בטוחה שהחתונה שלך הייתה ממש אירוע שונה וחריג בנוף? או שאולי את עדיין לפני, ואת מתכננת ועומלת על אירוע שבאמת ישאיר את האורחים המומים מהמקוריות, מהבחירות מלאות הטעם, מהחזון. בואי ומלאי כמה שאלות קצרצרות שעליהן ענו גם 650 כלות ישראליות אחרות שהתחתנו השנה, ונגלה לך אם את כלה סטנדרטית וממוצעת או שהבאת אותה בקונספט קצת יותר מרענן.


אם התבאסת לגלות שהחתונה שלך הכי בסטנדרט, אולי הנתונים יסבירו את זה. בחתונה ישראלית ממוצעת משתתפים 300-350 אורחים. כשליש מהחתונות עולות פחות או יותר 120 אלף שקל; שליש נוסף עולות פחות ממאה אלף שקלים וכ-23% אחוז מהחתונות עולות כ-125-150 אלף שקלים.

כ-50% מהכלות שהשתתפו בסקר סיפרו שהן נעזרו בהורים באופן חלקי במימון האירוע. 20% מהחתונות מומנו באופן מלא על ידי ההורים, וכ-31% שולמו על ידי הזוג באופן עצמאי. המנות הפופולריות ביותר בחתונות ישראליות בשנה האחרונה היו באן בקר במקום הראשון, פוקאצ'ה בשני, סביצ'ה בשלישי ואחריה שיפודי עוף. רוב מוחלט של הזוגות - 70% - בחר בהגשה לשולחנות על פני בופה. כ-90% לא ויתרו על מגנטים בחתונה, אבל רק 33% לא ויתרו על זוהרים לרחבה.

ולגבי שמלת הכלה - מעל 50% מהכלות מסתפקות בשמלת כלה אחת, ורק 36% בוחרות שתי שמלות. רוב הכלות הוציאו על השמלה פחות מ-8,000 שקלים. נו, עדיין מרגישה מיוחדת?..