כשאנחנו רואים ברשתות החברתיות תמונה של כף יד נשית עונדת טבעת גדולה זה אומר רק דבר אחד: "התארסתי!". נשים מכריזות על ההחלטה להתחתן בצילום שקיבל כבר מעמד של קוד מוסכם, בלי הצורך אפילו לצרף אל התמונה את המילים "אמרתי כן". בדרך כלל שיתוף של תמונה כזו ברשת גורר אחריו שרשור נרגש של מזלטובים, אבל לא במקרה הזה.

תמונת ה"התארסתי!" הזו דווקא לא נלקחה מפיד פרטי של אישה בפייסבוק או באינסטגרם. התמונה, של אלמונית אמריקאית, הועלתה בקבוצת פייסבוק בה נוהגים החברים ללעוג לטבעות אירוסין. לא קשה להבין איך הגיעה התמונה הזו של טבעת החילזון המשוגעת דווקא לקבוצה שעושה צחוק מטבעות, אבל התגובות שהיא קיבלה היו די מפתיעות. במקום להתענג על הטבעת יוצאת הדופן, הבחינו חברי הקבוצה בפרט אחר שמשך את תשומת ליבם – הציפורניים.

אפשר להניח שכאשר אישה מעלה לרשת תמונה של טבעת אירוסין, היא לוקחת בחשבון איך נראות הציפורניים שלה. בתמונה המדוברת, עושה רושם, פחות. כל התגובות כמעט, ללא יוצא מן הכלל, עסקו בניראות המניקור של הגברת: "אני לא יכול להתגבר על הציפורניים בשביל להתחיל לצחוק על הטבעת", כתב חבר בקבוצה. "יש לי בדיוק טבעת כזו, זה פריט שמוכרים לתיירים. אבל הציפורניים, הציפורניים", כתב אחר.

גולשים אחרים תהו איך אישה שמקפידה להראות שהיא נופשת ביעד אקזוטי וכנראה יש לה כסף לא מצליחה למצוא מניקוריסט הגון, ואחרים דווקא חשבו שהיא טיפוס שמעניין להכיר: "אומג, אני מדמיין את האישה הזו קולנית ושיכורה ועשירה ומצחיקה, עם שיער צבוע בצבע עז וחלוק פרחוני", כתב גולש.