בעידן בו אפליקציות וגאדג'טים השתלטו לנו על החיים, היה זה רק צפוי שגם עולם החתונות יבקש לקחת חלק בפיתוחים הכי חדשים: מגיהוץ כרטיס אשראי בכניסה לחופה במקום צ'ק ועד סידורי ישיבה חכמים שאמורים לחסוך לבעלי האירוע הרבה מאוד כסף. אם אתם רגע לפני אירוע משלכם, כדאי מאוד להכיר: חידושים מעניינים בתחום.

מתנה באשראי: לגהץ לפני החופה

בהנחה שוויתרת על מתנה לאירוע (ואנחנו מאוד מקוות שכן), עד כה ניצבו בפנייך שתי אפשרויות: צ'ק או מזומן. כעת את מוזמנת להכיר את האופציה החדשה: גיהוץ כרטיס האשראי. כל שעלייך לעשות הוא להגיע לאירוע, לשלוף את הכרטיס, ולהעביר אותו בעמדה בו במקום. אחרי שקבעת את גובה הסכום, המכונה מנפיקה לך צ'ק מודפס עם הסכום. היתרון הגדול הוא עבור בעלי האירוע, כאשר יום למחרת - הכסף מופקד ישירות לחשבונם ללא עמלות. ומבחינתך? קיצור הדרך הזה חוסך לך שימוש בפנקס צ'קים (שלא תמיד יש לך), מזומן (שלא תמיד יש לך), וזמן יקר (שבטוח אין לך. אחרי הכל - מי לא תעדיף 5 דקות נוספות על יצירת אייליינר במקום לחתום על צ'ק?). מה גם, שהשירות החדש מאפשר לך לחלק את הסכום לתשלומים.
כמה זה יעלה לך?
עמלת אשראי כמו כל עסקת אשראי שאת מבצעת.
החיסרון: היו כבר כאלה שטענו שכתיבת צ'ק ואף הוצאת מזומנים עדיין שומרים מעט מהאינטימיות והיחס האישי בכל הסיפור המסחרי הזה, ומשהו בשיטה החדשה בה את מגהצת כרטיס אשראי בכניסה לאירוע משאיר טעם רע ותחושה של קור וניכור. לשיקולך.

כלה עובדת (צילום: hartphotography1, Istock)
השיטה החדשה לסידורי ישיבה: עוזרת בערב האירוע, אבל עדיין תצטרכי לעבוד לפני | צילום: hartphotography1, Istock

סידור מקומות חכם: כך תפני את דוד רחמים ממשימת הרזרבות

אם כבר התחתנת/חיתנת ילד/עשית אירוע בר מצווה או הפקת ברית/ה, את ודאי יודעת שהמטלה הארורה ביותר בחוויה היא סידורי הישיבה. היא תמיד תקועה ברגע האחרון, תמיד יש ביטולים, ובסוף, על אף הניסיונות העיקשים שלך, גם תמיד פותחים שולחנות רזרבה. למי שלא מכיר את המושג: מדובר בשולחנות עליהם גובים תוספת בתום האירוע. לא פעם, אלה נפתחים לחינם שכן ישנם מקומות פנויים בשולחנות המשולמים מראש.

שירות חדש מבקש לשחרר את האיש מטעם המשפחה שמטרתו להתרוצץ באירוע ולמנוע מהדבר הזה לקרות: האורחים מגיעים, אומרים את שמם בכניסה, ודייל אשר עובד על מערכת ממוחשבת, מוציא פתקית עם מספר האנשים שהגיעו בסופו של דבר. כלומר: אם בסידורי הישיבה מצויין היה שתגיעו חמישה אנשים ובסוף הגעתם רק זוג, המערכת תעדכן שיש שלושה מקומות פנויים בשולחן המשולם.
החיסרון: את עדיין צריכה לטרוח על סידורי הישיבה, ולהחליט איפה הדודה מנס ציונה תשב. אין מנוס.
היתרון: אף דוד או איש אחר מטעמכם לא יצטרך לעבוד ביום החתונה שלכם ולהתווכח עם האורחים על כסא פנוי או לא.

האולפן השקוף: ערימה של אנשים במקום קטן

מכירה את הרגע הזה באירוע בו צלם הווידאו ניגש אלייך משום מקום, דוחף לך מיקרופון בשיא האירוע, כשאת קצת שתויה והרבה לא מרוכזת? ובדיוק אז, את מתבקשת לאחל לזוג אושר, עושר, זוגיות וילדים בצורה קוהרנטית? כאשר את כל זה את עושה בצרחות, כי את בקושי שומעת את עצמך, ואת לא לגמרי מבינה שהמיקרופון מגביר את הדציבלים פי ארבע בסרט עצמו? ובכן, האטרקציה החדשה היא הביתן השקוף: אנשים יכולים להיכנס באיזה שלב שהם רק רוצים באירוע ל"אולפן", להצטלם לתמונות סטילס מצחיק ולקבל תמונה, כמו גם להקליט ברכה לבעלי האירוע.  בסוף הערב, אנשי השמחה יקבלו דיסק עם ברכות.
החיסרון: זה די יקר. לבעלי האירוע.
כמה זה יעלה לכם: החל מ-3,000 שקל.
היתרון: אחלה אטרקציה כשהשירים ברחבה לא ממריאים.

אין תמונה
מעתה גם הכלבים חלק מהחוויה. בייביסיטר להולכים על 4

בייביסיטר לחיות: הכניסה לכלבים מותרת

והנה משהו לחובבי החיות: אם אתם זוג שעושה אירוע, ולא רוצה להשאיר את הכלב האהוב מחוץ לתמונה, או לחילופין – יש לכם אורחים שרוצים להביא את החבר הכי טוב שלהם לאירוע – מעתה זה אפשרי. שירות בייביסיטר חדש לכלבים יאפשר לכם לעשות זאת. בזמן שאתם תפזזו על הרחבה, איש אוהב חיות ישמור לכם על חיות המחמד, מבלי שתדאגו שהכלב עושה שמות על הספה החדשה בבית.
כמה זה יעלה לכם? אם אתם אורחים – כלום. בעלי האירוע ישלמו 50-70 שקל לכלב.

יש לכם חברים שעושים אירוע? תעשו לייק ותעדכנו אותם על החידושים

>> והנה עוד כמה טרנדים בעולם החתונות ששווה להכיר