תופעה: עוד ועוד נשים נוטשות את חזיות הפוש-אפ והחזיות בעלות הברזלים לטובת גוזיות וחזיות ספורט בעקבות תנועת #metoo. 

על פי הנתונים האחרונים שפורסמו בבריטניה, מכירות של חזיות עם ברזלים וחזיות פוש-אפ צנחו ב-45% בשנה האחרונה בעוד חזיות בד וגוזיות עלו ב-40%. רשתות הלבשה תחתונה במדינה מוסרות גם כי הן הבחינו בעלייה משמעותית במכירות של חזיות בעלות סגנונות רגועים ופשוטים יותר. 

גם הסלברטאיות נרתמות למאבק בחזיות הלא נוחות כאשר עוד ועוד משפיעניות, כמו בלה חדיד וג'סי נלסון, ניראות כשהן לובשות חזיות בד פשוטות במקום חזיות פוש-אפ או ברזלים. 

View this post on Instagram

A post shared by �� (@bellahadid) on

אבל למה זה קורה? על פי מגאזין הנשים והאופנה ווג, בעידן ה-MeToo#, המחשוף יש כמעט ונעלם מהשטיח האדום בעוד לבישת חזייה המציגה את הצורה הטבעית של החזה הפכה למהלך פוליטי.

איזבל בארט, מנהלת מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי "ריגבי ופלר", אמרה כי נשים כיום "מעוניינות הרבה פחות בריפוד ויותר בקבלת צורה משלהן".