ריקודים בחתונה מוציאים מאיתנו לא פעם את הפרסונות החבויות בנו. את מגיעה לחתונה של סמנכ"ל הכספים הרציני והזועף מהעבודה, נניח, ופתאום מגלה שהוא רקדן טנגו מהולל, שהמזכירה השקטה שאף אחד לא מכיר היא חיית מסיבות שמשתכרת בקלות, והבוסית המצומקת שלך עושה יופי של בוגי בוגי.

אבל יש ריקוד חתונה אחד שהדעות לגביו חלוקות ביותר - הסלואו הראשון. הרבה זוגות מחליטים לוותר על הקונספט העבש והלעוס, חלקם פשוט מפזזים עם האורחים על הרחבה, וחלק אחר הולך על קונספט מודרני יותר לריקוד הזוגי הראשון. אם גם לכם מתחשק לדפוק שואו, אבל לוותר על הסלואו המשעמם, הנה כמה רעיונות מקסימים לריקודי חתונה שמצאנו ברשת שיכולים לשמש השראה. וגם אם לא תאמצו את הסגנון, לפחות תהנו מהצפייה.

סלואו ראשון מפתיע: ההשראה לכל השאר

הקטע להלן רץ יותר מ-12 מיליון פעמים ברשת, ולא בכדי: הכלה היא בלונדינית יפהפייה עם שמלה מעוררת קנאה, החתן חסון וסופר מתוק, וביחד הם הביאו אותה באחד הריקודים הכי מגניבים: הם מתחילים בשיר סלואו מלוקק ומשמים כשלפתע משהו קורה. התקליט חורק, הם מופתעים, רק שלמעשה, הם אלה שעוללו את הקונדס הזה. שובבים. המוזיקה משנה כיוון והשניים פוצחים בסשן שגרם לנו לרצות להתחתן שוב ולעשות בדיוק את אותו הדבר. מאז, רצים ברשת עוד מאות סרטונים בסגנון, אבל אין על המקור.

 

 ריקוד זוגי עם גרוב: ככה מקפיצים את האורחים

בניגוד לזוג המפתיע ממקודם, מוניקה וניקולאס לא ניסו להמציא את הגלגל. הם רק רוצים לרקוד. אז הם לקחו ריקוד זוגי קלאסי והפכו אותו למתוק וממכר. הוא בווסט חינני ונעול בסניקרס, היא בשמלת כלה קצרה וכיפית ונעליים שטוחות, וביחד הם פשוט עשו לנו חשק להזיז את הראש מצד לצד ולהתחרט שלא המשכנו עם שיעורי הג'ז בכיתה ז', כמו שאמא רצתה. מומלץ לאנשים בעלי גרוב שיודעים לרקוד ולוק בהתאם. שווה לראות עד הסוף, בזכות הקפיצה והנשיקה הרטובה.

ריקוד כניסה לחופה: דרושים חברים עם זמן פנוי

רוצים להוכיח את אהבתם הגדולה לזוג הצעיר ויש לכם הרבה זמן פנוי על הידיים? קבלו את החברים הטובים של ג'יל וקווין היינץ, שהתאחדו לידי יצירת מחול מופלאה לצד החתן והכלה. השיר מגניב ומקפיץ, החברים בעלי קצב מצוין והאנרגיות מטורפות. הקטע אמנם מעט ארוך מדי, ולקראת הסוף הופך למייגע, אבל אם תדעו לגמור בזמן, זאת אחת המתנות הכי יפות שתוכלו להעניק לזוג הצעיר. מיד אחרי צ'ק שמן, כן?

והנה כבר החיקוי הישראלי: אלה בחרו לקחת את השיר הסופר קיטשי מ"ריקוד מושחת" ולהפוך אותו להרבה יותר קל לעיכול. האחים והחברים עשו טייק אוף על הקליפ המקורי ושימחו חתן וכלה. מה שאומר שמותר להעתיק. זה לא גורע מעוצמת הרגש.

הסלואו הראשון: דרושים חברים שיעשו כל מה שתבקשו מהם

והנה דוגמה ידידותית יותר לסלואו המסורתי. צ'לסי ודניאלס, היא שזופה וסקסית ומאוד מתאמצת שלא להרוס את השיער והשמלה, הוא טיפהל'ה מתאמץ (שימו לב לתנועות הפה במהלך הריקוד), וביחד הם יצרו את ריקוד נוסח גריז 2010. אהבנו את בחירת השיר ואת הפמליה הגברית והנשית. אם גם אתם רוצים אחד כזה בחתונה שלכם, עליכם להתאבזר בערימה של חברים גרופים שיעשו כל מה שתגידו להם.

 

 ריקוד החברים: דרושים גברים מפחידים

בצפייה הראשונה הקליפ הזה די הפחיד אותנו. הכניסה הלא צפויה על רקע המותחן של מייקל ג'קסון עשתה בנו צמרמורת, ואפקט ההפתעה והקצב הלא רע של הרקדנים מזכים את הקטע בתור הריקוד שלא תרצו לעשות בחתונה אבל ללא ספק ישאיר חותם לחתן כלה. מומלץ להרחיק ילדים מהמקום.

>> והנה עוד רעיון מגניב: רעיונות לקליפים לזוג הטרי
>> מה יהיה ריקוד החופה של לנה ומעיין: בואי לבחור