oscillation של לנקום
oscillation .לנקום מרטיטה אותך | צילום:

גברים סטרייטים מייחסים למוצרי איפור חשיבות פחותה מזו שהם מייחסים לעשבי תיבול. הם ממש לא מבינים את ההתרגשות שלנו מליפגלוסים, או את דפיקות הלב המואצות מאריזות יפות של צלליות ומסטנדים עמוסי כל טוב בפארמים. הם בטח לא מבינים איך משתמשים בהם, או למה בכלל צריך כאלה, כי אנחנו הרי הכי יפות בנטורל. ובכל זאת, הידיעה על הגעתה לארץ של המסקרה הרוטטת החדשה של לנקום זכתה לתגובה דרמטית מכמה גברים שבימים כתיקונם שותים גריז לארוחת הבוקר.

לא ברור אם זה עניין הרטט שתפס להם את תעלת השמע, או הרעיון שיש עוד גאדג'ט בעולם שהם לא העבירו עליו איזה "קלוט ת'קטע אחי, איזה מגניב". ובעוד שהקהל הנשי ששמע על המוצר בעיקר פנטז על ריסים שאפשר להוציא איתם עין למישהו, הרי שהחלק הגברי חשב מה עוד זה עושה. אז נגיד כבר עכשיו: זה לא עושה כלום. כלומר, זה עושה המון, אבל לא באזורים האלה.

באזז לא רק באוזניים

"היסטריה בינלאומית חסרת תקדים!", הכריזה ההודעה לעיתונות, כנראה בלי שום כוונה צינית. אנחנו יכולים לחשוב על לא מעט היסטריות בינלאומיות חסרות תקדים מהעת האחרונה, אבל מתברר שכשזה מגיע לריסים שלנו – אף משבר כלכלי לא יעזור. בימים הראשונים להשקת oscillation (ככה קוראים לה), נמכרו בארה"ב עשרות אלפי יחידות בשלושה ימים. גם באירופה שברו המכירות שיאים ומאז כל שנותר היא רשימת המתנה ארוכה במיוחד.

oscillation של לנקום
העיניים של דריה ורבוי. כאילו שהיא צריכה איפור | צילום:

האוסילסיון מופעלת על ידי סוללה שמייצרת תנודות זעירות (7,000 בדקה) במטרה לחקות את תנועות הידיים של מאפרים מקצועיים, כלומר את הזגזוג המפורסם של המברשת שמייצר את אפקט הוואו על העיניים. כל מה שהמתאפרת ההדיוטה צריכה לעשות זה ללחוץ על כפתור הרטט, להעביר את המברשת על הריסים מלמטה למעלה – והמסקרה תדאג לעשות את השאר. התחושה היא של באזז נעים בקצות הריסים וזמזום דבורתי באוזן.  מעבר לרטט מצטיינת המסקרה במברשת דקיקה וגמישה במיוחד עם שערות סיליקון קצרות, למי שלא אוהבת לעבור לעצמה על הריסים עם מטאטאים, ומשחה עדינה ולא אגרסיבית. לא הייתה בחורה בסביבה שלא רצתה לנסות את הגאדג'ט על עפעפיה (היה אפילו בחור שהביע נכונות), והתוצאות היו מרשימות, כולל קריאות התפעלות ו"תשיגי לי גם". הריסים של המתנסות עברו חוויה מרוממת, ובימים קשים כאלה – אין ספק שזה דבר חיוני.

איפה: בשלב הראשון תימכר המסקרה בארץ בקניון רמת אביב: בסופר פארם, במשביר לצרכן ובסניף של אפריל, ובמספר יחידות מוגבל.
כמה: 220 שקל ליחידה.