש בגדים בוהקים, אנחנו גם ננעל נעליים מבריקות במיוחד. סקאלת הצבעים המטאלית תכבוש כל חלקה בצבע מאט, למעט משפחת צבעי המייקאפ שמסתמנת כצבע הכי נכון ל-2009. הנעליים יתהדרו בציפויים בוהקים שייראו ממש כאילו נמרחו בחומר סיכה או לחלופין צופו בלמינציה. זהב, כסף ברונזה ושאר צבעים מטאליים ישלטו בתחום ההנעלה וההלבשה כאחד – כולל הבדים המבריקים של חליפות הגברים.

גלדיאטורים: טרנד נעלי הגלדיאטורים שהיה קצת קשה לעיכול לפני כשנתיים, כשרק פרץ לחנויות, מסרב להיעלם. השנה נוספו לגלדיאטורים עוד רצועות וקשירות. הדרך הכי נכונה לנעול אותן היא לקשור את הרצועות באיקסים על המכנסיים. הרווח הוא כפול: אנחנו משיגות מראה יותר מדליק, ואנחנו לא מקבלות נמק ברגל מקשירת הרצועות ישירות על העור.

עקבים גבוהים (צילום:  יחסי ציבור )
כמה שיותר גבוה, כמה שיותר מפוסל | צילום: יחסי ציבור


עקבים גבוהים ומפוסלים: העקבים הופכים לקנבס של מעצבי הנעליים. אלפי עקבים מפוסלים, עם תכשיטים, ניטים, חרוזים ויהלומים, שועטים ברגעים אלה אל עבר חנויות ההנעלה ברחבי העולם. הבשורה הרעה היא שכדי שיהיה על מה לפסל ועם מה לעבוד, גובה העקבים יטפס אפילו יותר למעלה משנה שעברה. צפו לעקבים גבוהים במיוחד.

מגפון אולסטאר של דיסקו רוסו 660 שקל (יח``צ:  יחסי ציבור )
מגפון אולסטאר. לרוץ על עקבים | יח``צ: יחסי ציבור

 ספורט על עקבים: רק שנות ה-80 יכולות לאמלל אותנו עם שילוב כל כך לא מוצלח כמו סניקרס עם עקבי סטילטו. אבל זו הירושה שקיבלנו מהעשור הכי לא אופנתי, וזה מה שהולך לככב בקיץ הקרוב בתוספת של צבעוניות חזקה וצעקנית. זה מה שנקרא ספורט אתגרי.

נחש: אלפי נחשים משילים את עורם על הנעליים שלנו בקיץ. דפוס הנחש על כל קשקשיו וגווניו הוא בבחינת אחד הטרנדים המרכזיים בעולם ההנעלה הקיצי. להשלמת המראה, הנחשים יקבלו ביטוי גם על חגורות ותיקים של גברים ונשים. בגוצ'י אף הגדילו לעשות, ועיצבו ווסטים של נחש פיתון.

שרה פיילין (צילום: Mario Tama, GettyImages IL)
הפיפ טואו המפורסמות של שרה פיילין. הן עדיין טרנד, היא כבר לא | צילום: Mario Tama, GettyImages IL


פיפ טואו: המחשוף לאצבעות הרגליים ימשיך איתנו גם בקיץ הקרוב. הוא גם לא מועמד להדחה בחורף שיבוא אחריו. מה שאומר שאתן צריכות להמשיך ולטפח את כפות הרגליים ולמשוח את הציפורניים בלקים עדכניים. ראו הוזהרתן.