יום החתונה הוא הזדמנות עבור הרבה נשים לבצע שינויים במראה החיצוני שלהן - בכל זאת, לא בכל יום הן הופכות למסמר הערב, עיני כולם נעוצות בהן והן מלוות עד ידי צלם צמוד. כל דבר שאישה עושה כדי להרגיש יותר טוב עם עצמה הוא מבורך, אבל בעוד חלק מהכלות יעדיפו לשמור על הלוק הטבעי שלהן בתוספות קלות של פיגמנט, יש גם כאלה שהלכו על כל הקופה, וניצלו את היום הגדול בשביל מייקאובר מטורף וקיצוני. הנה ארבע כלות שלא חזרו להיראות אותו הדבר ביום שאחרי.

סיי צ'יז: טיפול שיניים במתנה לכבוד החתונה

אחד הדברים שכלה נדרשת לעשות בחתונה שלה זה לחייך - והרבה. למרבה הצער, הכלה לעתיד בת ה-29, האנה, הייתה נבוכה מאוד מהשיניים הצהובות והעקומות שלה וחששה איך תצליח לחייך בביטחון ביום החתונה. השתתפות בתכנית ריאליטי בריטית העניקה לה טיפול שיניים כמתנה לחתונה – ונתנה לה סיבה לחייך: "שנים הסתתרתי בגלל השיניים שלי, זה משפיע על הכל", אמרה האנה לפני השינוי, "ועכשיו לקראת החתונה זה יהיה מאוד מוצלח להיפטר מזה סוף-סוף. אני שונאת לראות את השיניים שלי".

מייקאובר כלות - השיניים של האנה (צילום: Body Fixers, E4, instagram)
"שנים הסתתרתי בגלל השיניים שלי". האנה לפני ואחרי | צילום: Body Fixers, E4, instagram

מייקאובר כלה - שיניים (צילום:  E4, the sun)
מהפך קיצוני לחיוך פוטוגני במיוחד | צילום: E4, the sun

לרדת בגדול: הסירה כמחצית ממשקל גופה

גם קיילי מולקהי האוסטרלית בת ה-30 החליטה לקחת את עצמה בידיים ולנצל את החתונה כדי לעשות שינוי שהיא ממש חיכתה לו. מולקהי אובחנה בגיל 20 כלוקה בתסמונת השחלות הפוליציסטיות והגיעה למשקל 120 קילו. למרות שפע של דיאטות ושגרת פעילות גופנית היא לא הצליחה לרדת במשקל, אבל לאחר התייעצות עם תזונאית וויתור על חלב וגלוטן - מולקהי ירדה 55 קילו תוך שנה אחת והצליחה להיכנס לשמלת החלומות שלה. "אני זוכרת שחשבתי שאם אתחתן אי פעם, יפחיד אותי להיכנס לחנות שמלות כלה כי כולם מסביב ישפטו אותי", היא מספרת, "אבל בפועל, כשנכנסתי למדידות - זו הייתה הרגשה נהדרת".

מייקאובר כלות - משקל (צילום: instagram)
פחדה להיכנס לחנות שמלות כלה. קיילי | צילום: instagram

סיפור כיסוי: איפור מקצועי לפנים מצולקות

ואם אנחנו כבר באווירת מייקאוברים מרגשים, סרטון הדרכה לאיפור כלות מציג מייקאובר מדהים לצעירה מבנגלדש שהותקפה בחומצה ועל פניה נותרו צלקות רבות (למרבה הצער, תקיפה בחומצה על הפנים היא תופעה נפוצה במדינות אסיה כמו קמבודיה, אפגניסטן, פקיסטן והודו, כאשר בדרך כלל מדובר בנקמה של גבר באישה שדחתה אותו). בסרטון נראית הבחורה הצעירה כשהיא עוברת מהפך מרהיב בו איפור מקצועי מטשטש את הצלקות ומדגיש את תווי פניה היפים. כשהיא מביטה בעצמה לראשונה בראי, עם עיצוב השיער ותלבושת הכלה המסורתית  - אף אין בחדר לא נותרה יבשה.

האורך לא קובע: התספורת המשודרגת בתבל 

מאז שהייתה קטנה אביה של הולי אמר לה שאישה יפה היא אישה עם שיער ארוך. הולי, תושבת דסטין שבפלורידה, לקחה את האמירה הזו אולי קצת רחוק מדי, ובמהלך השנים נמנעה מלבצע כל התערבות בשיער שלה - שצימח והתארך ללא טיפוח ותספורת עד שהפך את המראה שלה למוזנח ואפרורי. כשהולי ובן וזגה תכננו להינשא, החליטה להתעמת עם חוסר הבטחון שחשה בקשר למראה החיצוני שלה ובחרה לעבור מייקאובר רציני. היא עברה טיפול יסודי של מעצבת שיער שכלל תספורת וצבע ויצאה עם קארה שיקי ומראה חדש.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Jeremy Hartfield (@jeremyhartfield)