טבעות נופלות לפעמים. קורין אלאל אפילו כתבה על זה שיר. אבל קירסטן קיילס, בחורה כל אמריקאית מפנסילבניה ממש לא ציפתה שזה יקרה לטבעת היהלום שלה ששווה 10,000 דולר. אבל זה קרה, ולמרבה הצער, היא לא נחתה על הרצפה אלא נפלה היישר אל תוך האסלה בשעת בוקר מוקדמת. שנאמר: מרבה נכסים מרבה דאגה. 

אין תמונה
הטבעת האבודה שוב אצל בעליה. קירסטן קיילס הרגועה
 

"חשבתי שאני עומדת למות"

 סיפור האימה הזה התחיל בארבע לפנות בוקר, אז התעוררה קיילס וגילתה שנרדמה עם הטבעת על אצבעה. מכיוון שהיא לא נוהגת לעשות זאת, היא מיהרה להסיר את הטבעת ועל הדרך חשה צורך עז להגיע לשירותים. שם, ברגע קט אחד, היא החליקה, והטבעת נפלה לה מהאצבע. "חשבתי שאני עומדת למות. הייתי בטוחה שהטבעת החליקה על הרצפה או משהו", אמרה המאורסת, והוסיפה שהבינה את גודל הבאסה אחרי שחיפשה נואשות אחר הטבעת בחדר האמבטיה ולא מצאה אותה.

שעתיים לאחר מכן היא העירה את בעלה טוד עם הבשורות הקשות, רק כדי לגלות שהוא די אדיש לסיטואציה. אבל חכו, זה לא הדבר הכי נורא. בניסיונות לאתר שרברב שיציל את המצב, נתקלה קיילס בחומת התנגדויות. כל פלאמר שאליו התקשרה אמר לה שמדובר במקרה אבוד, ושחבל על הזמן ועל הכסף. אבל תסמכו על בחורה שאיבדה טבעת אירוסין כה יקרה שהיא לא תוותר בקלות. בסוף, היא מצאה אביר עם פומפה שחורה.

אנשים טובים באמצע הדרך: השרברב שלא ויתר

השרברב העיקש הגיע עם מצלמה שאמורה להיכנס אל הביוב ולאתר את החפץ הנעלם, אבל הטקטיקה שלו כשלה, מה שמפתיע לאור העבודה שמדובר בחתיכת יהלום זוהר וקורן למרחקים. אבל הכלה, וגם האביר שלה, לא ויתרו. השרברב גילה שהחפץ נמצא בעומק של כמטר וחצי, וקיילס דרשה ממנו לשאוב את כל מה שהוא יכול עד שיגיע ליהלום. וזה בדיוק מה שהוא עשה.

השרברב טען כי זוהי הטבעת הראשונה שהצליח לאתר מאז נכנס לביוב. המאורסת הייתה מרוצה עד מאוד, ואמרה בראיון: "חיבקתי אותו חזק, צרחתי שכל השכונה תשמע, אמרתי לו שאני אוהבת אותו מאוד. אני פשוט כל כך מאושרת". ככה זה שבחורה מוצאת בחזרה את החברים הכי טובים שלה. 

>> כלות באמוק: היית הולכת מכות על שמלת כלה?
בא לך סיבוב שופינג מהבית? היכנסי ל-StyleRiver