כמה זמן את מוכנה לחכות להצעת נישואים? צעירה קנדית הוכיחה שיש לה סבלנות אין קץ. במשך שש שנים תמימות, בן זוגה, טייס קנדי, הטיס אותה לשלל יעדים רומנטיים ומופלאים, כאשר בכל נקודת ציון, ביקש לצלם אותה כשהיא אוחזת בדף עליו כתובה אות. כעבור שנים, היא גילתה את הסוד הכמוס שאמר: "we always knew". ובעברית: תמיד ידענו.  "רצינו להוכיח לכולם שאם יום יבוא ונתחתן, זה יהיה ברור ש'תמיד ידענו'". ואומרים שאין רומנטיקה בימינו.

אין תמונה
בכל יעד חשף אות אחרת. הזוג המאושר

"הרומנטיקה לא נעלמה"

אחרי שהוא ידע והיא ידעה, הגיע הזמן לעשות את הצעד. כעבור שנים של דבקות במטרה, הטייס, היום בן 26, הרגיש בשל דיו לעשות את הצעד בעיר מולדתם של השניים, מונטריאול. אז הוא ביקש משניים מחבריו הטובים שלו, שיעמדו עם שלט ובו כתוב "האם תינשאי לי", ממש מאחורי הבחורה הסבלנית שאוחזת באות האחרונה ברשימה "W" שמשלימה את המשפט כולו. כאשר התמימה ראתה את התמונה, היא קלטה לפתע שמאחורי גבה ישנו שלט עם הצעת נישואים. הטייס כרע ברך, שלף טבעת וזכה לתשובה חיובית ומאושרת.

רצף התמונות המאושרות נערכו לידי סרטון וידיאו ב-youtube, שהפך ללהיט ויראלי וגרר תגובות רבות, ביניהן: "אני בוכה וצוחק במקביל. רומנטיקה לא נעלמה. מזל טוב לכם", ועד "אני לא רומנטיקנית מטבעי. אבל כאשר חשפתם את התמונה האחרונה בקליפ, הלב שלי פעם בעוצמה  והבנתי שהנסיך מהאגדות עדיין קיים".



(ממהרת? דלגי לדקה 3:30)

אנחנו ממש לא רוצות להרוס את החגיגה, אבל עם כל הכבוד לנסיך ההוא, הרומנטיקן והמושלם, היינו שמחות אם זה היה לוקח לו קצת פחות משש שנים כדי להבין שהיא האחת. שלוש  שנים' למשל' היו מתיישבות לנו הרבה יותר טוב בקלנדר. אבל כמו שאמא אומרת לנו תמיד: "מוטב מאוחר מאשר לעולם לא", וגם העובדה שמדובר בטייס, מעניקה לו כמה נקודות זכות. שיהיה מזל טוב!

רוצה לרמוז משהו לחבר שלך? שתפי על הקיר!
>> להתחתן בין הטיפות: תמונות חתונה יפהפייה מימים גשומים