כלה מפנסילבניה פרסמה פוסט בקבוצת פייסבוק בשם "That's It, I'm Wedding Shaming" ('זהו זה, אני עושה שיימינג חתונות') שבה הגולשות משתפות בסיפורי זוועה מחתונות בהן השתתפו. "בעלי ואני החלטנו לערוך חתונה קטנה ביותר, והזמנו רק 25 אנשים – חברים ומשפחה קרובה", סיפרה הכלה. "אחד מהמוזמנים היה החבר טוב של אבא שלי, וכמה ימים לפני החתונה הוא שאל אם הוא יוכל להגיע לאירוע גם עם בתו וחתנו – ואני לא התנגדתי. הבת שלו הגיעה בסוף בלי בעלה, אבל עם עשר קופסאות פלסטיק". מה שנקרא: פה חשדנו.

"היא נתנה לנו 5 דולר"

"האוכל בחתונה הוגש בסגנון קייטרינג בופה, בשולחן של מנות עיקריות ושולחן של קינוחים. אחרי שאכלה, הבחורה הזו העמיסה טייקאווי של שבע קופסאות פלסטיק עם אוכל, ועוד שלוש קופסאות עם עוגיות תוצרת בית. היא לא עצרה שם, ולקחה איתה גם כמה בקבוקי בירה, וגם את רוב סידורי הפרחים שהיו על השולחנות".

הכלה סיפרה שהיא לא הבחינה בשום דבר במהלך החתונה בגלל שהייתה נרגשת ועסוקה מדי, אבל אביה סיפר לה על הפשיטה ביום שלמחרת. כשפתחה את המתנה שנתנה לה האורחת לאחר ששמעה את סיפורי הזוועה, היא הבינה שהנדיבות שלה כנראה עוצרת בחתונות של אחרים. "היא נתנה לנו 5 דולר. אני לא צוחקת – שטר של 5 דולר!". לגולשות היא הבהירה שהיא מכירה את מצבה הכלכלי של המשפחה, ושהאישה הזו כלל לא ענייה ואפילו במצב כלכלי טוב משלה. "אני מניחה שזה קשור אולי גם לעובדה שהיא מנצלת את כל מי שהיא יכולה. מי לעזאזל מתנהג ככה?".

חברות הקבוצה הזדעדעו כצפוי וכינו את ההתנהגות של האורחת "חצופה" ו"מרתיחה". "יש אנשים שפשוט לא יודעים איך להתנהג בציבור", שיתפה אחת הגולשות. "באירוע חגיגי בבית הספר של הבת שלנו גם הגישו את האוכל בבופה. אחד האמהות האחרות שישבה לידינו סיימה לאכול, קמה והביאה עוד חתיכת עוף שאותה חתכה לחתיכות – ואז ביקשה מהמלצר כלי שבו היא תוכל לקחת את האוכל לכלב שלה".

"לא הייתי בהרבה חתונות, אבל זה נשמע לי הגיוני שהזוג שהתחתן יוכל לקחת את האוכל שנשאר", כתבה גולשת אחרת. "הם צריכים להיות אלה שבוחרים אם לקחת הביתה את האוכל שהם שילמו עליו ולא הספיקו לאכול".