רק לפני פחות חודש הצגנו בפניכם את הצעת הנישואים של טוד ואליזבת בקולנוע, והכתרנו אותה כראויה לאוסקר, כעת אנחנו מתוודעות לסרטון ודיאו חדש שמסתובב ברשת שמעורר גם הוא סערת צפייה של ממש. הפעם אנחנו מדברים על מאט שהחליט להעלות את הרף בהצעה מושקעת לעילא עבור חברתו ג'ני. הסרטון קצת ארוך אבל בהחלט שווה צפייה.

במקום "מהיר ועצבני 5", קיבלה סרט רומנטי

הסרטון, שהועלה ליו-טיוב לפני יומיים, כבר צבר למעלה מ-653 אלף צפיות, יותר מ-45 אלף שיתופים בפייסבוק, למעלה מ-2,600 ציוצים בטוויטר ו-57 אזכורים בבלוגוספירה.
בסרטון, ג'ני הכלה העתידית יושבת באולם בית הקולנוע, וממתינה לצפות בסרט "מהיר ועצבני 5" יחד עם אחיה צ'רלי. ממש לפני תחילת הסרט הופיע על מסך הקולנוע טריילר מפוברק, שבו ג'יני רואה את בן-זוגה (מאט) מבקש את ידה מאביה.

במקביל, מצלמת וידאו מתעדת כל הזמן את תגובתה בזמן אמת, והבעות הפנים שלה מופיעות בחלונית צד קטנה במשך הקליפ. הסרטון ממשיך: לאחר שהאב מאשר, רואים את בן זוגה ממהר לעבר בית הקולנוע, ובטייק מושקע והומוריסטי  נכנס בזמן אמת, ומציע לה נישואים באולם הקולנוע, כשבקהל יושבים גם בני משפחתה וחברים קרובים. נחשו איך היא הגיבה, או יותר טוב - צפי בעצמך.

והנה גם ההצעה של טוד ואליזבת:


אז מי יותר ריגש אותך? שתפי אותנו או עזבי אותנו ופשוט תראי לחבר שלך
>> מחפשת שמלת כלה? הציצי בקולקציה של נעמה בצלאל